Handig sleutelen voor de klein behuisde doe hetzelver

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Handig sleutelen voor de klein behuisde doe hetzelver

24 berichten aan het bekijken - 1 tot 24 (van in totaal 24)
  • Auteur

€ 995,- ex, maar wel makkelijk zelf te bouwen voor weinig!:P

http://www.youtube.com/watch?v=rKPKNJmfwys

kan je geen tekening maken of krijgen:hmmz

origineel gepost door royke2000
    kan je geen tekening maken of krijgen:hmmz

Op de site van CROP staat een tekening :jerry

okee ga ik eens kijken:)

Ziet er best handig uit! Maar krijg er toch een Tel Sell gevoel bij.

ik had ze al eens eerder gezien maar ik kan geen tekening vinden

weet iemand een link ik ben niet zo handig met internet:(

Dit is het enige dat ik kan vinden op de site. Echt een tekening vind ik het niet. De maten staan er dan wel weer bij, dat dan weer wel:D

http://www.nonpaints.com/contents/nl/d260_03.html

zelfde ding wordt op MP aangeboden voor iets meer dan 500 euries. Wel mooi ding! Maar ook ik heb mijn twijfels of het geen habbiebabbie kwaliteit is.

Heeft een keurmerk en kan tot 1500 kg dragen.

Om aan 55 kg gewicht te komen, heb je een hoop profiel nodig of weinig van een goede kwaliteit.

origineel gepost door RAYMOND.design

Om aan 55 kg gewicht te komen, heb je een hoop profiel nodig of weinig van een goede kwaliteit.

Wat voor keurmerk, CE? Als dat zo zou zijn (CE) dan zegt dat me niks…… CE keur betekent in mijn ogen alleen dat het niet vanzelf uit elkaar valt

origineel gepost door 2000

Wat voor keurmerk, CE? Als dat zo zou zijn (CE) dan zegt dat me niks…… CE keur betekent in mijn ogen alleen dat het niet vanzelf uit elkaar valt [/quote

Da’s dan toch oké:P

Tis een europees keurmerk:wtf

origineel gepost door royke2000
    ik had ze al eens eerder gezien maar ik kan geen tekening vinden

weet iemand een link ik ben niet zo handig met internet:(

Ja wat denk je dan. Dat ze de tekeningen op hun site zetten met specs zodat iedereen ’t zelf kan bouwen en niet meer hoeft te kopen…

ALS JE EEN BEETJE TECHNISCH INZICHT HEBT EN LOGISCH KAN DENKEN, IS HET TOCH GEEN PROBLEEM.
    ALS DE FUNCTIE UITEIDELIJK GELIJK IS MAAKT HET NIET UIT OF HET EEN KOPIE WORDT OF NIET.

IK ZOU ER ZELF WEL VOOR ZORGEN DAT DE CONSTRUCTIE OP MINIMAAL 2000 KG IS BEREKEND.

HET IDEE VIND IK PERSOONLIJK GEWELDIG EN LEKKER SIMPEL, HEB JE EEN BRUG OF TOEGANG TOT 1 IS ZO’N DING OVERBODING EN NIET INTERRESANT

je CAPSLOCK staat nog aan !!

origineel gepost door Jerremy
    je CAPSLOCK staat nog aan !!

Foutje, bedankt!

Krijg ik nu straf?:cry

Wat voor keurmerk, CE? Als dat zo zou zijn (CE) dan zegt dat me niks…… CE keur betekent in mijn ogen alleen dat het niet vanzelf uit elkaar valt

CE-keurmerk houdt in dat de fabrikant verklaart dat het apparaat gebouwd is volgens de machine richtlijn en dat ze verantwoordelijkheid nemen dat de kwaliteit constant is en volledig aansprakelijk zijn voor constructie- en produktiefouten.

In de machinerichtlijn zijn o.a. eisen opgenomen omtrent (de kwaliteit van de) te gebruiken materialen en veiligheidsmarges.

Voor de particulier wat minder interessant, maar het geeft wel aan dat het geen chinese kopie van een japanse kopie is, en dan gemaakt van pisbakkenijzer.
    Het wil niet zeggen dat ze niet in China gemaakt worden, maar wel dat ze voldoen aan eisen van de EU.

