gordel verlengen

Forumindex Forums Modellen Astra gordel verlengen

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur

..

Eeeuh.. Gordels zijn nooit te kort. Mensen eten te veel.. :jerry

Gordel te kort?? weet je zeker dat ie helemaal uitrolt?
    Een extra stuk gordel vastzetten? Lijkt dit je veilig?

hallo,

ik rij zelf ook een G cabrio , ben 2.06m lang en niet bepaalt de kleinste in omvang :angel maar zelfs ik houd ruimte over in me gordel…….

hoe kan deze bij jou te kort zijn dan???

Een gordel die niet past? :wtf

Ik heb nog nooit gehoord van gordel verlengen. Vraag me af of het ook zomaar mag van de RDW.
    Op apk kijken ze altijd heel goed naar de gordels & gordelspanners, of daar niets mee is.

Ik heb paar jaar taxi gereden bij Connexxion en reed ook vaak op de rolstoelbus.
    Voor rolstoelen was gordels verlengen heel normaal ;) We reden natuurlijk alleen speciaal vervoer ;)
    Pas in 2005 ofzo kwamen er bussen met veel betere systemen van gordels die altijd pasten.

Ook in die sprinters met gewone banken waren er soms mensen die niet op 1 stoel pasten en dan ook niet in 1 gordel pasten.
    Die kon je dan met een stukje gordel verlengen.

Ik denk echter wel dat dit een lapmiddel was. Als je echt gaat bedenken hoeveel langer een gordel kan worden als je een ongeluk hebt. Dan zit je met al die extra koppelingen al met je hoofd in de voorstoel.

Kaneelschep, hoe werden die gordels verlengd dan??

Was gewoon n stukje gordel van 30 cm met de gesp aan enekant en het inklikding aan de andere. En die deed je dan in de verste aansluiting zodat t nog enigzins klopte waar alles uitkwam op het lichaam. Maar ik betwijfel of dat ook een juiste werking vd hele gordel opleverd by n ongeluk. ;)

Het lijkt me inderdaad dat de hoeveelheid mogelijke rek toeneemt bij een langere gordel. En als je ziet wat die dingen kunnen rekken, dan zou ik niet graag met zo’n verlengde gordel rijden.

Nu je ze omschrijft, weet ik wat je bedoelt:

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.