hatchback SR -tussendoortje+ APK !

Forumindex Forums Modellen Ascona hatchback SR -tussendoortje+ APK !

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 55)
  • Auteur
    Berichten
  • #17974021

    och ben wel content met mijn hetsbek modelletjuh hoor.
    je moet maar zo rekenen… er kan een mooie boel in.
    altijd handig !

    #17974022

    Kunnen heel wat kratjes bier in

    #17974023

    tsja,alleen de voorwielaandrijving is voor veel mensen een belemmering,je kan dr idd wat minder leuk mee spelen,maar qua model is de C niet eens heel erg anders dan de B als je ze naast elkaar zet,hooguit iets gestroomlijnder aan de voorzijde en de rest wat hoekiger.
    Heb eens een 2.0i GT uit 1988 gehad en dat was een beste slee,liep nog knap hard ook,was een SEH,dus 130 pk!
    Wel alleen maar sedans gehad,1 keer een hatch maar die was met 2 weken weer weg,had ik niet veel mee,model stond me niet aan,maar was wel erg praktisch.

    #17974024

    als vervanger van mijn astra f station is het een ideaal ding, en de F was ook voorwieller.
    maargoed, ben nou eenmaal fan van RWD.

    tis mijn type wagen totaal niet. had eingelijk liever een manta b cc, jajaja, maar deze heeft weer 5 deuren, en met 2 kleine kids wel weer ideaal voor erbij.

    eerst apk klaar, en dan maar weer kijken, mot nog wel wat gordels voor achterin hebben by the way

    #17974025

    @eddepet007 wrote:

    Slecht rijden doen ze niet en prakties zijn ze ook

    Alleen jammer dat ze zo lelijk zijn :angel
    Een gedrocht als je weer kijkt naar de prachtige B :wub
    Al kan ik de auto van asconahobbyist’s trouwauto wel waarderen die was heel mooi geworden :wors

    #17974026

    Tja als we op uiterlijk af gingen logan

    Haha

    #17974027

    let op lui ooit wordt een c tje meer waard en gewaardeerd om dat ze uitsterven
    dus worre ze zeldsaam.
    vgr tonsr.

    #17974028

    zullen idd stuk zeldzamer worden

    maar goed vroeger was het ook niet echt gewild model

    dus of ze echt gewild gaan worden ? ik vraag het me af

    #17974029

    Sommige wagens worden nooit een klassieker.
    Hierdoor ook al worden ze schaars helaas niet meer waard :(

    #17974030

    @ICEQUEEN_Manta_Logan wrote:

    @eddepet007 wrote:

    Slecht rijden doen ze niet en prakties zijn ze ook

    Alleen jammer dat ze zo lelijk zijn :angel
    Een gedrocht als je weer kijkt naar de prachtige B :wub
    Al kan ik de auto van asconahobbyist’s trouwauto wel waarderen die was heel mooi geworden :wors

    :thumb
    thanx!!

    #17974031

    das nou hetzelfde as een manta cc de een niet de ander graag tcat en ik tonsr hadden ze
    gaarne dat is bij jullie wel bekend.vgr tonsr.

    #17974032

    tot nu toe bevalt de acona cc wel haha

    #17974033

    pas jij maar op straks dan ga je voorwiel aadrijving nog meer warderen als achter

    #17974034

    en toch als je de autotests van vroeger naleest dan is elke journalist het er over eens dat de C een veel betere wegligging heeft als de B.
    Nou kan ik daar zelf geen oordeel over geven want ik heb nog nooit echt een langer stuk in een Manta of Ascona B gereden.
    Wel een keertje in een Rekord E1 en om te cruisen vond ik dat een heerlijke wagen,maar om nu te zeggen dat t echt erg strak op de weg lag,nou nee,vond het best een dweil.
    vindt het verschil tussen een C Ascona en een Vectra A of Astra F bijvoorbeeld niet zo groot.
    Maar er zullen niet voor niets zoveel liefhebbers voor de Btjes zijn.
    Ziet er uiteraard wel wat klassieker uit,alhoewel een C1 in de juiste kleur die uitstraling ook heeft,de latere zijn inderdaad meer plastic.
    maar dit is bijvoorbeeld overdudelijk een echte klassieke Opel,mijn automaatje :wub ,al ruim 8,5 jaar in bezit.
    zo’n fijne wagen,echt nog nooit wat mee gehad,en dat voor destijds 100 euro!

