GTC stoel verplaatsen

Forumindex Forums Modellen Astra GTC stoel verplaatsen

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur

Ik heb een vraag met betrekking tot de bestuurdersstoel van een Astra H GTC.
    Nou heeft mijn vader een GTC, alleen vanwege zijn lengte zit hij steeds met gebogen knieen.
    Weet iemand of het mogelijk is om de rails naarachter te verplaatsen?
    Aan de achterkant van de stoel, tussen de achterbank, is namelijk nog 10 á 15cm ruimte over.
    Ik hoop dat het mogelijk is om de rails van je stoel naar achter te verplaatsen en deze ruimte te benutten.

Groet, floris

Hoe lang is je vader dan? Ik ben zelf 1.90 en als de stoel helemaal naar achter staat en in de laagste stand kan ik niet eens fatsoenlijk bij de pedalen.

Klanderman, idem dito hier

tegen de 2 meter. Maar het gaat hem ervooral over om zijn benen te kunnen strekken met het rijden.
    In bijvoorbeeld de nieuwe Astra kan de stoel een stuk verder naar achter. tegen de achterbank aan.

Je kunt de stoel ook nog in hoogte laten zakken hea.. Dat scheelt ook zeker in die afstand.

inderdaad. Ik kan mijn benen ruimschoots strekken hoor. Weet je zeker dat je de stoel in de achterste en onderste stand hebt staan?

De stoel staat in de achterste stand, en ook op z’n laagst.
    Ik had gehoopt dat het mogelijk was om de rail 5 á 10 cm naar achter te plaatsen.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.