Gaten spoiler achterklep

Forumindex Forums Modellen Tigra Gaten spoiler achterklep

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Auteur

Hallo, ik heb een vraag:

Op mijn Tigra heeft ooit een spoiler gezeten, nu zitten er 6 gaatjes achter op de klep. Mijn vraag is, als hier water inloopt, kan dit dan weglopen van binnenuit of blijft het ergens staan? hoe kan ik deze het beste dichtmaken?

gr Rowan

plamuren en laten spuiten, of weer een spoiler er op zetten.
    op marktplaats worden ze nog wel eens aangeboden
    of op de sloop kijken

Gert

andere achter klep kopen mp is ook een optie
    of idd op de sloop kijken voor nieuw kleppie

in de tussen tijd ff wat kit er in doen
    voorkomen is beter dan genezen

heb ff gezocht.
    http://link.marktplaats.nl/527749411″ onclick=”window.open(this.href);return false;

Gert

he ho ho ho. stop! :jerry

Gaten in het gespoten gedeelte neem ik aan?

Die kappen zitten met maar een paar torx schroeven vast en kan je op de sloop voor een paar tientjes vinden.

Met een beetje mazzel staat je kleur er misschien ook nog bij: http://www.schadeautos.nl/demontageautos.php?merk_demontage=opel&type_demontage=tigra” onclick=”window.open(this.href);return false;

Have fun

ik heb er ook nog 1 of 2 liggen

Bedankt voor de reacties, ik heb het nu opgelost door er goede zwarte kit in te doen en passende dopjes erop geplakt.

ik heb een zwarte spoiler tekoop als je intresse hebt
    voor 35.00 incl remlicht

Bedankt voor het aanbod, maar vind een spoiler niet mooi op mn wagen en heb net alles dicht gekit haha! Mocht ik toch interesse krijgen dan weet ik je te vinden :thumb

Rowan

Als je een zwarte hebt, heb ik er ook 1 liggen voor je, kan hem eventueel samen met je monteren, altijd beter en netter zoals je het nu hebt (ook als je deze eventueel wilt verkopen)!

PM me maar even, hoef er de wereld niet voor.

@rowan013 wrote:

Bedankt voor het aanbod, maar vind een spoiler niet mooi op mn wagen en heb net alles dicht gekit haha! Mocht ik toch interesse krijgen dan weet ik je te vinden :thumb

Rowan

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.