Freek Corsa Zwarte A1 C20XE

Forumindex Forums Overige Restauratie, verbouwingen en styling Freek Corsa Zwarte A1 C20XE

25 berichten aan het bekijken - 476 tot 500 (van in totaal 691)
  • Auteur

origineel gepost door freek corsa

origineel gepost door GlennGSI
    .. maare verder dan.. alleen opel ? werkt het met cd-roms enzovoort :P

Het is universeel.

Het werkt met “sleutels” Zoek maar even op internet, het is een bekend model en type.

Ok, heb em idd ff gegoogled.. ik ga me er in verdiepen, leuk ding om te hebben voor de beun.

Vanavond nog wel ff opt forum zetten of de Corsa weer loopt met de andere lmm hea :P anders slaapt het halve forum niet !

idd anders kan ik echt niet slapen hoor:oof ben ik altijd zo laat wakker nog:jerry

Ik zal filmen :P

das ook leuk en goed gelukkig kunne we der nog om lache:P

Ik kan wel janken van genot, hij doet het weer :D

http://www.youtube.com/watch?v=jN0QveOTFjQ

:D

De LMM was nog wel heel, de Hall-gever bleek de boosdoener :hmmz

Ahum :vertag

:thumbup toppie jonge :wors

edit: BAMMM!!! Zo’ne grote vuurbal Jonguh !! :jerry

Folkert heeft gefilmt, bedankt :D

Tijdens het proberen knalde hij even uit de uitlaat, BAM ! , toen zei ik zo’ne grote vuurbal jonguh ;)

( Folkert schrok een klein beetje )

:jerry:jerry:jerry:jerry

:wors

:thumbupSuper dat ie het weer doet man.
    Zoekt en gij zult :angel vinden.
    ’t Is hartstikke leuk, maar niet voor jezelf :puke

Wat is dat voor een uitleescomputer ?? intressant apparaat.

SNAP-ON staat erop he :vertag

Wij hebben ook zo’n ding (ouder/nieuwer type) op de zaak, is wel handig ding. We hebben ook een simpele AEB EOBD scanner kost +/- €150,- en werkt super, gratis update via internet.
    goede service. Werkt veel sneller als je ff moet uitlezen, hij kan alleen niet merkspec. uitlezen. alleen OBD en EOBD.

@ Youri: ’t Is altijd mooi dat ervaringen worden gedeeld, helemaal omdat jij exact zelfde omstandigheden en klacht had.

greetz!

geweldig freek :D

Goed ding die SNAP-ON tester, Solus Pro hebben wij volgens mij. Kan je veel mee uitlezen en veel gegevens mee checken. Lmm moet hij echt een fout op geven want je kan niet aan de datalijst zien de lmm kapot is tenzij je een goede kan testen en data kan vergelijken.
    Maar goed het is opgelost kan je weer knallen.

kiek um goan!:jerry

gefeliciteerd dat hij weer loopt ! wel respect voor het feit dat je met dit weer een c20xe corsa rijd. met men broers G40 vind ik het al klote

Alles zit in de rechter voet he :P

Hij zit nu ook weer in elkaar, ik heb net even een test blokje van 10 km gereden. Alles lijkt weer prima in orde :thumbup

Alleen m’n druklager zoemt nu, dat deed hij eerst niet.

gefeliciteerd dat hij weer loopt ! wel respect voor het feit dat je met dit weer een c20xe corsa rijd. met men broers G40 vind ik het al klote

glenn freek rijd der alleen in het weekend mee ik rij er elke dag mee :P meer als 80 kilometer per dag ;)

Mooi dat ie t weer doet freekie!

tja ook 2jaar met 16v corsa gereden in de winter. je moet wat als dat je dagelijkse vervoer is :D

en tja me turbo corsa staat ook pas 2 weekjes stil na het kopen van een nieuwe daily. :thumbup

ik moet ook een nieuwe daily dus als iemand nog wat goedkoops weet wat nog wel een jaartje door rijd laat maar weten :P

@SW, Bedankt :thumbup

@ Michiel, Nu is er wel genoeg off-topic geweest ;)

Gaat verder alles goed met jullie:jerry

:D Prima, ik heb me vandaag wel weer vermaakt, de tank is alweer leeg :jerry

hey wel voorzichtig met mijn Hall-gever :agent

De corsa heeft alweer 500 km overleefd :D

Vanavond heb ik geprobeerd mijn hall-gever te renoveren, helaas zonder suc6 :(

ahh jammer freek, was wel weer leuk je vanmiddag te zien, en jou bakkie nu is te bewonderen van dicht bij, hij ziet der echt leuk uit, nu nog een beetje opknappen verder, watje zei en hij is echt super;)

Poging 2 om de hall-gever te renoveren.

Helaas mocht het niet zo zijn, hij start er wel mee, maar zodra ik gas geef houdt hij in.

Dus de zoektocht gaat verder, wie heeft een werkende hall-gever voor me te koop ?

:cry

Scheitklusjes zijn dat…beter koop je een compleet huis…op marktplaats 1 met kabel voor 25 euro!!!

25 berichten aan het bekijken - 476 tot 500 (van in totaal 691)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.