Happy-Lightshow-module past niet meer???

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Happy-Lightshow-module past niet meer???

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Auteur

Sinds een paar dagen ben ik in het bezit van een Vectra van 08-2009.
    Nu wilde ik de HLS module, die ik voorheen in mijn 2006 Signum had zitten in mijn nieuwe Vec. plaatsen, echter de pinnetjes passen niet meer in de gaatjes???
    Is de diagnose plug van een Vec. uit 2009 anders dan die van een Sig. uit 2006???

Wie helpt mij of heeft een oplossing?

Groet,
    STiGGEL

Nee stekker is hetzelfde is allemaal EOBD tegenwoordig.

Het zou natuurlijk kunnen dat de pin bezetting van de EOBD stekker anders is van de vectra t.o.v de signum misschien dat de happylightshow van een vectra net de pinnen op een andere plek heeft misschien dat je kan vergelijken met iemand die een vectra C2 bezit met een happylightshow.

Sent from my HTC Sensation XL with Beats Audio X315e using Tapatalk

En je moet je onderschrift nog aanpassen naar vectra c . :afro

Nee joh… die is gewoon het zelfde !

Dat dacht ik ook. Echter de pinnetjes van de HLS passen écht niet in de gaatjes…
    Ik snap d’r niets van!
    Ik zal eens en foto nemen van mijn diagnose plug.

STiGGEL

@speaker wrote:

Nee joh… die is gewoon het zelfde !

Hou je hem niet op zijn kop ??!?!?!?!?!?!?!!?!?!?!?!?!?!!??!?!

Erg vreemd, misschien wat verbogen ofzo bij het eruit halen?

Het enkele pinnetje moet linksboven in en de twee pinnetjes moeten rechtsonder.

Nee dat is het allemaal niet:
    Het lijkt wel of de gaatjes dicht zitten.
    Foto volgt spoedig…

@CAlberts wrote:

Het enkele pinnetje moet linksboven in en de twee pinnetjes moeten rechtsonder.

Heb net effe gekeken op me op-com maar die heeft gewoon alle 16 pinnetjes dus de pinnetjes van je HLS zouden zoiezo wel in de gaatjes moeten passen

Ben benieuwd naar je foto

Volgens de website van HLS zijn het twee verschillende producten… :wtf

http://www.happylightshow.com/shop/happylightshow-standard-signum-a.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

http://www.happylightshow.com/shop/happylightshow-standard-vectra-c.html” onclick=”window.open(this.href);return false;

Vreemd. Op die twee links in vorige bericht is ook de pinbzetting identiek van elkaar maar wel twee verschillende producten voor de C en de Signum. Zal dus hoogstwaarschijnlijk wel verschil in zitten denk ik…

Volgens mij gebruiken ze dezelfde foto’s.

Hier dan eindelijk de foto:

Hij lijkt wat gelig, maar dat komt door de slechte belichting. Hij is gewoon grijs.

Ik heb nogmaals goed gekeken en ik heb ‘m niet op de kop ofzo. De pinnetjes passen eenvoudigweg niet in de gaatjes. De pinnetjes zijn te dik. Ik overweeg al om er dunnere pinnetjes aan te solderen.
    Kan dit kwaad?

Groet,
    STiGGEL

@Opeltje17 wrote:

Heb net effe gekeken op me op-com maar die heeft gewoon alle 16 pinnetjes dus de pinnetjes van je HLS zouden zoiezo wel in de gaatjes moeten passen

Ben benieuwd naar je foto

De mijne ziet er exact hetzelfde uit, alleen is die van mij op ze kop in vergelijking met die van jou het is wel is waar een astra H zonder HLS maar het MOET dus gewoon passen want een pinnetje van de HLS voor bijvoorbeeld onze Astra H is even dik als die van jou vec.

Misschien toch 180 graden draaien?

En als je hem nou draait zodat je er maar één pennetje in drukt gaat die dan wel? of probeer is een ander gat.

Ik zou toch geen risico willen lopen hiermee. :shock:

Mailtje sturen naar de producent?

moet passen heb de zelfde
    heb je ook foto van de happylightshow

Hierbij:

Deze heeft vierkante pinnetjes (betreft een update model) mijn oude had ronde pinnetjes…

Groet,
    STiGGEL

@ronnie opel boy wrote:

moet passen heb de zelfde
    heb je ook foto van de happylightshow

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.