geweldig die autos met luchtdruksensor alarmen :)

Forumindex Forums Overige Slap Geouwehoer geweldig die autos met luchtdruksensor alarmen :)

21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)
  • Auteur

reed laats in een parkeer garage in dord met de Corsa, zijn toen bij zo`n 6 nieuwere auto`s alarm instalaties afgegaan toen ik langs reed:angel en die parkeer wachter maar raar kijken toen dat gebeurden :hmmz

hebben meerdere mensen hier ervaringen mee?:D

greetz
    corsageak king:

Toevallig vanmiddag ging alarmpje nog af toen ik de oprit wou oprijden van pt cruiser :P hop hop gas dr op :D

whaha altijd mooi :D binnekort komt er bij mij ook een middendemper vervanger onder :D dan word het helemaal leuk :)

je leunt zeker ook naar t midden?

ik zelf ?
    nej dat valt wel mee :D heb 2 ijzeren pinnen in me rug vast geschroeft gekregen met me operatie. overgehouden aan een aangeboren afwijking..
    dus gaat lastig :P

corsageak

Een echte rijder heeft sowieso kuipjes of minstens sportstoelen met lendesteunen.
    Dat maakt naar het midden leunen al erg onpraktisch, laat staan prettig…
    :jerry

heb nog geen kuipstoeltjes :( ben nu bezig met me exterieur aanpakken :P daarna komen er sparco kuipstoelen in met 4 of 5punts gordels en gaat ook me achterbank eruit :P

Ik ken dat met die alarmen
    Rij zelf op een 4 takt scoot met een diep zwaar geluid en er gaat dikwijls 1 af als je er langs rijd

Had het laatst ook, maar dan met de audio :P

Kofferbakje open en 10meter verder begint er in één keer één te loeie :angel

had het ook regelmatig met men oude astra f:D
    daar zat een middendempervervanger onder en een lege eigengemaakte rvs einddemper:thumbup

is stiekum toch wel leuk:P

Welke parkeer garage was dat??

gr

Danny

vaak gehad met mijn calibra;groep A uitlaat zonder kat.deed het best:D

@ omega 2.2, dat was in parking dordt centre ofzo :D bij dat smallere steegje net achter die italiaanse ijskraam :D ik heb jou geloof ik wel is gespot als dat jou grille is op die foto :D daar heb ik namenlijk in dordt wel is een vectra mee zien rijden. rij zelf een rode corsa B met zwarte achterramen en een flinke spoilert erop :D

Corsageak king:

heerjansdam,dat is gemeente zwijndrecht toch ???

haha wou net zeggen, niemand met de audio :P. bij mij gebeurt t met audio en uitlaatsysteem :jerry

origineel gepost door robertszone
    Had het laatst ook, maar dan met de audio :P

Kofferbakje open en 10meter verder begint er in één keer één te loeie :angel

origineel gepost door 14XE

jeps klopt maar voor mij blijft het gewoon gemeente heerjansdam :D heb het niet zo met zwijndrecht :)

corsageak

origineel gepost door corsageak

jeps klopt maar voor mij blijft het gewoon gemeente heerjansdam :D heb het niet zo met zwijndrecht :)

corsageak

hahaha,ik maakte maar een geintje,ik heb het wel s vaker gehoord.

waarom en wat er tussen die 2 speelt weet ik niet,interesseert me ook geen zak :jerry

@ omega 2.2, dat was in parking dordt centre ofzo :D bij dat smallere steegje net achter die italiaanse ijskraam :D ik heb jou geloof ik wel is gespot als dat jou grille is op die foto :D daar heb ik namenlijk in dordt wel is een vectra mee zien rijden. rij zelf een rode corsa B met zwarte achterramen en een flinke spoilert erop :D

Corsageak king:

Ah oke,is een aardig dichte garage maar dan brul ’tie aardig als er een alarm afgaat:jerry

Maarre,die Vectra(En jij) heb ik nog niet gezien en dit is mijn gril:

gr

Danny

corsageak

Heerjans ‘fucking’dam… Daar heb ik ook nog 5 jaar gewoond in de bovenkruier…..

@ botho oke dan :P ik woon heel me leven al in de dercksenstraat :)

Heb het regelmatig in de stad, met de vrachtwagen, las je langs die verbouwde honda’s of BMW’s en zo..

dan rijdt ik er een paar CM vanaf door een klein straatje, met een stevig ronkende en resonerende dieselmotor..

dan gaan ze wel af hoor die alarmen..

zeker als je de diesel iets onder stationair laat werken (wegrijden op de koppeling).

Willem

21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.