graag foto's van manta cc

Forumindex Forums Modellen Manta graag foto's van manta cc

11 berichten aan het bekijken - 26 tot 36 (van in totaal 36)
  • Auteur

zo postbusmanta met zo,n stel verstralers voorop mis je alleen nog een zweeds kenteken.
    de vorige eigenaar was zeker bang in het donker want dat zijn wel beste verstralers.
    de wielen vindt ik op zich niet verkeerd al vindt ik ats velgen nog altijdt het mooist.

origineel gepost door mantamafkees01
    :jerry:jerry:jerry

[img]mantab322.jpg

:wtf:wtf:puke

Die laatste ziet er misschien een beetje raar uit (voor met de letters “Porsche” op de nummerplaat), maar dit is een echt studie-model geweest van (ik dacht) Irmscher.

Deze stond in 2008 in Engeland op Billing.

nog een paar uit de doos :angel

nou jongens dan moet ik er ook maar aan geloven hier mijn bcc voor zijn groote restauratie

Jomanta, sommige foto’s kun je blijkbaar beter ook in die oude doos laten. :o:o:o:P

toch verwonderlijk dat ze vroeger tupperware party’s met opel meetings combineerden…:wtf

hier nog eentje

origineel gepost door mantamafkees01

[img]mantab322.jpg

Dit is de ‘Silver Aero’, een eenmalig prototype uit 1980 op basis van de Cavalier Sportshatch. Ontworpen door Wayne Cherry, toenmalig styling director bij Vauxhall. Onder de kap ligt een Blydenstein CIH 2.4 Turbo. Er werd beweerd dat er 500 orders voor waren binnengekomen, maar ook in die tijd hadden we te maken met recessie en is het project niet verder van de grond gekomen.
    Meer info: http://www.cavalierandchevetteclub.co.uk/Silver_Aero.htm of via de gebruikelijke zoekmachines.

Voor de rest kan ik de mening van Jo helemaal onderschrijven. Dat is echt een heeeeele mooie!

die met 400 uitbouw rijdt hier in almelo
    staat te koop

ja die gele staat al een hele tijd te koop.

11 berichten aan het bekijken - 26 tot 36 (van in totaal 36)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.