Gezocht hulp met bumper

Forumindex Forums Modellen Astra Gezocht hulp met bumper

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    astra-g2003
    Deelnemer

Goededag mensen

ik ben nieuw hier en had een vraag

ik heb een opel astra g 5 deurs van 2003

nu wou ik er een sport uitlaat onder laten legen nou geen probleem uitlaat 100 euro oplechen 100 euro
    beste klap maar ja moet maar
    toen afgelopen vrijdag bij spoilertje.nl een achter bumper gekocht ook geen probleem die er opleggen koste ook 100 euro:S
    beetje veel geld voor opleggen maar ja wat heb ik er voor verstand van
    belt hij op, de bumper zit er op maar de trekhaak moet eraf
    dus ik zeg haal er maar af ja zegt hij dat duurt een dag dus dan heb je hem pas maandag terug:S
    plus hij sluit niet mooi aan maar wil hem er wel opzetten voor 120 euro om de trekhaak er af te halen en hem er dan goed op te zetten

toen werd ik pissig en eindresultaat originele bumper en de uitlaat daar onder maar nu zit ik nog steeds met die bumper

weet hier misschien iemand een adres waar ze er wel verstand van hebben en normale prijzen vragen

er moet dus die nieuwe bumper op en de uitlaat aangepast aan de bumper

aub help!!!

Silence
    Deelnemer

kan je de bumper er zelf niet opzetten scheelt je weer een hoop geld en evt zelf ook aanpassen aan de uitlaat is toch niet zo heel erg moeilijk. ?

astra-g2003
    Deelnemer

hij zij dat ik met die bumper de hele uitlaat anders moet leggen en buizen anders pas moet maken dus lassen en dat is iets wat ik niet ken
    en ik heb nog nooit zon bumper uit elkaar gehaald dus zou ook niet weten hoe dat zou moeten:(

Silence
    Deelnemer

ok welke bumper heb je gekocht dan heb je er misschien een foto van want aan de hand daarvan kan je al gauw oordelen of je wel niet je hele uitlaat moet gaan aanpassen hiervoor.

de bumper loshalen is niet zo moeilijk die zit dmv een aantal bouten bovenaan je bumper vast ik meen onder je achterlichten aan beide zeiden 2 en in de koffer ook nog een stuk of 3 en in de wielkast zit ie ook nog vast. ik geloof dat er zelfs een How-To van is hier op het forum.

astra-g2003
    Deelnemer

ik zal vanmiddag even een foto maken en op het forum posten alvast bedankt:D

DeMeistah
    Deelnemer

leren door doen he ;)

miral astra
    Deelnemer

@astra-g2003 wrote:

Goededag mensen

ik ben nieuw hier en had een vraag

ik heb een opel astra g 5 deurs van 2003

nu wou ik er een sport uitlaat onder laten legen nou geen probleem uitlaat 100 euro oplechen 100 euro
    beste klap maar ja moet maar
    toen afgelopen vrijdag bij spoilertje.nl een achter bumper gekocht ook geen probleem die er opleggen koste ook 100 euro:S
    beetje veel geld voor opleggen maar ja wat heb ik er voor verstand van
    belt hij op, de bumper zit er op maar de trekhaak moet eraf
    dus ik zeg haal er maar af ja zegt hij dat duurt een dag dus dan heb je hem pas maandag terug:S
    plus hij sluit niet mooi aan maar wil hem er wel opzetten voor 120 euro om de trekhaak er af te halen en hem er dan goed op te zetten

toen werd ik pissig en eindresultaat originele bumper en de uitlaat daar onder maar nu zit ik nog steeds met die bumper

weet hier misschien iemand een adres waar ze er wel verstand van hebben en normale prijzen vragen

er moet dus die nieuwe bumper op en de uitlaat aangepast aan de bumper

aub help!!!

eigenlijk wel een best vreemd verhaal, en tegelijkertijd ook weer bijzonder!

ik heb geen idee wat voor achter-bumper je gekocht heb, maar neem aan een race look bumper! dat betekend dat de bumper verder naar beneden komt dan orrigineel. dit betekend dat de trekhaak inderdaad verwijderd moet worden of een gat door de bumper maken, maar dit is een waardeloze optie!
    een bumper helemaal pas maken op je auto is best wat werk en kost je ook wat geld. meestal moet je de beugels weer aanpassen en gaten boren! ook bij goedkope bumpers is er vaak veel meer werk om hem goed te plaatsen!

de uitlaat aanpassen heb ik zelf nog nooit meegemaakt dus ik heb geen idee wat voor uitlaat je hebt gekocht, maar als je die van je eigen merk auto hebt gekocht moet dit gewoon passen!!! mits je een 100 mm uitlaat door een klein ovaal gaatje wil drukken :D

maak is wat foto’s ik wil je altijd wel advies geven :thumb

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.