Gtsmaniak Vectra C

Forumindex Forums Overige Even voorstellen dit ben ik Gtsmaniak Vectra C

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Auteur

Hoi Hoi,

Mijn vriendin & ik hebben net een Vectra C GTS van 2004 overgekocht met 123000 km
    Het is een 19cdti met 120 pk…

Zal met de tijd mijn topic nog wel even updatedn :D

Enjoy the pics, I love my car

veranderingen:
    shortstick antenne
    parkeersensors achteraan

to do:
    xenon plus led verlichting gans de auto

Groetjes :afro

welkom :thumb

ook welkom hier :thumb

Welkom hier.
    Veel plezier :thumbup

Welkom maniak :kewlpics

welkom

Welkom :thumbup

Groeten,
    Patrick

king: mercikes iedereen

ben eigenlijk wel gene maniak maar moest toch iets als nickname gebruiken é :d

allez, gaan alvast even wat topics openen :afro

nette vectra ;)
    welkom hier!
    groetjes

@Fct_blondi wrote:

nette vectra ;)
    welkom hier!
    groetjes

Merci Fct Blondi, mooie Astra G ook! Mijn lievelingsauto toch nog :d

pffff…even mijn hart luchten.
    Mijn familie en vrienden raden me aan om mijn Vec te verkopen.
    Krijg het niet over mijn hart… :(

Heb ondertussen al volgende vervangen uit eigen wil:
    Led interieur en exterieur…vind ik echt bangelijk!
    Momenteel nog wachtende op de signum mistlampcovers…ééntje is op bestelling
    Achteruit parkeersensors…was echt nodig voor de vriendin

Moest ik verplicht vervangen:
    distributieriem en waterpomp…pomp was op zijn einde.
    Thermostaat…meter ging niet meer naar boven
    luchtmassameter…vond dat ik te weinig vermogen kreeg
    batterij…plots kapot!
    achterste banden…zat een slag in

Moet ik nog vervangen:
    koppeling en vliegwiel…serieus geratel bij het indrukken koppelingspedaal
    voorste banden…trillingen op het stuur (te wijten aan de ouderdom van de banden zegt de bandencentrale)

Al bij al…heb ik de auto dus van juli 2012 en heb er al zoveel kosten in gestoken. Heb een beetje een kat in een zak gekocht. Wat denken jullie ervan? Verkopen of niet? Het is stom om hem nu te verkopen natuurlijk, want dan heb ik hem in orde gemaakt voor iemand anders :???:
    Ze proberen me hier echt te overhalen…

Jullie hulp aub :jerry

nog vergeten te zeggen, heb ook nog het circulatiemotortje in het handschoenenkastje vervangen.
    Wat een k°tjob was dat!
    …anyway, ze hebben me voornamelijk ook nog bang gemaakt dat er nog zwaardere kosten kunnen komen aan de Vec. Vraag me af wat er nog zwaar kan zijn dan het Vliegwiel en koppeling? :puke

@gtsmaniak wrote:

pffff…even mijn hart luchten.
    Mijn familie en vrienden raden me aan om mijn Vec te verkopen.
    Krijg het niet over mijn hart… :(

Heb ondertussen al volgende vervangen uit eigen wil:
    Led interieur en exterieur…vind ik echt bangelijk!
    Momenteel nog wachtende op de signum mistlampcovers…ééntje is op bestelling
    Achteruit parkeersensors…was echt nodig voor de vriendin

Moest ik verplicht vervangen:
    distributieriem en waterpomp…pomp was op zijn einde.
    Thermostaat…meter ging niet meer naar boven
    luchtmassameter…vond dat ik te weinig vermogen kreeg
    batterij…plots kapot!
    achterste banden…zat een slag in

Moet ik nog vervangen:
    koppeling en vliegwiel…serieus geratel bij het indrukken koppelingspedaal
    voorste banden…trillingen op het stuur (te wijten aan de ouderdom van de banden zegt de bandencentrale)

Al bij al…heb ik de auto dus van juli 2012 en heb er al zoveel kosten in gestoken. Heb een beetje een kat in een zak gekocht. Wat denken jullie ervan? Verkopen of niet? Het is stom om hem nu te verkopen natuurlijk, want dan heb ik hem in orde gemaakt voor iemand anders :???:
    Ze proberen me hier echt te overhalen…

Jullie hulp aub :jerry

Ja altijd moeilijk zoiets, je kan nu zeggen heb er al zoveel ingestoken ik ga ermee door en laat de koppeling vervangen want voor dat geld wat de koppeling kost koop je geen nieuwe.

