hallo allemaal

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum hallo allemaal

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur

hallo allemaal we hebben sinds een week een vectra station van 99 met een paar kleine probleempjes maar het meeste is al opgelost dankzij deze site vind het dus een super site
    groetjes sandra:wors

hey sandra, ben blij te horen dat de problemen zo goed als opgelost zijn

ook super van je om de moeite te nemen om nog even een bedankje te posten, meeste zie je niet meer terug na hun antwoord :( heb je misschien wat foto’s van de vectra?

nee helaas nog geen foto komt nog maar ook even een vraagje heb een andere bagage afdekhoes gehaald maar krijg de klepjes niet open heb je misschien een tip voor me

origineel gepost door bumper
    nee helaas nog geen foto komt nog maar ook even een vraagje heb een andere bagage afdekhoes gehaald maar krijg de klepjes niet open heb je misschien een tip voor me

ik helaas niet maar er zijn hier zat mensen die het wel weten hoor :)

effe afwachten dus denk dat ik te verzichtig ben ben te bang om het te slopen haha

hoes helemaal naar het klepje schuiven..

en dan door de veer heen druken en omhoog wippen dacht ik zo…

pakje heel de hoes in zijn houders eruit.

Willem

bedankt willem probeer het direkt nog

ja hoor gelukt:thumbup
    bedankt

origineel gepost door bumper

aan de achterzijde van de begeleiders zie je een gedeelte wat je eruti kan pakken. Als je in dat gedeelte kijkt, zie je een palletje zitten. Door tegen dat palletje te duwen, kun je het blokje eruit pakken, en zo de afdekking eruit halen :thumbup

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.