Gespot op marktplaats e.d.

Forumindex Forums Modellen Astra Gespot op marktplaats e.d.

25 berichten aan het bekijken - 1,401 tot 1,425 (van in totaal 2,529)
  • Auteur

ze bestaan nog!!
    maar worden volgens mij zeer zeldzaam
    http://link.marktplaats.nl/598415950″ onclick=”window.open(this.href);return false;

nee niet de astra die zeldzaam word, maar de gt uitvoering ;)

@soepkiepe wrote:

ze bestaan nog!!
    maar worden volgens mij zeer zeldzaam
    http://link.marktplaats.nl/598415950″ onclick=”window.open(this.href);return false;

nee niet de astra die zeldzaam word, maar de gt uitvoering ;)

Ik had hem al gezien alleen is ie net te duur om als pekelbak te fungeren.
    Maar een Astra F GT, inderdaad, je ziet ze zelden :sleeping

Rik :D

te duur?

450 vind ik een redelijke prijs hoor.
    alleen zit er denk ik maar weinig apk op aangezien het een “meeneemprijs” is.

zal zonde zijn als je zo 1 als pekel bak gaat nemen, ze zijn er al niet zo veel meer, dan wil jij er ook nog 1 laten wegrotten? :P

Voor dat beetje zout wat er word gestrooid, gaat je wagen echt niet harder van rotten hoor :sleeping

Goed in de tectyl zetten is voldoende.

wrm dan een pekel bak nemen? dan kan (in dit geval rik) toch ook zijn eigen auto gebruiken?

@soepkiepe wrote:

wrm dan een pekel bak nemen? dan kan (in dit geval rik) toch ook zijn eigen auto gebruiken?

Dat bedoel ik ook… ik zou alleen een pekelbak kopen als ik iets unieks in de garage had staan.. zoals een v8 amerikaan oldtimer.

Maar voor een dagelijks vervoermiddel wat elke regenbui mee maakt in dit landje ga ik niet voor inde winter een andere bak kopen voor een beetje zout :jerry voor die 450,- koop ik voor 20,- wel tectyl :jerry

Door al die regen en vocht dat de autos sneller rotten als paar keer door een sneeuwbui te rijden.

Stiekem verheug ik me wel weer op de winter.. :D

@soepkiepe wrote:

te duur?

zal zonde zijn als je zo 1 als pekel bak gaat nemen, ze zijn er al niet zo veel meer, dan wil jij er ook nog 1 laten wegrotten? :P

Maakt opzich niet zoveel uit toch? Die achterwielrand is toch al aan het vergaan!

http://link.marktplaats.nl/604549896″ onclick=”window.open(this.href);return false;

@TerryB wrote:

@soepkiepe wrote:

te duur?

Maakt opzich niet zoveel uit toch? Die achterwielrand is toch al aan het vergaan!

als je dat al vergaan noemt…
    k zie eigenlijk alleen een witte veeg of zo, lijkt me meer lakschade dan roest.

mocht het wel roest zijn, ik heb ze wel eens zien rijden waar bij deze haast als nieuwstaat gezien kan worden

@Maurice89 wrote:

http://link.marktplaats.nl/604549896

Onderaan wielkast zie ik toch duidelijk roestblaasjes.

http://link.marktplaats.nl/605892372″ onclick=”window.open(this.href);return false;

lol die heeft de zelfde deuk in het achterscherm :jerry

http://link.marktplaats.nl/598920819″ onclick=”window.open(this.href);return false; Een mooie gezonde vectra B 2.2 diesel van 2001.
    chipkey erin en je hebt 155pk :wub

Vind die vectra,s echt :wub.

Me to.. alleen jammer dat het zwaare beestjes zijn. zijn 110,- extra op de 3maand voor de wegenbelasting (diesel)

Jezus, wat betaalt jij nu dan als ik vragen mag per kwartaal?

260,- 1035kg.

Eigenlijk op belgs kenteken zetten :sleeping :jerry

@astraTD wrote:

@soepkiepe wrote:

Dat bedoel ik ook… ik zou alleen een pekelbak kopen als ik iets unieks in de garage had staan.. zoals een v8 amerikaan oldtimer.

Maar voor een dagelijks vervoermiddel wat elke regenbui mee maakt in dit landje ga ik niet voor inde winter een andere bak kopen voor een beetje zout :jerry voor die 450,- koop ik voor 20,- wel tectyl :jerry

Door al die regen en vocht dat de autos sneller rotten als paar keer door een sneeuwbui te rijden.

Ja maar, jij hebt een F van het goede bouwjaar qua roest

Ik mag elk voorjaar nalopen wat de “schade” is na de winter.
    Mn F is nu top en dat wil ik graag zo houden.

Mn E gaat zowieso al niet de weg op als er pekel ligt, vindt ie helemaal niet leuk haha.

(verrek, mn 5000e bericht alhier :jerry )

@astraTD wrote:

260,- 1035kg.

Damn wat een geld, ik betaalt de helft! Ookal rij ik op benzine natuurlijk!

@KadAstra-EF wrote:

@astraTD wrote:

@soepkiepe wrote:

Ja maar, jij hebt een F van het goede bouwjaar qua roest

Ik mag elk voorjaar nalopen wat de “schade” is na de winter.
    Mn F is nu top en dat wil ik graag zo houden.

Mn E gaat zowieso al niet de weg op als er pekel ligt, vindt ie helemaal niet leuk haha.

(verrek, mn 5000e bericht alhier :jerry )

maar dat valt gewoon onder onderhoud toch?
    je kan natuurlijk de jouwe ook voor de winter ff helemaal opnieuw in de tectiel en zo zetten?
    1x in de week ff afspoelen (als het niet te hard vriest) neem aan dat dan ook jou model het net zo lang vol houd als de f2

@TerryB wrote:

@astraTD wrote:

260,- 1035kg.

Damn wat een geld, ik betaalt de helft! Ookal rij ik op benzine natuurlijk!

Nu is dit eigenlijk de lichtste, betrouwbare, betaalbare auto in zijn klasse.
    Ik had ook wel graag vectra B/C station gereden, die wegenbelasting maakt het me heel erg zuur.

@astraTD wrote:

http://link.marktplaats.nl/605892372

lol die heeft de zelfde deuk in het achterscherm :jerry

Ik heb die beste man gemaild over zijn lekkage in zijn radiator wat die het beste kan doen… hij heeft nu gemaild of ik een howto voor hem kan maken met fotos.. fotos heb ik natuurlijk net terug gestuurd met de foto’s.

Hij is me in ieder geval dankbaar :jerry
    Auto verkopen met lekkende radiator wilt natuurlijk niemand :thumb

http://link.marktplaats.nl/606227613″ onclick=”window.open(this.href);return false;

Past dit onder een Astra G 1.6 8v. Weet dat het 4x 100 moet zijn maar dacht ergens te lezen dat het 7J moet zijn en geen 8J

Als het past heb je iniedergeval heeeeeeeeeeele vette velgen voor een nette prijs;)

Ja daarom, vind die velgen zo ontzettend dik. Maar is te ver om even te gaan passen zeg maar.

Hoop dat iemand antwoord heeft voor mij.

wat is de ET waarde dan?

25 berichten aan het bekijken - 1,401 tot 1,425 (van in totaal 2,529)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.