gsi bumper corsa b1

Forumindex Forums Modellen Corsa gsi bumper corsa b1

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur

hey mensen, ik heb een vraagje,
    Ik heb een corsa b1, en wil misschien een gsi bumper erop zetten. Alleen heeft een gsi een bumper uit 1 stuk en die van mij uit 2 stukken. En wil mn spatborden enzo eigenlijk zwart laten dus bumper in 1 kleur vind ik niet mooi. Heeft iemand daarom foto’s van een corsa met gsi bumper en zwarte ‘balk’ zoals dit (photoshop):

ik vroeg me verder af of het eventueel mogelijk is het bovenste gedeelte van mijn voorbumper te gebruiken, en dan het onderste stuk van een gsi bumper daaronder, en of iemand dit eerder gedaan heeft. heeft wel wat aparts denk ik. Voor de duidelijkheid wat meer foto’s hierbij en weer n photoshop:

en de photoshop:

groetjes

Schuren, afplakken en spuiten.
    Jou originele bumper bestaat ook maar uit 1 stuk trouwens, alleen de GSi is volledig gespoten.

Nog wat GSi-bumper praat.
    viewtopic.php?f=8&t=165344

het stuk wat ik zwart wil dus alleen schuren en niet spuiten? of zijn ze altijd zwart onder de lak?

@.B4R7. wrote:

het stuk wat ik zwart wil dus alleen schuren en niet spuiten? of zijn ze altijd zwart onder de lak?

Dat weet ik niet, zie je vanzelf, je kunt het altijd matzwart spuiten.

Overweeg eventueel zwarte Plastidip. Heb geen aandelen in dat spul maar het is er wel ideaal voor ;) En indien nodig weer makkelijk te verwijderen :)

@Carpento wrote:

Overweeg eventueel zwarte Plastidip. Heb geen aandelen in dat spul maar het is er wel ideaal voor ;) En indien nodig weer makkelijk te verwijderen :)

Dus hele bumper paars spuiten in kleur en dan plastidip over het deel wat zwart moet? Heb net even gekeken wat het is, maar dit wordt dus een soort rubberstrip over de bumper? Ziet dat niet vreemd uit met kunstof spatborden?

Mocht je de bumper bij de dealer kopen, dan is deze standaard zwart, dezelfde kleur als je spatbordranden met lichte structuur erin. Het gedeelte dat zwart moet blijven plak je netjes af en dan de rest schuren, glad maken met filler en spuiten in de kleur van je auto.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.