Of je probeerd hem nu voor een redelijke prijs te verkopen en kijkt of je voor dat geld een mooie GTS kan terug kopen.

Maar problemen hou je altijd je weet nooit wat je koopt het kan ook zomaar zijn als je een ander koopt dat je daar weer veel problemen mee krijgt.

Het blijft natuurlijk een eigen keuze, maar ik zou zeggen vervangen die hap gewoon effe de goedkoopste op zoeken zelf de onderdelen regelen.

@gtsmaniak wrote:

nog vergeten te zeggen, heb ook nog het circulatiemotortje in het handschoenenkastje vervangen.
    Wat een k°tjob was dat!
    …anyway, ze hebben me voornamelijk ook nog bang gemaakt dat er nog zwaardere kosten kunnen komen aan de Vec. Vraag me af wat er nog zwaar kan zijn dan het Vliegwiel en koppeling? :puke

Volgens mij is dit er één met een dubbel massa vliegwiel en die komen er allemaal een keer aan bij die dingen dus daar zou ik me geen zorgen om maken.

Maar wel een hele dure om te (laten) vervangen dus als je het laat doen zelf de onderdelen regelen en een 1 mans zaak opzoeken om te laten vervangen kost het minst ben je hem misschien wel wat langer kwijt maar kost je ook veel minder.

hoi

vandaag mijn Vec even gewassen en chrome deurgreepcovers geplaatst. Ook even alle Chrome delen opgeboend met een productje van de HUBO
    Deurgreepcovers vallen van ver gezien mee, maar van dichtbij vind ik voornamelijk de linkse kant van de auto niet zo goed. Covers passen niet volledig over de deurgrepen.

Next update is de mistlampcovers van de Signum, heb er momenteel nog maar één tot mijn beschikking

grtz

Heb je hem ondertussen al laten repareren?

Weet je wat het is, je kan hem wel verkopen maar bij de volgende Vec/andere auto komen deze kosten waarschijnlijk ook weer.
    Aangezien de meeste dingen nou eenmaal bij het onderhoud horen.
    Dat vliegwiel gaat nou eenmaal niet voor altijd mee en zal een keer vervangen moeten worden net als de koppeling.
    Dusja mijn mening en keuze zou zijn laten rep… Aangezien je daarna nog wel plezier van de auto kan hebben en kosten aan een auto zal je nou eenmaal altijd blijven houden en als je hem gewoon op tijd zijn beurten geeft zal hij ook niet zo snel slijten. Tenminste minder snel als je je wagen helemaal niet onderhoud haha. Dan is het een keer afgelopen met de pret en gaat het wel in de kosten lopen..
    Aangezien het in belgie duurder is als in nederland zoals ik meestal hoor om het te laten repareren..

Ik kan je mijn adres geven waar ik werk wij doen voornamelijk duitse wagens.. Dan zou je een prijsopgave kunnen krijgen van me?

Groetjesss

@darknight2003 wrote:

Heb je hem ondertussen al laten repareren?

Weet je wat het is, je kan hem wel verkopen maar bij de volgende Vec/andere auto komen deze kosten waarschijnlijk ook weer.
    Aangezien de meeste dingen nou eenmaal bij het onderhoud horen.
    Dat vliegwiel gaat nou eenmaal niet voor altijd mee en zal een keer vervangen moeten worden net als de koppeling.
    Dusja mijn mening en keuze zou zijn laten rep… Aangezien je daarna nog wel plezier van de auto kan hebben en kosten aan een auto zal je nou eenmaal altijd blijven houden en als je hem gewoon op tijd zijn beurten geeft zal hij ook niet zo snel slijten. Tenminste minder snel als je je wagen helemaal niet onderhoud haha. Dan is het een keer afgelopen met de pret en gaat het wel in de kosten lopen..
    Aangezien het in belgie duurder is als in nederland zoals ik meestal hoor om het te laten repareren..

Ik kan je mijn adres geven waar ik werk wij doen voornamelijk duitse wagens.. Dan zou je een prijsopgave kunnen krijgen van me?

Groetjesss

Hoi!

Neen, auto is nog niet hersteld. Je hebt pm :afro

grtz

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.