Groep A, groep N WTF?

Forumindex Forums Modellen Kadett Groep A, groep N WTF?

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur

Ik zoek een RVS uitlaatje…

Voor mijn kadettje hatchback 2.0 16V.

En wel een hele stille…:angel Want ik houd meer van het verrassingseffect in plaats van een wagen met toeters en bellen die al uitlokt om een sprintje tegen te doen…:P

Wat raden jullie hier aan? Ik heb geen kat nodig, want het is een 87-er. :vertag

Ik zag van powersprint een 50mm, iemand anders raad weer een 63mm modelletje aan van Friedrich motorsport..

groep N pakken, zit geloof ik zo rond de 54mm.

groep A is leuk, maar voor een niet te gekke c20xe te groot.

had onder mijn kadett een supersprint 50 mm RVS zitten

zit echt een super vet geluid in!
    maar kan ook heel stil zijn als je in lage toeren rijd! :thumbup

ja groep N nemen.
    groep A klinkt lekker luid en win je geen extra vermogen mee op een standaard c20xe

Groep A is zeker wel beter dan groep N.
    En friedrich is Chinese troep:puke
    En een groep A met 3 dempers is goed stil.

origineel gepost door Andre Botter
    Groep A is zeker wel beter dan groep N.
    En friedrich is Chinese troep:puke
    En een groep A met 3 dempers is goed stil.

Ok, dus toch maar zelf aan het lassen slaan dan? king: Ik ga er natuurlijk andere dingen mee doen dan jij heh Andre, voor mij is het gewoon een lekkere vakantie auto en voor uitstapjes, jij gaat ermee racen…:hmmz

Maar goed, als een groep A uitlaat met drie dempers stiller is dan een standaard groep N en ook in mijn geval beter is bijv. voor de levensduur van het blok, dan vind ik het het overwegen waard.

Waar zou jij dan de uitlaat delen vandaan halen? Tegenwoordig is Chinese makelijk lang niet altijd rommel meer en degene van wie ik de tip had om er een bij Friedrich te halen was er zeer tevreden over…

Maar goed, ik heb een offerte aangevraagd bij PM en voor 900 euro bouwen ze er een op maat, bij Friedrich ben je 549 kwijt (vanaf de kat, die ik dus niet heb/hoef) en voor een powersprint groep N uitlaat betaal ik net iets meer dan 350…

Zo rond de 500 vind ik een mooie prijs, als het werkelijk een hoop voordeel geeft wil ik eventueel wel meer uitgeven, maar liever niet natuurlijk…:angel

Ga toch voor nu nog even voor een originele uitlaat, zag dat er op een kadett zonder kat origineel dus ook drie dempers zaten! (zie plaatje) Ik kan een middendemper en einddemper samen voor 80 euro kopen, nieuw, en een ‘voordemper’ voor ong 60 euro…

Wel leuk overzichtje ook trouwens!:
    http://www.onderdelendirect.nl/opel/kadett-e-hatchback-33_-34_-43_-44_

http://www.onderdelendirect.nl/opel

Is voor nu wel even lekker voordelig en dan kan ik in elk geval rijdend op zoek naar rvs delen….:jerry

Zag hier wel mooi spul dacht ik zo?:
    http://www.bkcustoms.nl/index.php?cPath=167_170&osCsid=4a9bc3baec43245068045b4e68dfc5c9 :vertag

Had onder me astra f station c20xe ook een groep A en die maakte zeker geen herrie, dezelfde uitlaat zit er nu ook onder alleen vanaf de downpipe ”c20let”:wors en ook nog steeds een top geluid:D.

Groeten nick

Dank je Nick! Ik heb een U2U van iemand gekregen die voor een aantrekkelijke prijs een complete groep A uitlaat voor mij op maat gaat lassen. Eerst met twee dempers en als uit een proefritje blijkt dat dit nog te veel lawaai maakt gaan we er gelijk nog een demper tussen zetten…

Hoop dat ik eind van de week het verlossende telefoontje krijg dat de onderdelen binnen zijn…

Ik laat hier het eindresultaat nog wel zien!! (en mss. horen met een videotje op joetoep)

:kewlpics

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.