Foutcode 93

Forumindex Forums Modellen Astra Foutcode 93

5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
  • Auteur

dat is de kaalste haha..

maakt niet uit, zolang ie het goed doet toch.

Ik zocht alleen maar een astra met airco en stuitte op deze, na dat ik bij 2 astra’s was wezen kijken waar in de advert stond dat er airco op zat en dat helemaal niet erop zat.

en dan nog een bezocht waarvan de airco niet werkte.

Was wel een vrij unieke, een ’93er met airco, die zijn er bijna helemaal niet.

deze is trouwens gesloopt met een prima lopende 2.0 motor maar zeer rot carroserie, de auto had pas 300.000km weg.

Willem

Ik zie het maar zo wat er niet op zit kan ook niet kapot gaan.:P
    300.000km dan is een opel net ingelopen:D

Mvg,Gerrit

Heb vandaag eens even gekeken naar de massa. Ik zie zo alleen deze massakabel zitten is dit de goeie zo ja waar zit deze aangesloten op het motorblok. Ik kan namelijk van bovenaf zo niet zien waar deze kabel vast zit op het motorblok en het is me iets te nat om onder de auto te gaan liggen.

Mvg, Gerrit

de kabel verbindingen en contactvlakken schoonmaken, eventueel extra kabels bijzetten.

de dunnen loopt daar naar slotplaat, de dikke naar de versnellingsbak.

Willem

Die op de foto staat heb ik vandaag schoongemaakt vervolgens de boel gereset en weer gecontroleerd op foutmeldings deze zatten er niet meer in. Vervolgens heb ik een kleine 80km gereden maar naar een kleine 13km ging het lampje weer branden om vervolgens naar een paar kilometer weer uit te gaan dit is de hele rit zo door gegaan. Als het wat beter weer is zal ik eens een extra kabel bijzetten en de aansluiting op de versnellingsbak schoonmaken. Als dit niet helpt zal ik eens kijken voor een andere motorregelmodule.

Mvg, Gerrit

5 berichten aan het bekijken - 26 tot 30 (van in totaal 30)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.