handige harry gezocht

Forumindex Forums Modellen Corsa handige harry gezocht

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur

heren ik ben van plan bij mijn tr de achterbank eruit te halen voor een geluidsinstallatie.
    nu zoek ik eigenlijk iemand die b.v. al eens zo iets gedaan heeft.
    want ik ben niet zo een held om ff wat mdf naar de klote te zagen in de hoop dat het past.
    is er iemand die tips heeft of misschien zoiets al eens heeft gedaan om zijn ice in te bouwen.
    de bedoeling is dus achterbank weg en dan hoedenplank nieuw maken schuine plaat erin in een stuk waar de zitting was moet ook mdf worden.
    iemand die zich geroepen voelt meld je maar :thumb

Begin eens met een kartonnen mal. Hierna kan je dit overzetten op mdf.

het klopt wat senatorman aan geeft, karton.
    ik heb al best veel audio ingebouwd voor me zelf en anderre en altijd eerst alles eruit halen wat er niet meer in gaat en van daar uit met grootte stukken karton bezig gaan.

gewoon een tip als je gaat aftekennen, de binnen rand erna eruit zagen en niet buiten rand, hahah al zo vaak mee gemaakt.

het mooist is eigenlijk, om een anderre achterbank (of de gene die er nu in zit), en daar je subwoofers inbouwen. niemand kan aan de buitkant zien wat je heb, en je hebt 90% van je bas druk tegen je hoofd.

sucses met je geluids project

he bedankt voor de tip met het karton.
    nu even grote stukken zien te scoren.
    maar hoe bedoelde je met in de achterbank maken een tr heef namelijk geen stalen rug aan de bank vast zitten

@hanskadett wrote:

he bedankt voor de tip met het karton.
    nu even grote stukken zien te scoren.
    maar hoe bedoelde je met in de achterbank maken een tr heef namelijk geen stalen rug aan de bank vast zitten

geen staal :hmmz wat dan. ik dacht dat elke bank leuning van metaal was :hmmz
    misschien leg ik het wel beroerd uit. als je op de achterbank ga zitten, bedoel ik het gedeelte waar je je rug tegen aan zet.

karton kan je over al krijgen (super markt ) heeft genoeg :thumb

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.