Gehele middenConsole verwijderen.

Forumindex Forums Modellen Kadett Gehele middenConsole verwijderen.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur

Beste mensen,

Ik wil graag het gehele middenconsole eruit hebben. Alleen krijg ik het bovenste gedeelte (waar o.a. de radio in zit) niet los. Ik wil het midden console eruit hebben omdat ik een subwoofer wil aansluiten, en mijn radio er op de normale manier niet uit krijg (heb die speciale sleutel niet)

Dus hoe ik krijg het bovenste gedeelte van het middenconsole eruit? Ik had al 2 schroeven gevonden (Li bij het stuur, en re in dashboardkastje) maar helemaal bovenaan komt ie niet los.

Wie kan mij verder helpen??

Groet,
    Kevin

Hmmm,ik denk dat dat gedeelte aan je dashboard zelf vastzit.
    Ik kreeg ook alleen m’n onderste deel eruit.Maar dat was genoeg voor de werkzaamheden die ik ging doen.
    Wat wil je precies gaan doen dan?

groetjes Marcel.

Ey Saluma,

Ik heb een subwoofer aangesloten op m’n radio. Maar ik kreeg de radio er niet op de normale uit. Dus vandaar dat dat deel eruit moest. Maar het is me uiteindelijk toch zelf gelukt. Er zaten onder de radio nog 2 schroefjes. Na deze eruit te halen, viel het bovenste gedeelte zo goed als eruit ;)

Groet,
    Kevin

Middenconsole zit met links en rechts onderaan een schroef in het dash. Dan bovenin twee schroeven die omhoog erin gaan. Dan zitten je kachel kabeltjes er nog, die kun je los klikken, maar die breken daarbij al gauw af… dit vergt wel wat ervaring… Verder zitten er wat stekkertjes voor lampjes en een wat grotere stekker voor de ventilator en achterruit verwarming, die zit vergrendeld met een palletje/gaatje dus daar moet je wel even een platte schroevendraaier tussen doen om die te ontgrendelen.

gewoon niet moeilijk doen die sleuteltjes voor je radio zijn gewoon te koop

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.