Foutcode wissen

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Foutcode wissen

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Andreas.Berger
    Deelnemer

Ik heb van de week problemen gehad met de vectra B 1.8. 16v xe uit ’98,
    eerts was mijn kabelboom kapot achter bij de klep, alles gezoldeerd, toen ging mijn contactslot kapot, hiervoor heb ik ook een ander en de chip omgezet, dus dat werkte ook weer, ook meteen de lampjes op mijn dashboard vervangen, dus ook die van het MM , nou ging deze branden meteen, de auto viel wel eens spontaan uit bij de stoplichten of als ik van de autobaan kwam, en meestal zodra ik naar de 2 versnelling terug geschakeld heb, en dan nog eens de kopelling intrapte viel die ook uit, ik heb de auto uit gelezen met de paperclip methode, 0100 en 1530 kwam eruit, echter weet ik niet wat 1530 is en waar dit onderdeel zich bevind in de motorruimte, ook heb ik de hele gasklep met alle sensoren vervangen, de auto loopt nu een stuk beter, en valt niet meer uit, ook heb ik gezien dat de 2 kabels van de stekker van de stappenmotor helemaal blood waren, hier heb ik een andere stekker op gezoldeerd, de auto rijd nu verder prima geen rare gebreken, maar alleen het MM blijft nog branden , en alleen met de accu polen eraf krijg ik het niet gewist,of moet ik dit bij een garage laten wissen ?

Andreas.Berger
    Deelnemer

weet iemand mischien wat foutcode 1530 is en waar dat relai zit

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.