gas reageert niet na starten motor astra wagon

Forumindex Forums Modellen Astra gas reageert niet na starten motor astra wagon

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur

hallo,

sinds kort reageert het gas niet al ik smorgens de auto heb gestart en weg wil rijden. De auto rolt terwijl ik het gaspedaal heb ingetrapt heel langzaam en in een constant tempo vooruit. Af en toe blijft motorbloklampje op het dahboard ook even branden. Als ik de auto van het contact haal en weer opnieuw start, reageert ie vaak wel weer goed op het gaspedaal en kan ik normaal weg rijden. heeft iemand hier ervaring mee en/of weet iemand wat dit euvel zou kunnen betekenen?

alvast bedankt en vr. gr. van Trev

viewforum.php?f=30

welkom over welke astra hebben we het F, G, H of J en welke moter ligt er in ?
    graag met motorcode zoals X16xel

michel

Zal wel een g zijn, denk namelijk dat de gasklep niet goed reageert, zou met de gasklep, pedaal of de ECU te maken kunnen hebben, als het om een G gaat met een z16se motortje ofc.

Hmmm motor is idd wel handig om te weten..

hoi,

het gaat om een astra G wagon van 2002 met een 1.6 se motor

Ben bang dat je ECU kapot is, waar kom je vandaan? Als je uiot de buurt komt, wil ik hem wel even uitlezen op het werk :)

Heb de zelfde motor, Kapotte gasklep komt niet vaak voor, eigenlijk heb het nog nooit meegemaakt, en gaspedaal ook niet, maar het zou kunnen, dus zou je hem even moeten uitlezen :)

Bij mij was de ECU kapot, nieuw kost deze 1700 EX btw EX inleren. Heb er een voor een paar centjes op de kop kunnen tikken en rijd nu al weer een jaar er mee rond :)

hoi Darknight, laten we niet hopen dan dat de ecu kapot is. Ik kom uit hengelo overijssel, dus niet echt in de buurt. De auto gaat sowieso maandag voor de apk en ik had onze monteur al gezegd dat er iets was met het gas. Ik was dan ook benieuwd wat het zou kunnen zijn, vandaar de post op het forum. In ieder geval bedankt

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.