Gevonden op Ebay/marktplaats enz.

Forumindex Forums Modellen Calibra Gevonden op Ebay/marktplaats enz.

25 berichten aan het bekijken - 126 tot 150 (van in totaal 364)
  • Auteur
    Berichten
  • #18036591

    @Tigra-Black wrote:

    Ja precies, heb alle foto’s al drie keer gezien en dit is de enige waarvan ik direct zei hey die is wit. Nu kan het de lichtinval zijn wat ik ook hoop want verder is het een hele nette auto.
    De foto door de deur genomen daar zie ik geen wijzer van de toerenteller op, maar het kan ook aan de combi van mijn oude ogen en een iPad zijn :jerry

    Het gaat er niet om wat je ziet, maar om wat je niet ziet… Er is genoeg oppervlak van de toerenteller in beeld op de foto. Echter daar is weinig van te zien. Als de wijzer wit zou zijn was dat zeker zichtbaar op de foto.

    #18036592

    http://link.marktplaats.nl/708510753″ onclick=”window.open(this.href);return false;

    Weer een Turbo te koop

    van 16 december 1992, een van de eerste die geleverd is? misschien wel de eerste?

    #18036593

    1 van de eerste want volgens een artikel uit Opel Magazine is de turbo in maart 1992 beschikbaar gekomen in Nederland.

    #18036594

    http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/opel/m714240534-opel-calibra-2-0-i-aut-e2-1996-grijs.html?c=a2384ef0ece270f44503df9f8598c624&previousPage=lr” onclick=”window.open(this.href);return false;
    Mooie calibra :thumbup Zou hem zo kopen als ik de ruimte had en stallen :angel

    #18036595

    Ahhh das de ouwe van Remon, die later bij onze medeforummer CalibraOverijssel terechtgekomen is.
    Hoe lang heeftie m gehad? Half jaartje nu?

    #18036596

    dat is een knap ding zeg :wub

    #18036597

    Jammer dat het een automaat is, anders wilde ik hem ook wel.

    #18036598
    #18036599

    http://kleinanzeigen.ebay.de/anzeigen/s-anzeige/opel-calibra-turbo-16v-cliff-motorsport/150304374-216-1604?ref=search” onclick=”window.open(this.href);return false;

    Hier is dus die cali cliff gebleven

    #18036600
    #18036601

    Ik had die laatste ook zien staan. Zonde van zo’n auto. De vorige eigenaar heeft in ieder geval niet de juiste prioriteiten gesteld (los van mijn mening dat je nooit zulke bumpers op een Calibra moet plaatsen)

    #18036602

    ja ben er bij wezen kijken maar heb hem laten staan. staat in de advertentie dat hij van tijd af is. ik compressie meten ter plekken; heeft helemaal niks geen compressie op 4de cilinder. op de andere 11 tot 12 bar. hij wilde niks met de prijs doen jammergenoeg:( hij wilde ook niet lopen toen ik er was.

    #18036603
    #18036604

    hhaha 2000 PK lkr ooor

    #18036605

    Kan me voorstellen dat de achterbanden op zijn met 2000pk

    #18036606

    @lucas- wrote:

    Kan me voorstellen dat de achterbanden op zijn met 2000pk

    Eerder zijn voorbanden aangezien een Calibra voorwielaangedreven is. ;)

    Verder valt me op: is die uitlaat niet voor een zes cilinder? Heb genoeg Calibra’s gehad maar kan het me even niet herinneren.

    #18036607

    Wielen gewisseld van voor naar achter. Calibra A1: 16V en Turbo 4×4 hadden dubbele uitlaat. 2.0i en V6 hadden een enkele, zowel bij A1 als 2. De latere andere A2’s weet ik niet uit het hoofd, wie wel?

    #18036608

    @dtmcalibra672 wrote:

    @lucas- wrote:

    Kan me voorstellen dat de achterbanden op zijn met 2000pk

    Eerder zijn voorbanden aangezien een Calibra voorwielaangedreven is. ;)

    Verder valt me op: is die uitlaat niet voor een zes cilinder? Heb genoeg Calibra’s gehad maar kan het me even niet herinneren.

    En 2000pk op de voorwielen lijkt jou een goed idee ;)

    #18036609

    @mscalibrav6 wrote:

    Wielen gewisseld van voor naar achter. Calibra A1: 16V en Turbo 4×4 hadden dubbele uitlaat. 2.0i en V6 hadden een enkele, zowel bij A1 als 2. De latere andere A2’s weet ik niet uit het hoofd, wie wel?

    Hier op de foto betreft een remus of soort gelijk. Is voor alle uitvoeringen geleverd.

    De 16v had in zn begin jaren een dubbel eindstuk. Ik heb het idee dat toen de turbo kwam die een dubbel eind stuk had en de 16v toen niet meer. (als het ware de snelste uitvoering heeft een dubbel eindstuk). De v6 heeft het volgens mij nooit gehad. En sinds de a2 zijn het zeker geen dubbele meer. (allemaal af fabriek/standaard gesproken he, dus reken geen irmscher, remus enz mee)

    #18036610

    Alleen wat origineel af fabriek geleverd is, en niet wat achteraf e/o aftermarket gemonteeerd is, daar heb ik het over. Folders over A1 spreken voor zich en zijn exact zoals ik al schreef. A2 weet ik niet.

    #18036611

    De turbo en 16 v hadden in de A2 ook geen dubbel meer. 16 v 100% zeker van niet. Turbo dacht ik niet, dat die dat toen nog had. Ik zou het na kunnen gaan in folders..

    #18036612

    http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=239544134″ onclick=”window.open(this.href);return false; en http://www.autotrack.nl/tweedehands/opel/calibra/10368531″ onclick=”window.open(this.href);return false;

    Van 1950 voor 700 van dezelfde aanbieder.
    Helaas heeft die oliedrukproblemen. Mooie auto (wel veel gelopen)

    #18036613

    leuk voor onderdelen denk ik

    #18036614

    Toch niet weer een Calibra naar de sloophoop?! :puke

    #18036615

    Waarom gelijk naar de sloop,is zoiets niet op te lossen?Lijkt me verder een nette Calibra.

25 berichten aan het bekijken - 126 tot 150 (van in totaal 364)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.