Als je ‘m bedrijfsmatig gaat gebruiken eigenlijk noodzakelijk, gezien Abro-eisen en aansprankelijkheid die je krijgt als je niet-CE gereedschap laat gebruiken.

ALS JE EEN BEETJE TECHNISCH INZICHT HEBT EN LOGISCH KAN DENKEN, IS HET TOCH GEEN PROBLEEM.
    ALS DE FUNCTIE UITEIDELIJK GELIJK IS MAAKT HET NIET UIT OF HET EEN KOPIE WORDT OF NIET.

IK ZOU ER ZELF WEL VOOR ZORGEN DAT DE CONSTRUCTIE OP MINIMAAL 2000 KG IS BEREKEND.

HET IDEE VIND IK PERSOONLIJK GEWELDIG EN LEKKER SIMPEL, HEB JE EEN BRUG OF TOEGANG TOT 1 IS ZO’N DING OVERBODING EN NIET INTERRESANT

vind het inderdaad een leuk ding
    en ziets zou ik best zelf zonder tekening na kunnen maken
    maar dan inderdaad wel iets forser
    m,n pickup weegt 1900kg
    die moet der dan natuurlijk ook mee omhoog kunnen;)

heb ook nog wel n 2 koloms brug
    maar die ligt al wel 6 jaar in onderdelen te wachten op n plekje:o;)

dit ding is wel handiger
    hoeft ook geen 380/400 volt op;)

ik zou mij daar toch ni veilig onder voele ze

origineel gepost door CommoCruiser

CE-keurmerk houdt in dat de fabrikant verklaart dat het apparaat gebouwd is volgens de machine richtlijn en dat ze verantwoordelijkheid nemen dat de kwaliteit constant is en volledig aansprakelijk zijn voor constructie- en produktiefouten.

In de machinerichtlijn zijn o.a. eisen opgenomen omtrent (de kwaliteit van de) te gebruiken materialen en veiligheidsmarges.

Voor de particulier wat minder interessant, maar het geeft wel aan dat het geen chinese kopie van een japanse kopie is, en dan gemaakt van pisbakkenijzer.
    Het wil niet zeggen dat ze niet in China gemaakt worden, maar wel dat ze voldoen aan eisen van de EU.

Als je ‘m bedrijfsmatig gaat gebruiken eigenlijk noodzakelijk, gezien Abro-eisen en aansprankelijkheid die je krijgt als je niet-CE gereedschap laat gebruiken.

Quote keurmerk.nl: De CE-markering geeft alleen aan dat het product aan de gestelde minimumeisen voldoet en is daarom geen kwaliteitskeurmerk.

En stelt dus eigenlijk niets voor
    (sorry voor mijn eigenwijsheid+offtopic-heid)

Je zou ‘m ook hydraulisch kunnen maken ipv een spindel.
    Je zit met die haakse overbrenging en dan X 2.

Als je een auto omhoog brengt met wat dan ook, is het altijd raadzaam om 1 of 2 passende bokken te gebruiken.

origineel gepost door CommoCruiser

Quote keurmerk.nl: De CE-markering geeft alleen aan dat het product aan de gestelde minimumeisen voldoet en is daarom geen kwaliteitskeurmerk.

En stelt dus eigenlijk niets voor
    (sorry voor mijn eigenwijsheid+offtopic-heid)

Als iets aan de minimum eisen voldoet (zoals bijna alles wat gemaakt wordt) is dan toch goed!
    Als ik het niet zou vertrouwen, zou ik het niet kopen of zelf nog wat verstevigingsveranderingen toepassen.

Er zijn in het verleden heel wat van die oprijbokken (weet de naam niet) ingestort en dan terwijl er iemand onder lag, zie nog steeds mensen die dingen gebruiken.:o

Voor €425,- ga ik het niet zelf maken, de materialen los kopen is ook niet bepaald goedkoop.
    Is in de toekomst wel een investering waard.:P

Ziet er inderdaad leuk uit maar beetje huiverig voor ……
    En CE keur zegt inderdaad niet veel alleen maar Chinees Export .
    Bij mij op het werk word er ook veel uit china geimporteerd.
    Zijn leuke copieen maar veder is de kwalitijd:cry

GTZ ron

24 berichten aan het bekijken - 1 tot 24 (van in totaal 24)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.