Freek Corsa Zwarte A1 C20XE

Forumindex Forums Overige Restauratie, verbouwingen en styling Freek Corsa Zwarte A1 C20XE

25 berichten aan het bekijken - 526 tot 550 (van in totaal 691)
  • Auteur

loopt hij al 5 jaar in dat ding te roppen.. geen enkel probleem.

en nu om de haven klap. sensor dit sensor dat.. :jerry

heeft die dat blok al 5 jaar :P?

Ja 5 jaar alweer, kijk maar naar de aanmeld datum hier op het forum ;)

vet rij jij al zo lang met corsa’s met 2 liters? ,dan heeft jou blok al minimaal 250.xxx gelopen als het niet meer zouw zijn :P(toch),hoe vaak hebje het blok al gereviseerd :P?

ik heb 1x zn cilinderkop nagekeken.

tja rij ook al weer tijdje corsa met 2liter :P vanaf ik me rijbewijs had, tijd gaat echt snel!

weet nog wel dat we de motor ombouwden bij freek in de witte voor de 1e keer…..

origineel gepost door michiel026
    vet rij jij al zo lang met corsa’s met 2 liters? ,dan heeft jou blok al minimaal 250.xxx gelopen als het niet meer zouw zijn

hahaha van de 250.000km +- 175.000km gebruned :jerry:jerry:jerry

Reviseren is niet nodig als de motor goed werkt.

Ik kocht de motor met 150.000 km, en hij zal nu op 200.000+ km staan.

@SW
    , ik weet dat ook nog de eerste inbouw, lekker prutsen met die motorsteun :P

Zo kocht ik hem :)

haha ja, staan de stipjes van het uittekenen nog op de grond/brug bij pieter? :D:D

Vroegah…. :sleeping:hmmz:cry:cool::D

Haha, nee pieter heeft de brug geverfd ;)

kijk man dat waren nog is tijden :P

lekker bezig freek misschien in de toekomst ook 2.0 16v in de corsa

Dit heb ik ook nog even getekend :D thanks to sebastiaan :thumbup

spruitstuk begin voor de macaroni :P?

spruitstuk begin voor de macaroni :P?

als je een ramshorn bedoelt dan denk ik ja ;)

ja die bedoel ik ;), noemen ze dat zo, nooit geweten, vond macaroni wel een mooie benaming der voor:P,ken eigenlijk alleen het oude bekende spagetie spruitstuk ;),en het standaart spruitstuk

origineel gepost door sw16v
    ik heb 1x zn cilinderkop nagekeken.

zo zou je dat ook kunnen noemen ja:jerry

of het bevuilen van een vaatwasser:jerry

whahaha zo maakte ik de cilinder kop van me puch ook altijd schoon, in de vaatwasser, als moeders van huis was:P:jerry

vet rij jij al zo lang met corsa’s met 2 liters? ,dan heeft jou blok al minimaal 250.xxx gelopen als het niet meer zouw zijn :P(toch),hoe vaak hebje het blok al gereviseerd :P?

freek vind het normaal dat hij het nogsteeds doet,

maar iedereen anders verbaasd het dat hij nogsteeds rijdt zonder ernstige mankementen :P

wel raar dat de sensoren nu stuk gaan enzo… je zou bijna zeggen dat het komt omdat de moter niet meer zo veel gebruikt word als voorheen.

origineel gepost door sebastiaankadettcabriogsi

freek vind het normaal dat hij het nogsteeds doet,

maar iedereen anders verbaasd het dat hij nogsteeds rijdt zonder ernstige mankementen :P

wel raar dat de sensoren nu stuk gaan enzo… je zou bijna zeggen dat het komt omdat de moter niet meer zo veel gebruikt word als voorheen.

idd j hebt der hier ook eentje:P

funny maar goed nu weer back ontopic voor we freek z,n hele topic vol spammen :P

Zo, Freek hij is weer lekker bezig :P Als je begrijpt wat ik bedoel.
    -offtopic

Zou het niet wat met de vele pekel te maken kunnen hebben of de kou?
    Zal wel niet?

Wat voor probleem verwacht je in je kabelboom? Kabelbreuk oid? Kun je deze niet doormeten?
    iig suc6

origineel gepost door Van het Ende Customs
    Zou het niet wat met de vele pekel te maken kunnen hebben of de kou

nouw ik denk het niet want dan zouw ik het ook moeten hebben, ik rij dagelijk met de corsa, en ik glee laatst ook recht door de sneeuw in, wellis waar niet zo hoog als bij freek, maar me blok liep wel beroert maar me geluk was dat me blok met die kou toch boven de 100 graden was, had inmiddels toen de anwb gebelt, maar start hem 10 minuten later weer, en hij loopt gewoon goed,anwb voor niks gekomen eigenlijk, maar hij keek hem toen naar hij zei weet ook niet wat het is,dus daar ligt het niet aan wat jij zegt :P

Het is waarschijnlijk ouderdom, de BDP zat er al vanaf het begin in.

De draadboom is gewoon goed :)

Het heeft niet met de kou te maken.

Dat ik hem minder gebruik klopt wel, maar daardoor tikt hij alleen iets langer bij een koude start.

Verder vind ik inderdaad dat hij het gewoon moet doen. Niks revisie, niet zeuren en doorgaan king:

ben je lekker met autocad bezig freek ik heb de autocad 2010 32 of 64 bits leggen

origineel gepost door sw16v
    haha ja, staan de stipjes van het uittekenen nog op de grond/brug bij pieter? :D:D

Vroegah…. :sleeping:hmmz:cry:cool::D

Hehe die tijd kan ik me ook nog goed herinneren, jullie kwamen toen met de bus naar Hvn toe, die steun dr af gedraaid en dan met zn allen weer naar Marum .
    (volgens mij was ik toen met de let-ombouw bezig :angel )
    Idd de steun aftekenen op de vloer :jerry

25 berichten aan het bekijken - 526 tot 550 (van in totaal 691)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.