hans_vledder's Vectra C verbouwing – Let's Pimp (F

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum hans_vledder's Vectra C verbouwing – Let's Pimp (F

25 berichten aan het bekijken - 701 tot 725 (van in totaal 1,141)
  • Auteur

origineel gepost door mschobel
    Hele dikke bak Hans.

Word hij nog mooier?
    Kan haast niet.

Groetjes,

Marco

Hoi Marco!

Aan de buitenkant is hij zo goed als klaar. Alleen nog de daklijsten laten verchromen, raam en/of kofferbak spoiler of lip. Daarnaast nog even het Opel logo op de kont verwijderen. Dan kan ik aan de binnenkant gaan beginnen. Ik zal binnenkort eens even een lijstje posten van de dingen die nog gebeuren moeten.

Groet,
    Hans

origineel gepost door asfaltmaffia
    is dat toevallig de man waar de omega ryders zowat al kind aan huis zijn zijn
    zoja dan heb je inderdaad een goeie

Dat zou kunnen. Dit weekend stond er even een Omega op de brug met een brandstof lek. Dit was binnen tien minuten opgelost.

origineel gepost door Ali-GSI
    respect hans :wors:wors:wors:wors

Word eens echt lid van VTN! :P

We gaan het er aanstaande zondag over hebben Alex! Ik wil wel eens wat meer weten van dat Vectra Team.

Groet,
    Hans

origineel gepost door Noeky1980
    haha nu zie ik pas wie je bent!! Onze auto’s hebben dit weekend naast elkaar ” gehangen” .

Was je nog laat weg?

Hebben ze jou en mijn uitlaat niet omgedraaid toevalig?:P

Erg mooie wagen hoor! Ik ga dit topic ook even in de gaten houden altijd leuk!

Gr

p.s. ik zou wel een dakspoilertje doen hoor op de kofferklep ziet er nog mooi er uit. Niet TE gewoon een normale

Noeky

Hoi,

Noeky, je kunt nooit te laat weg zijn als je met iets bezig bent wat je leuk vind, maar het zal een uur of 7, half 8 geweest zijn. Welkom in dit topic. Ik word gek van al die keus in spoilertjes!! Ik ga het allemaal eens even op een rijtje zetten en dan een keuze maken.

Groetjes,
    Hans

origineel gepost door hans_vledder

We gaan het er aanstaande zondag over hebben Alex! Ik wil wel eens wat meer weten van dat Vectra Team.

Groet,
    Hans

Cool!

Hou ik je aan, jij en je vectra en je kennis zouden een zeer welkome aanwinst zijn bij ons! :D

haha nu zie ik pas wie je bent!! Onze auto’s hebben dit weekend naast elkaar ” gehangen” .

Was je nog laat weg?

Gr

p.s. ik zou wel een dakspoilertje doen hoor op de kofferklep ziet er nog mooi er uit. Niet TE gewoon een normale

Noeky

Hoi,

Noeky, je kunt nooit te laat weg zijn als je met iets bezig bent wat je leuk vind, maar het zal een uur of 7, half 8 geweest zijn. Welkom in dit topic. Ik word gek van al die keus in spoilertjes!! Ik ga het allemaal eens even op een rijtje zetten en dan een keuze maken.

Groetjes,
    Hans

wow das laat joh. Het was toch al bijna klaar? Ik was 17:30 in Utrecht en 22 uur thuis ofzo. Leuke dag.

En idd ik kan daar ook uren mee zoet zijn hoor. Zelf een beetje helpen en zien hoe dingen veranderen aan je auto…geweldig!!

Succes en uhm ik vind een lip niet zo mooi maar een klein tafelbedje staat niet verkeer hoor!

Groet,
    Hans

Cool!

Hou ik je aan, jij en je vectra en je kennis zouden een zeer welkome aanwinst zijn bij ons! :D

Doen we zo Alex … Jammer trouwens dat je je Vec niet meeneemt naar de clinic, die had ik weleens van dichtbij willen zien.

Groet,
    Hans

Was je nog laat weg?

Gr

Noeky

Hoi,

Groetjes,
    Hans

wow das laat joh. Het was toch al bijna klaar? Ik was 17:30 in Utrecht en 22 uur thuis ofzo. Leuke dag.

En idd ik kan daar ook uren mee zoet zijn hoor. Zelf een beetje helpen en zien hoe dingen veranderen aan je auto…geweldig!!

Succes en uhm ik vind een lip niet zo mooi maar een klein tafelbedje staat niet verkeer hoor!

Ja toen jij weg reed was de uitlaat bijna klaar. Daarna moest er nog een grote beurt en een soort pre-APK gedaan worden. Alles nog even afgesloten met een babbeltje en een kopje koffie en dan de weg weer op.

