Gezocht: stoel opel corsa B bj 2000 1,7 D

Forumindex Forums Modellen Corsa Gezocht: stoel opel corsa B bj 2000 1,7 D

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur

Hoi allemaal!
    Ik ben hier nieuw en hoopte dat iemand mij hiermee kan helpen!
    Ik heb net een leuke Opel corsa gekocht, maar ooit was bij de vorige eigenaar de bestuurders stoel vervangen voor een andere stoel :(
    Er zitten dus 2 verschillende stoelen in (voorin)… Ik ben al langs de sloop gegaan, maar geen succes jammer genoeg!
    De stoelen zijn zwart met in het midden (zowel op zitvlak als op rugvlak) verschillende grote vlakken in blauwtinten. Weet iemand hoe ik hieraan kan komen? Alvast bedankt!!

Groetjes,
    Lotte

PS: Zo nee, iemand tips voor stoelhoezen van goede kwaliteit die mooi blijven?? ;)

Ik denk dat een foto handiger is in dit geval :)
    Zelf heb ik stoelhoezen gehaald op de ‘zwarte markt’ in Tiel. Zeer goede kwaliteit voor 20,- of 40,-, weet niet precies hoeveel het was :P

Maar losstaand daarvan; welkom op het forum. Probeer anders ook even het ’te koop aangeboden’ deel van het forum ;)

Bedankt voor de tip! Ik kreeg alleen geen foto upgeload.. Ik heb maar even de link van mijn marktplaats advertentie erbij gezet, daar staat een foto op.. :)

http://auto-onderdelen.marktplaats.nl/opel-onderdelen/469341279-linker-stoel-gezocht-voor-opel-corsa-1-7d-bj2000.html?return=eJwFwdsJgDAMAMBdOkCrIH6kiLMEDDb0YWiiUMTdvUOY4WWYosK6gKsjJjOBEB7q%2BRJqvmLPJgXR1LcSbqWOR%2BUW6vCSZLchtBVW43aqi98Pmwgdxw%3D%3D&df=1″ onclick=”window.open(this.href);return false;

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.