Groene dealer kenteken platen

Forumindex Forums Overige APK & RDW Groene dealer kenteken platen

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur

Mijn astra moet binnekort naar drenthe om gelast te worden bij een goede kennis, De astra is geschorst, apk is 3 jaar geleden verlopen en de schermranden en dorpels zijn rot..
    Mij lijkt het beter om hem op een kar te zetten maar.. Is het TOEGESTAAN om met de groeneplaten in DEZE staat ermee op de weg te rijden?:hmmz
    Al heb ik toch liever dat hij op een kar er heen gaat.

Alvast bedankt,

Gr, Stefan..

Neem aan van niet.
    Geen APK en geschorst dan mag je niet meer op de weg.
    En voor zover ik weet mag je met die platen ook alleen maar rijden als het een proefrit is.

Zo dacht ik dat dus ook… Maar me vader blijft volhouden dat het mag?!:sleeping:P

Nou geschorst en zonder APK mag geloof ik echt niet op de weg hoor:P. Mag geloof ik nog niet eens langs de openbare weg staan ofzoiets:P.
    Je kunt het wel proberen natuurlijk om erheen te rijden, maar als ze je aanhouden heb je wel een probleem (bekeuringen, niet verder mogen rijden)

oficieel moet het voertuig op handelsvoorraad staan
    dus is het eigenlijk niet toegestaan
    of er apk op zit maakt niet uit

Me vader ist eens met me dat wel hem er beter op een kar heen kunne rijden :)
    Zijn dan ook geen lieve agenten als ze niet eens een mooie opel door late rijden :jerry

king:je mag met een geschorste auto naar de apk rijden mits deze verzekerd is en je een afspraak hebt staan en niet via een omweg.

Tnx! allemaal king::D

Als je ‘m op kar zet moet je ook weer rekening houden met een auto die de kar mag trekken

Das geen probleem :D

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.