Gezocht monteur voor koppelingsplaten

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Gezocht monteur voor koppelingsplaten

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur

Goedenmorgen, ik heb een vectra B 1.6.
    Waarvan mijn koppelingsplaten niet goed meer zijn, bij langzaam optrekken lukt alles nog wel maar zodra ik een beetje gas teveel geef vliegt de toerenteller omhoog zonder snel vooruit te komen.

Ik dacht aan dat de koppelingsplaten op zijn.

Nu is mijn vraag is er iemand hier op dit forum die dit voor mij voor een leuk prijs je wil doen want ik vind garage beetje te duur.

Stuur me een berichtje of reageer hier,
    Bij voorbaat dank.
    Groet Daniel

Verstuurd van mijn Galaxy Nexus met Tapatalk

misschien kan je even vermelden uit welke buurt je kom…misschien kan ik je helpen..

arjan

Spijkenisse, zuid Holland .

Is bij Rotterdam

ow das wel in de buurt.. wij zitten in berkel en roderijs..

Je hebt een pm

De prijs is vaak zo hoog omdat er ook echt wel wat werk in zit. De bak moet van de motor en om het goed te kunnen doen moet het blok eruit of de bak eruit.
    En dat kost eenmaal tijd. Mocht je een hydralyse koppeling hebben vervangt men niet enkel de plaat, maar ook het druklager en drugroep omdat deze meestal dan ook aan vervanging toe zijn.

Inderdaad Ron, heb ook wel bakken gewisseld met bakkrik en motor kantelen, maar de motor er geheel uit is net zo makkelijk. Subframe moet er toch onder weg, en werkruimte is wel erg lekker…

En ja, hydraulisch lager is prijzig, hier in Nederland kost een Luk set voor Zafira-A me ongeveer 600 euro, in Duitsland 250 euro….

Wat je ook kan doen, of zoals ik het doe hoeft het subframe er niet onderuit, maar ik maak alle motorsteunen stekkers en slangen los en takel de motor / bak in zijn geheel eruit naar boven. Vervolgens bak eraf koppeling wisselen bak terug en alles weer terug in het motorruim laten zakken. zijn 4 slangen en drie stekkers.

Maar ik heb nog niemand die dit voor mij zou willen en kunnen doen, tegen vergoeding uiteraard

Usbstick heeft je een pm gestuurd..

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.