Gordels Astra G Coupe

Forumindex Forums Modellen Astra Gordels Astra G Coupe

• Dit onderwerp bevat 0 reacties, 6 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 14 jaren geleden door .
9 berichten aan het bekijken - 26 tot 34 (van in totaal 34)
  • Auteur

hehe je kan ook een stukje zeure of replica of niet replica :)
    het word een opc nabouw op een coupe buiten de achterbumper dan oke :)

Tja maar wel een opc Extreme…

;) Sorry voor het zeuren…was even nodig.
    Zet je er dan ook een OPC-grille in? Ik zag namelijk laatst een foto van een OPC Coupé, maar die had heel subtiel de letters ‘OPC’ in de grille veranderd in ‘Coupé’. Dat was echt een heel mooi en subtiel detail, waardoor de wagen echt klopte.

Heb je ook een topic over je ombouw? Want dat zou ik dan wel graag volgen. Ik volg Baas J. ook met z’n ombouw. Wil namelijk zelf graag volgend jaar beginnen met de ombouw van mijn Coupé tot circuitracer, compleet met drieliter V6 en achterwielaandrijving en alle topics zijn dus erg leerzaam.

@haasje17
    , je afbeelding werkt niet?

volgens mij kan ik al raden welke coupe er op die afbeelding hoort te staan haha

Bij mij doet ie het wel… maar even voor de duidleijkheid dit is geen fotoshop, deze is ook echt gebouwd. Heb hem zelf 1 keer mogen zien.

@Haasje17 wrote:

Bij mij doet ie het wel… maar even voor de duidleijkheid dit is geen fotoshop, deze is ook echt gebouwd. Heb hem zelf 1 keer mogen zien.

er zijn toch meerdere van die coupe’s zo gebouwt, niet perse opc.
    niet dat die op de straat mogen, want dat zijn allemaal DTM wagens haha

Die OPC Extreme was inderdaad niet straatlegaal. Het was een showauto en verder compleet nutteloos (er was er ook maar één):

The Astra XTreme, a concept presented at the 2001 Geneva motor show, was a single-production V8 powered Astra based on the G-series Astra DTM. Like the DTM race car, it featured a 4.0L V8 engine, producing 444 hp (331 kW), gull-wing doors supported by gas struts, carbon fiber panels, and race-specification interior with five-point seatbelts.

jep zal ook een opc2 grill inkomen en het opc logo blijft er gewoon in :)
    ik hou de ombouwstukken nogal het liefst origineel :)
    ik hou ervan om mijn wagen uit te bouwen maar wel allemaal met originele stukken anders hoeft het voor mij niet :)
    hetzelfde met mijn manta :)

Back on topic

GORDELS NOG STEEDS TE RUIL TEGEN GRIJZE COUPE GORDELS.

9 berichten aan het bekijken - 26 tot 34 (van in totaal 34)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.