gsi gallery.nl opnieuw online

Forumindex Forums Modellen Kadett gsi gallery.nl opnieuw online

25 berichten aan het bekijken - 201 tot 225 (van in totaal 256)
  • Auteur

http://www.gsigallery.nl IS BACK!!!!! :D :agent :jerry

top man :thumbup

origineel gepost door frenkie
    http://WWW.GSIGALLERY.NL IS BACK!!!!! :D :agent :jerry

top man :thumbup

ik zou zeggen : SPREAD THE WORD!!!!

De site is nog geen uur on line en al de eerste foto’s ontvangen, bedankt frenkie, ik zet ze zsm online

ik ben nu even bezig om er een fatsoenlijk beeld op te krijgen en iets van een goede layout

De oude eigenaar/beheerder van GSI-Gallery kun je hier contacten (Dave uit Den Haag):

http://www.opeltuningteam.nl/forum/viewtopic.php?t=36

origineel gepost door JvV
    De oude eigenaar/beheerder van GSI-Gallery kun je hier contacten (Dave uit Den Haag):

ik heb mij daar geregistreerd om hem een bericht te kunnen sturen, maar denk dat het zinloos is, hij is al sinds 2009 niet meer online geweest

origineel gepost door king corsa

origineel gepost door JvV

ik heb mij daar geregistreerd om hem een bericht te kunnen sturen, maar denk dat het zinloos is, hij is al sinds 2009 niet meer online geweest

U2U!

heb hem een mail verstuurd

even een voor proefje:

Oude doos even opengetrokke !!

A super special voor hans !! Old Pel !

De teller in de doos staat nu op zoon 1760 kadett afbeeldingen alleen E kadett dan

origineel gepost door trabantman
    De teller in de doos staat nu op zoon 1760 kadett afbeeldingen alleen E kadett dan

even een eenvoudige snelle manier verzinnen om ze snel op de site te krijgen denk ik dan…….

1760??? dacht al dat ik er veel had met 2 dikke albums vol.. Zijn dit alleen GSI`s??

goed bezig!! gsigallery in ere herstelt!

Oude doos even opengetrokke !!

A super special voor hans !! Old Pel !

:D:D:D:D

THANX!!!!!!!!!

:D:D:D:D

wat een vet topic is dit (ikzelf nu 22jr) en dus de hele gsi club tijd gemist …te hebben .:thumbdown

maar ik vind dit toch top . ikzelf ben helemaal gek van kadett e gsi’tjes en vind het heerlijk om hierheen te kijken

geweldig … ga zo door

mvg brian

erg leuk topik met een hoop bekende foto’s

eigen auto, bekende namen, gezichten verhalen.

word ik echt zo oud:hmmz

(ik heb ook nog een hoop foto’s uit die tijd, maar helaas niet digitaal.)

scannen mark, scannen die handel!! :vertag

tis voor een goed doel :D

posten die handel;)

origineel gepost door b_elev
    wat een vet topic is dit (ikzelf nu 22jr) en dus de hele gsi club tijd gemist …te hebben .:thumbdown

maar ik vind dit toch top . ikzelf ben helemaal gek van kadett e gsi’tjes en vind het heerlijk om hierheen te kijken

geweldig … ga zo door

mvg brian

ey brian.
    kijk, daar heb nou respect voor…. 22 jaar jong en helemaal weg van kadett GSI top:thumbup

Heb wat foto’s van men GSi en 2 ex gsitjes gestuurd naar Kingcorsa :)

Geniaal! Hele tijd terug ook eens het idee gehad om het terug online te zetten, maar nooit echt doorgezet.
    Tof dat er nu wel iemand is die er tijd in gaat steken! Respect! Wil best wat meehelpen hoor, met een layout ofzo.

Had destijds al een ontwerp gemaakt, samen met Alain van t forum, zal eens kijken of ik die nog ergens heb.

Waar kan ik foto’s heen sturen??

origineel gepost door Astraman
    Waar kan ik foto’s heen sturen??

ik heb het naar zen email gedaan wat op de site staan.. maar dat werkt nog niet denk ik ?? Foto’s staan er nog niet op helaas..

Glenn dat ga ik ff checken, want dan zal ik hem gemist hebben.

Het is inderdaad de bedoeling dat ze naar het mail adres op de site gestuurd worden. Dat is gsigallery@live.nl

Je kunt ook na registreren in het forum zelf je auto met specs plaatsen, maar voor de gallery zal je ze ff moeten mailen.
    Het liefst minimaal 1024 px

Ik probeer alle foto’s zsm te verwerken

EDIT: Glenn, ik heb het nagekeken, ik heb nog twee mails met foto’s niet verwerkt, welk email heb je gebruikt, want het mailadres waarmee je aangemeld hebt zit er niet bij, als je hem wel daarmee gestuurd hebt is hij niet aangekomen.

nu zijn de twee nog niet verwerkte mails met foto’s ook in de gallery geplaatst, dus daar kun je ook ff checke of die van jou erbij staan.

Nu staan er al 58 kadett gsi foto’s in de gallery, naast de corsa, manta en astra foto’s

Bedankt voor het nakijken, ik denk dat hij dan niet aangekomen is.. Heb gewoon het zelfde mail adres gebruikt als waarmee ik aangemeld sta :) Ik zal het nog even gaan checken :) Thnx !

25 berichten aan het bekijken - 201 tot 225 (van in totaal 256)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.