Groet,
    Hans

ik kan er niet mee rijden hans op dit moment, zonder bumpers ed.

Maar ik maak het goed met je. We spreken wel een keer af voor een mooie fotoshoot ;)

ik kan er niet mee rijden hans op dit moment, zonder bumpers ed.

Maar ik maak het goed met je. We spreken wel een keer af voor een mooie fotoshoot ;)

Cewl! Ik zoek nog een goeie locatie voor zoiets, 4 vierkante kilometer asfalt, zonder bebouwing en hinderlijke objecten op de achtergrond … Je zou voor een schappelijke prijs een fotostudio moeten kunnen afhuren die geschikt is voor dit doel.

Groet,
    Hans

objecten en al die dingen is juist gaaf!

Gebruik je omgeving om mooie foto’s te maken! DAT maken je foto’s juist af.. ;)

Komt goed hans…

objecten en al die dingen is juist gaaf!

Gebruik je omgeving om mooie foto’s te maken! DAT maken je foto’s juist af.. ;)

Komt goed hans…

Is goed man. Ik heb het e.e.a. gelezen over het fotograferen van auto’s en alleen de locatie is dan al een probleem:

http://www.google.com/search?hl=en&rls=com.microsoft%3Aen-us%3AIE-SearchBox&rlz=1I7GGIH&q=car+photography+how+to

Groet,
    Hans

Ik zoek nog een goeie locatie voor zoiets, 4 vierkante kilometer asfalt, zonder bebouwing en hinderlijke objecten op de achtergrond …
    Groet,
    Hans

Probeer Schiphol eens, misschien kan het ff tussen de landingen door !!! :P

Peter

Doen we zo Alex … Jammer trouwens dat je je Vec niet meeneemt naar de clinic, die had ik weleens van dichtbij willen zien.

Groet,
    Hans

kom dan ook eens gezellig meeten met VTN :P dan heb je een grote kans dat Papa Smurf ook aanwezig is :jerry

origineel gepost door sjouke

Groet,
    Hans

kom dan ook eens gezellig meeten met VTN :P dan heb je een grote kans dat Papa Smurf ook aanwezig is :jerry

:cool:

origineel gepost door speaker

Ik zoek nog een goeie locatie voor zoiets, 4 vierkante kilometer asfalt, zonder bebouwing en hinderlijke objecten op de achtergrond …
    Groet,
    Hans

Probeer Schiphol eens, misschien kan het ff tussen de landingen door !!! :P

Peter

:P

origineel gepost door sjouke

Groet,
    Hans

:cool:

Ach, voor die €12,- per jaar ofzo hoef je het natuurlijk niet te laten en het is allicht gezelliger dan in je eentje te staan kwijlen bij je voertuig …

Hans, je Vectra ziet er geweldig uit zo!!!

origineel gepost door rotin
    Hans, je Vectra ziet er geweldig uit zo!!!

Dank je wel man!

Hans, hij is FANTASTISCH zo!!! Wat een prachtig uitlaatsysteem. Het staat op jouw vec nog mooier dan in de irmscher-folder :thumbup

BTW: MTEC-xenon is onderweg en 13-3 gaat de vec naar de wizard in Marl king: Al goede LED’s gevonden?

origineel gepost door rickytt3
    Hans, hij is FANTASTISCH zo!!! Wat een prachtig uitlaatsysteem. Het staat op jouw vec nog mooier dan in de irmscher-folder :thumbup

BTW: MTEC-xenon is onderweg en 13-3 gaat de vec naar de wizard in Marl king: Al goede LED’s gevonden?

Hoi Eric,

Dank voor je reactie. Heel veel succes en een hele leuke dag toegewenst bij EDS in Marl. Ik zoek nog steeds naar de juiste LEDs. Je hoort van me zodra ik ze heb.

Groet,
    Hans

Errug mooi die uitlaatjes….mooier dan dit heb ik nog niet voor een C-vec gezien….:agent

origineel gepost door PAASHAAS
    Errug mooi die uitlaatjes….mooier dan dit heb ik nog niet voor een C-vec gezien….:agent

Hoi Patrick,

Dank je wel. Het zijn de ‘dubbele dubbele’ van Irmscher voor de Y22DTR. Maarja, je zult wel niet verwachten dat ik op deze auto iets met een ander logootje schroef …

Groet,
    Hans

Nee oke, als hier iemand Irmscher-geil is, ben jij het wel :angel:P

origineel gepost door PAASHAAS
    Nee oke, als hier iemand Irmscher-geil is, ben jij het wel :angel:P

Ja, Gunther en ik kunnen het prima vinden …

25 berichten aan het bekijken - 701 tot 725 (van in totaal 1,141)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.