gaat dat ???

Forumindex Forums Modellen Kadett gaat dat ???

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Auteur

hoi ik wil mijn det c behoorlijk verlagen nu heb ik nog een stel idioot stugge schokkers liggen maar deze zijn van een ander merk wagen een kadett c heeft onder een oog om te bevestigen en boven een pen met schroefdraad die ik heb hebben twee ogen valt er zo een oog af te slijpen en er een stuk schroefdraad op te lassen dan hoef ik geen andere te kopen lekker low budget is er iemand die dit al eens heeft gedaan :hmmz

doen! aangezien ophanging van een auto toch niet belangrijk is:sleeping

ik zou er eerder een stuk schroefdraad op laten draaien hans….

ik zou gewoon dempers voor een c kadettje kopen.. die kosten de kop ook niet.

@blackchampion moet toch goed te doen zijn ik heb gevaarlijkere dingen gezien met ophangingen valt dit nog mee dacht ik als je het goed last

@big
    sexy dan worden ze weer te kort denk ik ze zijn maar 25 cm lang in uitgerekte staat

@glenngsi
    kan ze idd gewoon kopen maar heb er al liggen van een saxo en korter zal ik er nooit geen vinden en zo gebruik ik die krengen ook nog eens

van een saxo en andere peugeots zijn zeeer stug ja zullen je binneschermen leuk vinden.
    dan kun je volgensmij net zo goed een staaf ijzer er tussen lassen.veert net zo veel.
    kortste dempers die je kunt krijgen voor een c kadett en die nog nut hebben zijn die van een lada niva:vertag
    vraag fretje maar voor zijn nieuw projekt:angel
    ik heb er ook liggen van een lada zer kort.en dan mooi in hardheid stelbaar van spax:D

tis alleen nog niet getest of die ook een beetje fijn rijde pipo ;)

origineel gepost door prayer
    tis alleen nog niet getest of die ook een beetje fijn rijde pipo ;)

nouiig beter da een paat metalen staven zoals peugeot:D

misschien is het wel net zo erg ;)

opzich zou zoon metalen plaat van een peugeot helemaal niet erg zijn.
    maar in de zoek toch naar die dempers bleken die toch echt anders te zijn als van een kadett.
    en neit 1 op 1 te passen meen ik.

ja ik meen ook dat de onderkant te dik was en dan natuurlijk moet je er draad aan de bovenzijde op maken:hmmz.
    ik weet dat de sortkit van v-maxx zo stug was dat je ze met de hand nagenoeg niet in kon drukken:P

kijk dat met die saxo dempers doen we al niet meer beste prayer verkoopt een set aan mij dus lekker safe spelen

:hmmz prayer set :hmmz
    moet we een heel goed merk zijn:jerry:jerry
    :P

zijn van een super merk! v maxx :)
    is dus een ex pipo set ;)

:P:P:Peen prayer/pipo set:wors:wors:worssucces gegarandeerdking:

nou volgensmij heeft tijs er niet ens mee gereden alleen gemonteerd.dus nieuw:thumbup

goed stug dus

kan bijna niet king:wachten

vette dempers tijs vreselijk zwaar bedankt trouwens leuk klushok moet ik ook eens zien te scoren

17 berichten aan het bekijken - 1 tot 17 (van in totaal 17)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.