Gezocht katvervanger en middendmemper

Forumindex Forums Modellen Kadett Gezocht katvervanger en middendmemper

22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)
  • Auteur

Hallo allemaal ben nieuw hier dus moet nog effe kijken hoe alles werkt en gaat.

Ik zoek voor mijn kadet cabrio met een C20XE 2.0 16v een korte middendemper of kat vervanger met zo’ haakse bocht op de aansluiting van het spruitstuk is 2 gaats bevestiging en aan de andere kant 3 gaats bevestiging, en zoek de lange middendemper of middendemper vervanger aansluiting katvervanger 3 gaats.

Wie heeft wat liggen of weet een goede site, want het valt niet mee het meeste is allemaal voor de Astra C20XE en die hebben een langere spruitstuk pijp.
    Anders moet ik ook een andere spruitstuk erop monteren en
    zoeken.

http://img535.imageshack.us/i/rechtsschuinvoor.jpg/” onclick=”window.open(this.href);return false;

http://img168.imageshack.us/i/uitlaatkadetoke.jpg/” onclick=”window.open(this.href);return false;

Hoor graag van jullie.

Ja, heb ik liggen, een nieuwe in plastic nog… Een katvervanger dan, geen middendemper…

De katvervanger mag weg voor 50 euro.

origineel gepost door Vinci
    Ja, heb ik liggen, een nieuwe in plastic nog… Een katvervanger dan, geen middendemper…

De katvervanger mag weg voor 50 euro.

Hoi heb je er een foto van.

bedankt alvast voor de moeite.

gr

Kan ik wel even maken, als het goed is ligt hij in mijn kelder. Zo niet dan ligt hij op mijn werk, duurt de foto iets langer, maar wel vandaag nog…

Kan ik wel even maken, als het goed is ligt hij in mijn kelder. Zo niet dan ligt hij op mijn werk, duurt de foto iets langer, maar wel vandaag nog…

Oke bedankt man, aan de spruitstuk zijde heeft hij 2gaats en middendemper 3 gaats toch.

Welke plaats woon je?

jazeker! ik woon in hilversum…

jazeker! ik woon in hilversum…

Oke mooi ik woon in Utrecht dus maar een klein stukje rijden.

gr

nette cabrio :thumbup

dacht dat de middendemper van een astra F en kadett t zelfde waren

mijn cabrio gaat ook weer een c20xe in :P

Hij ligt niet in mijn kelder, dus moet even naar mijn werk om een foto te maken. Ik moest toch even die kant op om een achter as te gaan schoonmaken. Maar dan zal de foto tegen een uurtje of 4-5 gepost kunnen worden…

Hij ligt niet in mijn kelder, dus moet even naar mijn werk om een foto te maken. Ik moest toch even die kant op om een achter as te gaan schoonmaken. Maar dan zal de foto tegen een uurtje of 4-5 gepost kunnen worden…

Oke Ths neem je hem gelijk mee naar huis dan, als die goed is wil ik hem graag van je kopen.

gr.

origineel gepost door jblfreak

ja bedankt, die van jou ook, hij is echt helemaal gekastreerd haha, nieuwe achterschermen,dorpels enz en het fijne 20xe motor erin en schijven achter.

van de astra is middendemper anders zie link
    http://img248.imageshack.us/i/uitlatenvooreenopelastr.jpg/

Kadet heeft deze
    http://img208.imageshack.us/i/uitlatenvooreenopelkade.jpg/

gr.

Rene.

Foto komt later vanavond, geen tijd meer nu…

origineel gepost door fastgsi

ja bedankt, die van jou ook, hij is echt helemaal gekastreerd haha, nieuwe achterschermen,dorpels enz en het fijne 20xe motor erin en schijven achter.

van de astra is middendemper anders zie link
    http://img248.imageshack.us/i/uitlatenvooreenopelastr.jpg/

Kadet heeft deze
    http://img208.imageshack.us/i/uitlatenvooreenopelkade.jpg/

gr.

Rene.

die van mij moet nog worde aangepakt haha

wielranden zijn slecht dus heb k weer iets te doen maar worden gelijk breeder voor 9J echter :P

en c20xe of ook een v6 weet k nog niet eigenlijk :P

Foto komt later vanavond, geen tijd meer nu…

Oke bedankt alvast.

gr

[

ja c20xe is leuk zit nu een c20ne in en me andere dett gsi een v6 :p (doe zo weer illegaal een rondje :P)

die randen komen wel goed

hiervoor ga ik voorschermen kruislings inlassen :P

ja c20xe is leuk zit nu een c20ne in en me andere dett gsi een v6 :p (doe zo weer illegaal een rondje :P)

die randen komen wel goed

hiervoor ga ik voorschermen kruislings inlassen :P

OKe zal wel gaan een kadet met een v6 denk ik haha met een 6 bak van een calibra turbo?

Ja lassen ik kan veel en doe veel maar dat niet, ben je lasser van beroep dan.

gr

Rene

ja dat gaat best in een kadett t is nu nog een 2,5 maar ok en zit nog geen 6-bak op maar nog een gewonde f20

lasser ben k niet meer haha heb er wel voor geleerd(basis) en zit nu in het hekwerk bij de meeste grote bedrijven

Je hebt mail…

Lassen, ja leuke hobby. Heb in mijn vorige dettje ook alles moeten vervangen. Heb zelfs de dorpels zelf gevouwen uit 2mm dik plaat met een hydrolische zetbank, mooi uit twee delen per kant om de versteviging ook weer keurig op de bodem van de dorpel vast te kunnen lassen. Was erg mooi geworden…

ok

Quote:
    ja dat gaat best in een kadett t is nu nog een 2,5 maar ok en zit nog geen 6-bak op maar nog een gewonde f20

die bak houd het wel 2,5 heeft naar 170 pk maar wel iets meer dan een c20xe

k moet alleen niet zo gek doen er mee(moeilijk!!!!)

maar kan hoor

meter of 5 hoog met schrikdraad whaha

22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.