Gezocht tankdop Astra F

Forumindex Forums Modellen Astra Gezocht tankdop Astra F

21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)
  • Auteur

Beste lezers,

Ik rij momenteel met een nooddop rond en ben op zoek naar een benzinedop met of zonder slot voor een Astra F.

Indien u er 1 heeft liggen hoor ik graag van u.

David

rij naar de sloop en je hebt er een heleboel

Auto sloopt gooit tankdoppen weg:( vandaar ik hier een berichtje heb geplaatst.

Ken jij een autosloop die ze niet weggooit?

Iedere sloop! Gewoon vragen of je op het plein mag rondkijken voor wat kleine dingen en dan draai je je de tankdop eruit. Heb er volgens mij op die manier een stuk of 3 thuis liggen voor het geval dat:P

Groeten Twan

Waar kom je vandaan? Misschien zijn er mensen hier die een sloop bij je in de buurt weten.

of naar het tankstation daar blijven er ook zat liggen.

Erwin

de slopen liggen er hier vol mee, de eerste beste kan ik oplopen, met slot of zonder, zeg het maar, kosten 5 a 10 euro ongeveer, heb je centraal erop of niet;)

Inderdaad ga zelf ook in heerlen naar de slopers als ik iets nodig heb.

groeten Twan

Pas een met slot verkocht van de Astra F helaas..

Ik kom zelf uit Den Haag, ben alle slopen langs geweest hier en in Leiden en overal zijn de doppen weg:cry

origineel gepost door IMpY
    Iedere sloop! Gewoon vragen of je op het plein mag rondkijken voor wat kleine dingen en dan draai je je de tankdop eruit. Heb er volgens mij op die manier een stuk of 3 thuis liggen voor het geval dat:P

Groeten Twan

Hoi,

Ben al langs de slopen in Den Haag en Leiden geweest, overal gooien ze de doppen weg.

Kan je niet vragen of ze er een bewaren van een opel voor je?

origineel gepost door Andreas.Berger
    de slopen liggen er hier vol mee, de eerste beste kan ik oplopen, met slot of zonder, zeg het maar, kosten 5 a 10 euro ongeveer, heb je centraal erop of niet;)

Hier in Den Haag en Leiden kan ze niet te verkrijgen op de sloop, ik heb 1 met centrale vergrendeling.

Kom dan maar is hier in Delft kijken op de Rotterdamseweg. Staan er echt genoeg. Me pa verliest de zijne nogal eens en gaat daar altijd een nieuwe halen :P

Hoi,

Thx ga ik van het weekend f fkijken daar, enig idee hoe de sloop heet? ga ik ze eerst ff bellen.

Volgens mijn gewoon autosloperij Delft. Zijn op zaterdag maar tot 12.00 uur open.

thx, ga ze morgen meteen bellenking:

origineel gepost door Erwin1987

Erwin

Daar was ik die van mij inderdaad ook vergeten. Gewoon toen ik er de volgende keer kwam tanken naar gevraagd, want toen kwam ik er pas achter. Ze hadden een doos vol, moest maar ff kijken welke de goede was.

Hey “Lapis”,

Ben je al geslaagd ?
    In het Noorden van Nederland zijn tankdoppen zat !!!

Rik

origineel gepost door RemijmNL

origineel gepost door Erwin1987

Erwin

Daar was ik die van mij inderdaad ook vergeten. Gewoon toen ik er de volgende keer kwam tanken naar gevraagd, want toen kwam ik er pas achter. Ze hadden een doos vol, moest maar ff kijken welke de goede was.

Dan heb ik dus ook gehad ze hebben daar gewoon bak vol doppen liggen.

Erwin

origineel gepost door IMpY
    Inderdaad ga zelf ook in heerlen naar de slopers als ik iets nodig heb.

groeten Twan

In heerlen waar dat dan?

Als ik ga ga ik altijd bij de pepel in schinnen, of in stein bij elsoo.

21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.