Gooit koelvloeistof eruit…

Forumindex Forums Techniek C20let / z20let(2.0 16v turbo) Gooit koelvloeistof eruit…

25 berichten aan het bekijken - 101 tot 125 (van in totaal 126)
  • Auteur
    Berichten
  • #17918819

    Valt niet onder garantie heb t nagevraagd. Warm rijden doet ik altijd.. Rij nu al 4 jaar (anderhalf jaar met een c20xe en de rest met de let) met deze motoren maar nog nooit wat gehad.. Dus lijkt me sterk.. Maargoed.. Voor dit geld had ik beter een civic kunnen kopen met een b18 erin gebouwd en afgesteld door Sneaky Tuning. Had ik waarschijnlijk nog 100 pk meer ook…

    Blijf kutten hiermee namelijk.

    Ennn als er een scheurtje in zou zitten zou er olie in de kvs moeten zitten of andersom tog? Dat is dus niet het geval..

    #17918820

    Pfff… wat een ellende zeg!!!

    #17918821

    Ja idd :puke

    #17918822

    olie bij de koelvloeistof hoeft niet he.
    dat is alleen als het kanaal gescheurd is tussen olie en kvs.
    als je vanuit je cilinderruimte (compressie) een lek naar je koelsysteem hebt, krijg je dit probleem ;)

    #17918823

    @16VCalibra wrote:

    Valt niet onder garantie heb t nagevraagd.

    :shock: En daar laat jij het bij?

    Ik snap niet hoe ze dat kunnen zeggen. Jouw gehele motor is nieuw opgebouwd en je hebt dus geen garantie? Fijn om te horen nadat je duizenden euro’s hebt uitgegeven. :puke

    Tot zo ver het netjes oplossen schijnbaar…. :ass

    #17918824

    @16VCalibra wrote:

    Valt niet onder garantie heb t nagevraagd.

    Dit heb je dus achteraf nagevraagd?

    *weerhoudt zich nog even van verder commentaar…..*

    #17918825

    dat snap ik dus ook niet.
    blok is al 2 keer uit elkaar geweest, en nog niet goed :angel

    #17918826

    Dan mag je toch enige vorm van tegemoetkoming verwachten… Zeker als het dalijk de kop blijkt te zijn.

    #17918827

    Laat ik t niet bij. We gaan er wel uit komen ;). Alleen laat ik me er pas over uit als het opgelost is ;)

    @giuliettaevo wrote:

    @16VCalibra wrote:

    Valt niet onder garantie heb t nagevraagd.

    :shock: En daar laat jij het bij?

    Ik snap niet hoe ze dat kunnen zeggen. Jouw gehele motor is nieuw opgebouwd en je hebt dus geen garantie? Fijn om te horen nadat je duizenden euro’s hebt uitgegeven. :puke

    Tot zo ver het netjes oplossen schijnbaar…. :ass

    #17918828

    Heb ik idd achteraf nagevraagd, waarom omdat ik ervan uit ging dat het een spiksplinternieuw blok is met 75% nieuwe onderdelen en ervan uit ging dat ik weer 10 jaar probleemloos door kon, en niet 10 dagen of maanden..

    @InjectTheVenom wrote:

    @16VCalibra wrote:

    Valt niet onder garantie heb t nagevraagd.

    Dit heb je dus achteraf nagevraagd?

    *weerhoudt zich nog even van verder commentaar…..*

    #17918829

    Wat zou er mis met de kop kunnen zijn? Klepseals zijn laatst vervangen omdat deze olie door lieten. Er is toen bij de bouw van het blok een buisje geperst. Had ik maar gelijk laten doen om gezeik te voorkomen..

    @KiLLaHeRTz wrote:

    Dan mag je toch enige vorm van tegemoetkoming verwachten… Zeker als het dalijk de kop blijkt te zijn.

    #17918830

    Helaas wel.. Had graag mee willen doen aan de shootouts of aan street legal night op drachten. Maar als er wat gebeurde met racen had ik daar ook geen garantie op :wtf . Had t maar geaccepteerd omdat ik niet van plan was ermee op de strip te gaan staan, echter kriebelt t wel en ik laat eiglks geen 450 pk let bouwen om daar netjes mee te rijden.. Af en toe zou die ook los mogen tog?

    @lemmuh wrote:

    Pfff… wat een ellende zeg!!!

    #17918831

    een blok bouwen met veel vermogen is een kwestie van geld. maar als je als tuner geen garantie kan geven dat hij ook “bullitproof” is moet je het niet doen. ik weet niet waar je hebt laten doen maar dit is heeel slecht :fy1

    #17918832

    @16VCalibra wrote:

    Wat zou er mis met de kop kunnen zijn? Klepseals zijn laatst vervangen omdat deze olie door lieten. Er is toen bij de bouw van het blok een buisje geperst. Had ik maar gelijk laten doen om gezeik te voorkomen..

    @KiLLaHeRTz wrote:

    Dan mag je toch enige vorm van tegemoetkoming verwachten… Zeker als het dalijk de kop blijkt te zijn.

