Gezocht Info Uitlaat,Wielen Vectra 1.8 16V

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Gezocht Info Uitlaat,Wielen Vectra 1.8 16V

11 berichten aan het bekijken - 26 tot 36 (van in totaal 36)
  • Auteur

dan ga je maar sparen :vertag

nee ik heb maar 18 inch en die krijg je niet :jerry
    vanmiddag overigens mijn 16inch winterwheelies er maar eens onder gezet.

We zijn ondertussen al 4 dagen verder en ik heb vrijdag morgend mijn bestelling gedaan.
    mister auto beweerd mijn betaling nog niet ontvangen te hebben wat me zou verbazen want een overschrijving duurt max 3 dagen?

Ik zou wel graag mijn onderdelen deze week hebben anders had ik even goed 20 euro kunnen opleggen in de winkel :???:

@ TS : als je nog iets zou nodig hebben kun je ook altijd eens naar hier bellen, een autosloop, ze doen ook in piraatstukken, uit oost-vlaanderen en ge kunt meestal nog wel ewa onderhandelen over de prijs ;-)

Konstantopoulos Ioannis (beter gekend als “de griek” :jerry )
    het is in Wichelen, tegen Dendermonde dus
    052/42.64.06

Ja zeg godverdommen wa voor een bedrijf van mijn klote is mij da…Ik heb nog STEEDS niks gehoord van die amateurs.
    En mijn betalling is zogezegd nog steeds niet ontvangen terwijl de bank tegen mij zegt dat het maandag al op hun rekening was gestort…
    Ondertussen staat men auto hier still in de vries wat zowiezo niet gezond is!,als ik tege morgen niks van mister auto gehoord heb anuleer ik mijn bestelling en eis ik mijn geld terug…

Das enorm raar want ik heb er meerdere malen een bestelling gedaan en echt totaal geen enkel probleem mee gehad. Integendeel: zou het iedereen aanbevelen…

Kan je er niet eens naar bellen?

Grtz Seth

hmm idd van de week ook iets besteld bij mister auto.
    Moet uit Frankrijk komen en ik kan het mooi volgen via track and trace.

Keb al 3 mails verzonden en daar zeggen ze keer op keer geen betalling ontvangen te hebben,der zit wel wa haast achter aja en op internet lees ik dan dezelfde gevallen van mensen die al 2 weken tot een maand aan het wachten zijn. meschien hebben ze het niet op vooraad maar dat ze dat dan gewoon zeggen eh..

Iemand die mij nu kan helpen met einddemper want ik ga nie op die rotsite blijven wacten…

heb nog wel een V6 pot liggen, alleen afhalen.

Willem

door website int zak gezet blijven beweren dat ze betaling niet hebben ontvangen bank zegt al vanaf maandag, wat een klote bedrijf…

Willem waar woon je dan kon ik er morgen nog om?

Den Haag / Rotterdam ben alleen niet thuis morgen

11 berichten aan het bekijken - 26 tot 36 (van in totaal 36)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.