Goede nieuwe veren

Forumindex Forums Modellen Kadett Goede nieuwe veren

6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
  • Auteur

@kadettEsedan wrote:

een oplossing bij veel gewicht is antuurlijk ook het gebruik maken van hulpveren :) Dit zijn kleine veren in je gewone veren hierdoor zakt je auto minder bij meer gewicht. Word vaak toegepast bij auto’s met trekhaak in verband met caravan maar ook super handig voor als je veel lading meeneemt. :vertag

Dat is inderdaad wel de beste oplossing.

Denk dat ik toch een setje Spidan wel weer ga bestellen, want die TC-TECH veren hebben net weer een iets grotere diameter ook, naast dat ze vrij slap zijn… Hierdoor komt mijn uitlaat er tegen aan in elk geval. Nou is dat waarschijnlijk ook zo op te lossen door de uitlaat ophanging een beetje te veranderen, maar ik heb nu wel alweer twee redenen om niet 100% tevreden te zijn over de TC-TECH veren…

Ik heb een Eibach pro-kit (-30mm) onder mijn Astra F GSI en wil niks anders meer. Redelijk comfortabel maar sportiever dan de standaard GSI veren. En ik kom nog fatsoenlijk ver de drempels heen :wors

Ja, lees het net! :jerry
    http://forum.astragsi.nl/viewtopic.php?p=313236″ onclick=”window.open(this.href);return false;

Die lijken qua afmetingen en afwerking ENORM veel op die Spidan veren zeg!! Die SPidan veren zijn ook vrij compact en zowiezo stukke korter dan de TC-TECH veren (onbelast dus!)…

Ik zal eens een fotootje maken van die Spidan set.

Toch twijfel ik over het weer zomaar iets proberen, terwijl ik 100% tevreden was over die Spidan veren. Hoewel ik denk dat die Eibach veren niet tegen zullen vallen, waar had je die eigenlijk vandaan en wat was je er voor kwijt?

skg-carstyling.nl

Totaal 162.50 euro inclusief verzenden.

Spidan ken ik niet.

Spidan is ook wel af fabriek op de GSItjes geleverd, dragen dan het GM logo. Is gewoon een stock veer….

Die prijs is wel ok ja… zeker voor een complete set, want ik ben voor Spidan veren alleen achter al meer kwijt..

Heb een uiterst beleefd berichtje in mijn beste Duits naar de verkoper van de TC-TECH veren gestuurd dat ze toch om bovengenoemde redenen niet 100% bevallen en kreeg als reactie terug dat ze onmiddelijk het product gaan verbeteren en dat ze mij om me te helpen die Spidan veren gaan opsturen. Als dit werkelijk zo wordt afgehandeld kan ik niet anders zeggen dan dat de service uitmuntend is!!

6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.