    Haarscheur tussen cilinder en kvs systeem bijv.

    #17918833

    @16VCalibra wrote:

    Helaas wel.. Had graag mee willen doen aan de shootouts of aan street legal night op drachten. Maar als er wat gebeurde met racen had ik daar ook geen garantie op :wtf . Had t maar geaccepteerd omdat ik niet van plan was ermee op de strip te gaan staan, echter kriebelt t wel en ik laat eiglks geen 450 pk let bouwen om daar netjes mee te rijden.. Af en toe zou die ook los mogen tog?

    @lemmuh wrote:

    Pfff… wat een ellende zeg!!!

    wtf niet nee.. wat is het verschil tussen op straat een keer volgas weg rijden of op 402 meter ? moet het spul sowieso tegen kunnen. een C20LET is idd niet gemaakt om mee te rijden alsof het een 1.2S ondernokkertje is.. Als je een beetje vertrouwen in je werk hebt moet garantie in zen algeheel geen probleem zijn toch

    #17918834

    Kans dat je een Gescheurde kop hebt is zeker niet ondenkbaar inderdaad…

    Willem

    #17918835

    Precies ;)

    @GlennGSI wrote:

    @16VCalibra wrote:

    Helaas wel.. Had graag mee willen doen aan de shootouts of aan street legal night op drachten. Maar als er wat gebeurde met racen had ik daar ook geen garantie op :wtf . Had t maar geaccepteerd omdat ik niet van plan was ermee op de strip te gaan staan, echter kriebelt t wel en ik laat eiglks geen 450 pk let bouwen om daar netjes mee te rijden.. Af en toe zou die ook los mogen tog?

    @lemmuh wrote:

    Pfff… wat een ellende zeg!!!

    wtf niet nee.. wat is het verschil tussen op straat een keer volgas weg rijden of op 402 meter ? moet het spul sowieso tegen kunnen. een C20LET is idd niet gemaakt om mee te rijden alsof het een 1.2S ondernokkertje is.. Als je een beetje vertrouwen in je werk hebt moet garantie in zen algeheel geen probleem zijn toch

    #17918836

    Waar zou die dan gescheurd moeten/kunnen zijn?? Want er is toen een buisje in geperst..??

    Groetjes Ram

    @wim-v6 wrote:

    Kans dat je een Gescheurde kop hebt is zeker niet ondenkbaar inderdaad…

    Willem

    #17918837

    Je kan toch zon co test laten doen met zon snuffelaar boven je.expansie vat.

    Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk

    #17918838

    dat kan op verschillende plekken zijn.
    meest logische is vanuit de cilinderruimte naar een koelkanaal.

    toevallig precies hetzelfde aan de hand met die gare rag Peugeot van me
    op de snelweg met flink planken (moet wel met zo’n ding) in een keer die grote STOP lamp aan.
    gestopt bij tankstation. liep ook de kvs eruit.
    bij normaal rijden niks aan de hand.
    vandaag kop eraf gehaald, pakking helemaal gaar.

    ik zou er zelf niet meer te veel aan doen als ik jou was, en het op laten lossen door degene die het gemaakt heeft.
    dalijk krijg je het verhaal dat er al aan gekloot is e.d, en dan heb je helemaal geen garantie meer ;)

    suc6!

    #17918839

    Ga er ook niet zelf aan zitten kloten, probeer er alleen achter te komen wat het euvel allemaal kan zijn!

    #17918840

    Ik vind inderdaad dat je veel pech met je calibra hebt.

    Ik zou ook met je auto terug gaan naar diegene die je motor gebouwd heeft,
    Ik ging er geen moment meer over na denken wat het zou kunnen zijn maar de auto
    terug brengen.
    Ik zou de auto pas weer ophalen als hij weer goed is en natuurlijk geen geld meer achteren laten.

    #17918841

    @katurbotje wrote:

    Ik vind inderdaad dat je veel pech met je calibra hebt.

    Ik zou ook met je auto terug gaan naar diegene die je motor gebouwd heeft,
    Ik ging er geen moment meer over na denken wat het zou kunnen zijn maar de auto
    terug brengen.
    Ik zou de auto pas weer ophalen als hij weer goed is en natuurlijk geen geld meer achteren laten.

    juustem! :thumbup

    #17918842

    +1…

    En duidelijk maken dat het nu maar eens opgelost moet worden en wel binnen een redelijke tijd, dus geen 3 maanden oid. :???:

    #17918843

    Zou ik ook graag willen doen maar heb mijn auto dagelijks nodig.. En volgens mij heeft hij op het moment geen leenauto..

    @katurbotje wrote:

    Ik vind inderdaad dat je veel pech met je calibra hebt.

    Ik zou ook met je auto terug gaan naar diegene die je motor gebouwd heeft,
    Ik ging er geen moment meer over na denken wat het zou kunnen zijn maar de auto
    terug brengen.
    Ik zou de auto pas weer ophalen als hij weer goed is en natuurlijk geen geld meer achteren laten.

25 berichten aan het bekijken - 101 tot 125 (van in totaal 126)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.