Hallo iedereen, even voorstellen van mijn bertone coupe.

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Hallo iedereen, even voorstellen van mijn bertone coupe.

• Dit onderwerp bevat 0 reacties, 9 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren geleden door .
12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur

Hallo iedereen,

Ik ben jan en heb sinds kort een opel astra coupe bertone.
    Het is een 1.8 in de kleur zilver. Heb er een opc2 bumper opgezet en heb
    Het dak en de spiegels zwart metallic laten wrappen.

Ben erg tevreden en natuurlijk ook trots :D

Het enige is dat het middenconsole wat beschadigd is, lijkt ook wat te plakken als het warm is. Is een soort zilveren kleur. Dus misschien dat ik dat nog wil veranderen. Al heb ik geen idee hoe.

Ik woon in geldrop en ben in de regio Eindhoven en Veldhoven vaak te vinden met de coupe.

Groeten jan

Hoi jan,

Welkom op het Opel forum, mooie coupe. :thumb
    En voor die middenconsole zal ik op de sloop kijken, of een advertentie hier op marktplaats.

Groeten Jurgen,

Welkom, hele nette Coupe :thumb

wederom een coupe in omgeving eindhoven! Dikke prima! Dak en spiegels wil ik ook nog zwart.. kzal de jouwe eens goed bekijken als ik m ergens tegenkom!

Middenconsoles zijn slecht, bekend probleem. ben de mijne opnieuw aan t spuiten.

welkom. zeer mooie coupé

gunmetal middenconsole. die van mij lijkt ook altijd wat te plakken bij heet weer..Eng spul-coating die er op zit..

Aah dus dat is een bekend probleem, is kijken of ik dat ook op kan gaan lossen.
    Heb even een foto gemaakt van de coupe zodat jullie een idee krijgen van het dak.

Mooi om te zien dat er meerde coupes rondrijden in de omgeving, ga er extra op letten :D

Groeten jan

Mooie wagen :thumb

ook welkom hier met de mooie coupe :thumb

Welkom hierzo, lijkt erg op de mijne…. Dat zwarte dak ziet er goed uit!

Wel ff die haak er af… :puke .

Dank iedereen voor de reacties, tja die haak zat er al op.. Vind het ook niet heel mooi.

ik moet m een keer in het echt zien eigenlijk! grappig dat we zowa de zelfde hebben met bumper etc

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.