We zijn ondertussen al 4 dagen verder en ik heb vrijdag morgend mijn bestelling gedaan.
mister auto beweerd mijn betaling nog niet ontvangen te hebben wat me zou verbazen want een overschrijving duurt max 3 dagen?
Ik zou wel graag mijn onderdelen deze week hebben anders had ik even goed 20 euro kunnen opleggen in de winkel :???:
@ TS : als je nog iets zou nodig hebben kun je ook altijd eens naar hier bellen, een autosloop, ze doen ook in piraatstukken, uit oost-vlaanderen en ge kunt meestal nog wel ewa onderhandelen over de prijs ;-)
Konstantopoulos Ioannis (beter gekend als “de griek” :jerry )
het is in Wichelen, tegen Dendermonde dus
052/42.64.06
Ja zeg godverdommen wa voor een bedrijf van mijn klote is mij da…Ik heb nog STEEDS niks gehoord van die amateurs.
En mijn betalling is zogezegd nog steeds niet ontvangen terwijl de bank tegen mij zegt dat het maandag al op hun rekening was gestort…
Ondertussen staat men auto hier still in de vries wat zowiezo niet gezond is!,als ik tege morgen niks van mister auto gehoord heb anuleer ik mijn bestelling en eis ik mijn geld terug…
Das enorm raar want ik heb er meerdere malen een bestelling gedaan en echt totaal geen enkel probleem mee gehad. Integendeel: zou het iedereen aanbevelen…
Keb al 3 mails verzonden en daar zeggen ze keer op keer geen betalling ontvangen te hebben,der zit wel wa haast achter aja en op internet lees ik dan dezelfde gevallen van mensen die al 2 weken tot een maand aan het wachten zijn. meschien hebben ze het niet op vooraad maar dat ze dat dan gewoon zeggen eh..