Grandland X hybride 4 – electrische vs motor km’s

Forumindex Forums Modellen Grandland X Grandland X hybride 4 – electrische vs motor km’s

18 berichten aan het bekijken - 51 tot 68 (van in totaal 68)
  • Auteur

En ja, daar is ‘ie weer. Zeg nu niet dat ik  het niet heb voorspeld / niet erop heb gestuurd, want je reageert weer.

kom op met uw zogenoemde kennis (over velgen en bandjes liefst niet) over problemen.  Grootprater.  Serieuze problemen geef je niet thuis behalve janken.  je jankt waarschijnlijk nog harder dan uw 2 honden.   Floki (de elandenjager) en Quandor (de sjoemelpoedel)

Hi hi, (sorry meelezers) ik wil graag dat wappie1 / @jopsa reageert en om hondentermen te gebruiken, hij doet braaf wat ik wil / verlang.

hooooooooooooooooohohohohohohoho.  Jij moet geïnterneerd worden vriend…. :rose:

Ik leef met u en de uwen mee :good:

Braaf, zéér braaf, blijven reageren. Precies waarop ik stuur / wens / van je verlang.

dank u would be viking.

Braaf nu, braaf blijven reageren.  Precies wat ik van je verlang.  Die noodle beseft niet wie hem voor de gek houdt.

Tot straks

Hi, hi, hi.

Zijn mond vol tanden nu.

Nee hoor, jij doet weer precies wat ik graag wil / wat ik verlang / waarop ik stuur, ic. Posten / posten / posten.

ik aap je na

Ja hoor, daar is ‘ie weer.

We gaan naar links, we gaan naar rechts.

(De Snollebollekes)

Is dat nieuws? Nee, dat doe je al tijden en da’s precies wat zo hilarisch aan je is.

Jongens, jongens, jongens (of kan ik beter zeggen: kinderen, kinderen, kinderen), waar zijn jullie mee bezig. Jullie verpesten dit hele forum met jullie kinderachtige reacties (en ga nu niet reageren met ‘hij begon, of hij dit, hij dat’). Maak desnoods een eigen draadje aan en ga elkaar daar bekritiseren, maar doe dat niet in een post waar mensen op geabonneerd zijn, om er misschien nog wat  interessants in te lezen. Jullie weten elk draadje weer om zeep te helpen en ook hier weer met 50+ reactie die echt nergens op slaan. Volgens mij hebben we hier te maken met volwassen mannen, gedraag je daar dan ook naar en laat dit rusten. Zo hebben de geïnteresseerde leden nog wat aan dit forum.

Bedankt!

(Excuus van mijn kant voor deze reactie, deze droeg niet bij aan de vraag van RonS).

Mee eens.

Meer dan eens

Dat is waar ik al meerdere malen op wees.

@jopsa, beste vriend. Daarom adviseer ik je om niet meer op @Floki, @quandor, te reageren. Laat hem lekker in zijn eigen sop gaarkoken. Hij meent steeds opnieuw dat hij ons kan manipuleren, die arme tobber. Laat hem maar in die waan. Wat @Astroide01 hier zegt, is duidelijk en helder. Dit topic gaat over de Grandland Hybride 4. Laten wij als tevreden Volvo rijders, ons terugtrekken van dit forum, mits we een zinvolle bijdrage of tips kunnen aandragen. Ik ben namelijk met al dat geruzie helemaal klaar. Het allerbeste.

Ik kan dat alleen maar beamen @HansGLX

Veel geluk met de wagen alvast.

Einde topic

Wie is hier de wappie ondertussen ????  Huilie huilie nu zeker daar je door de mand viel met uw verschillende profielen.

verziekte geest……….

EINDE TOPIC

18 berichten aan het bekijken - 51 tot 68 (van in totaal 68)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.