    #17974008

    Die van mij is inmiddels verkocht :thumb
    en gaat naar iemand die hem weer helelmaal mooi gaat maken met een nieuw jasje
    en mooie is hij blijft in het dorp :jerry

    #17973997

    mooi, wanneer kom je de hetsbek halen ?? :P

    #17973995

    @Ghanz wrote:

    mooi, wanneer kom je de hetsbek halen ?? :P

    mmmm effe denken

    nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooit :jerry
    voor mij geen c meer
    zit nu te denken aan een astra station
    vectra a hachtback
    iets in de geest in elk geval

    #17973994

    je heb wel gelijk dat c klinkt niet echt goed
    net als cc klinkt ook niet :jerry :jerry

    #17974035

    @eddepet007 wrote:

    je heb wel gelijk dat c klinkt niet echt goed
    net als cc klinkt ook niet :jerry :jerry

    nou eddy jijvindt dat cc niet klinken :wtf :wtf
    maar zeg nou eerlijk klinkt a zo lekker dan aaaaahhhhhh :jerry :jerry :jerry
    vgr tonsr.

    #17974036

    Aaaa wat mooi klinkt best goed
    C blijft toch van cruciaal
    En b is van beter

    En van a naar beter dus :
    Conclusie

    A en b mogen blijven

    #17974037

    @eddepet007 wrote:

    Aaaa wat mooi klinkt best goed
    C blijft toch van cruciaal
    En b is van beter

    En van a naar beter dus :
    Conclusie

    A en b mogen blijven

    :thumb :thumb

    #17974038

    hier een C liefhebber:P

    dat ze moeilijk verkopen tja.. je moet net die gene hebben die het ervoor wil geven.
    persoonlijk zou ik ook wel een C voor dagelijks willen op lpg maar dan zonder werk.. en het liefst zo goedkoop mogelijk.

    :jerry :jerry

    #17974039

    Als je 1800 of 2.0 op lpg heb dan heb je er mooie auto aan
    Heb je iig wat over
    Ben met mijne toen op vakantie geweest mooie ruime auto s en 1 op 10 op lpg la h je inprinciepe iedereen uit
    Maar moest toen zonodig een monza. Had toen beter de c kunnen houden

    #17974040

    rij nu 2 jaar dagelijks met mn C op Gas.
    Is een 1.6S 90 pk met 5 bak.
    Heb niet echt het gevoel dat ik power te kort kom,tis geen strepentrekker maar de acceleratie is voldoende.
    En vooral dankzij de 5 bak kan je er makkelijk ook lange stukken wat harder mee rijden,continu 140/150 is geen enkel probleem.
    Dan draait ie zo rond de 3700 toeren dus goed uit te houden.Verbruik is zo tussen de 1 op 10 en 1 op 12,afhankelijk van t weer en hoe ik rij.
    Vindt het zeker geen straf om er mee te rijden,en rij toch zo rond de 30.000 km per jaar met m.

    #17974041

    ik heb nu een diesel… en aan de ene kant trekt meer vermogen (heb wat leuks zien staan met 237 pk en 489 nm koppel:P maar aan de andere kant trekt het belastingvrije lpg rijden ook… en met het laatste hou ik een stuk meer geld in de knip.

    rij zo’n 25.000 km per jaar… betaal 92 euro wb per maand.. en dan nog eens de brandstofkosten ca 1.36 per liter (nou rij ik wel 1:19)
    dus denk dat lpg en diesel elkaar qua prijs bijna opheffen.. lpg kost? 65 cent? diesel het dubbele, rij er net niet het dubbele km’s voor.. maargoed dan scheelt het toch nog die 92 euro wb per maand.

25 berichten aan het bekijken - 26 tot 50 (van in totaal 55)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.