gloeibouges vervangen astra G1.7 diesel isuzu

Forumindex Forums Modellen Astra gloeibouges vervangen astra G1.7 diesel isuzu

• Dit onderwerp bevat 0 reacties, 2 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 15 jaren geleden door .
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur

hallo allemaal

vandaag bij opel mijn auto laten uitlezen,ivm de nieuwe gereviseerde ecu,van brandstofpomp.

Wou graag alles laten resetten,en na laten kijken of alle parameters goed waren,kwa diesel inspuiting van de brandstof enzo

Nou alles was gereset en nagekeken kwa parameters alles was goed ook kwa hoeveelheid inspuiting van de diesel.

Alleen hij zei van,je hebt ook kleine storing van de gloeie bougies,zei is waarschijnlijk een kapot.hoeft je niet per se te vervangen ( wel eerlijk van hem )

ik vroeg aan hem wat kost een nieuwe dan ( hij zei ong 46 euro de stuk, alle 4 tegelijk vervangen,is wel zohandig zei hij ) wow dacht ik

maar mag je ze niet per stuk vervangen?? als ik uitzoek welke kapt doormiddel van doormeten,en hoeveel amper moet ie geven ???

mis iemand een hadige tip over hoe je moet controleren voor de juiste analyse welk kapot is ??

Maar weet iemand waar je ze goedkoper kan krijgen ??????

en is het gewoon net als een brommer vervangen ?? ouwe deruit nieuwe derin Draaien ??

dan doe ik het zelf scheelt me in geval arbeidsloon

gr mik83

Ja die dingen zijn echt heel prijzig. Ik heb ze wel wat goedkoper kunnen krijgen, maar dat was een matsprijs.
    1 vervangen kan, maar ze hebben allemaal hetzelfde gelopen, en zijn dus ook allemaal in dezelfde toestand.
    Allemaal vervangen is dus zeker beter

Net even gekeken, ik betaalde 120 euro voor 4 stuks
    Ik heb het trouwens laten doen, hij stond er voor een beurt + APK, en ze wilden ze er wel even indraaien voor me. Is maar een paar minuten werk zeiden ze

beste Mike daar gaan we weer !!!!!!

4 gloei bougie,s Nkg kosten €100 25,50 ex btw per stuk je weet je kan dat simpel nazien http://www.hbase.nl heb je al vaker daar naar verwezen dus eigenlijk een overbodige vraag tja en bij de garage moet ook het licht branden vandaar ook de prijs Opel of een ander merk maken echt zelf geen bougie,s hoor .

het werk is het niet zij het dat je de nodige aandacht en beleid moet betrachten de bougietjes zijn dun kunnen verekte vast zitten dus met een pijpsleutel of zo heb je zo maar een afgebroken..

en dan ben je echt in de aap gelocheerd

nodig alleen een goede lange dop van 10 cm lang en dan 12 mm .een bus wd 40 en geduld .je kan er goed bij boven op het klepdeksel de 2 ecu,s wegnemen en je hebt de 4 stuks zo voor je neus het zijn die met dat draadje er op .

eff motor hand warm laten draaien ,,,,ruimte maken ,,,draadje los nemen ,,,dop er op en voorzichtig kracht zetten voor je gevoel los dan wd 40 spuiten beetje heen en weer draaien zodat de wd 40 ergoed tussen loopt beter te veel als bougie afbreken ,,,bougie er uitdraaien ,,,niewe voorzien op de draad van wat koperslib vet of grafiet vet en er in draaien ..en zo 4 maal

je mag ze desnoods vrijdag op mijn naam ophalen krijg je de garage korting is net om de hoek bij mij je zet de auto hier neer ik bel even en je haalt ze op weg naar huis even op . zal je dik onder de 100€ uitkomen inmiddels even gebeld 4 stuks voor jou 71,40€ cent inkl de btw dan ga je niet klooien met 1 he .

ik laat je zien waar ze zitten je neemt mijn lange speciaal dop mee en als je klaar bent met die dop gooi je die op een adres in je woonplaats in de brieven bus (mijn schoonzoon woont in Nieuwegein)

nou hier is je gevraagde info .

bert

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.