GTS 'spoort' niet – oorzaak gevonden; draagarm ver

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum GTS 'spoort' niet – oorzaak gevonden; draagarm ver

4 berichten aan het bekijken - 51 tot 54 (van in totaal 54)
  • Auteur

Prijsopvraag gedaan bij een shop in Leeds. kost een draagarm 49 pond inclusief fusee kogel, rubbers en bussen.
    Ze verkopen er ook de stabi-stang rubbers. ook maar een setje nieuwe, want die dingen die kraken nogal

Toen ik antwoord kreeg van uit de UK dat ‘ de kwaliteit van de draagarm niet hetzelfde was als OEM, maar voor wat je krijgt heel mooi geprijst was’ durfde ik het toch niet aan, en heb ik wat verder gezocht in de buurt.

Blijkt dat een leverancier van auto-onderdelen notabene hier in het dorp hem voor 95 euro ex aanbiedt. Dus daar maar 1 arm besteld. Hopelijk voor het weekend binnen, dan kan ik hem nog voor de vakantie monteren. Wel zo veilig. :thumbup

Ik zal die draagarmen van mijn GTS ook een laten nakijken want die boot van mij stuurt ook als een natte krant. Nu vind ik de GTS zowieso al geen erg stabiele auto als het rechtuit moet gaan maar deze is wel extreem spoor gevoelig. Vandaag naar Harderwijk geweest en een flink stuk 4 baans gepakt maar je blijft corrigeren, strontvervelend en je word er niet echt fitter van hoor.

Sporing staat helemaal goed, is pas geleden nog nagekeken bij Van Aalderen in Vriezenveen.

origineel gepost door McLambo
    Toen ik antwoord kreeg van uit de UK dat ‘ de kwaliteit van de draagarm niet hetzelfde was als OEM, maar voor wat je krijgt heel mooi geprijst was’ durfde ik het toch niet aan, en heb ik wat verder gezocht in de buurt.

Blijkt dat een leverancier van auto-onderdelen notabene hier in het dorp hem voor 95 euro ex aanbiedt. Dus daar maar 1 arm besteld. Hopelijk voor het weekend binnen, dan kan ik hem nog voor de vakantie monteren. Wel zo veilig. :thumbup

Zo, de verkoper is wel eerlijk dan.
    Hoor je niet vaak.

Hoop dat de vec nu dan beter rijd.

4 berichten aan het bekijken - 51 tot 54 (van in totaal 54)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.