Foutcode 93

Forumindex Forums Modellen Astra Foutcode 93

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 30)
  • Auteur

Weet iemand waar foutcode 93 voor staat bij een astra f x1.6sz bj 93.

mvg,
    Gerrit

IK weet het niet maar staat dat in de vraagbaak ?
    Of heb je die niet, dan wil ik wel even kijken !

Groet, Rik

Hoi rik helaas heb ik geen vraagbaak wil ik binnenkort wel even voor kijken is tocht wel handig om te hebben. Dus als je even voor mij zou willen kijken zou ik dat zeer op prijs stellen.

Mvg, Gerrit

[rquote=1878427&tid=143514&author=Gerrit78]Hoi rik helaas heb ik geen vraagbaak wil ik binnenkort wel even voor kijken is tocht wel handig om te hebben. Dus als je even voor mij zou willen kijken zou ik dat zeer op prijs stellen.

Mvg, Gerrit[/rquote]

Oke, Ik ga NU kijken…..

Is goed ik wacht in spanning af.:D

Ik heb hier 2 vraagbaken voor mij liggen met alleen foutcode 93 voor 2.0 motoren.
    De foutcode met de bijbehorende motor die jij aangeeft kan ik tot nu toe niet vinden in de vraagbaak.
    Ik zoek nog even verder.

Rik

Nou, ik heb even gekeken maar ik kom er niet uit.
    In deze vraagbaak (zie foto) wordt op pagina 381 (zie 2e foto) verwezen naar tabellen die je daarvoor kunt gebruiken. Daar eenmaal heen gebladerd maar code 93 staat er niet bij !!

en

Van mijn kant houdt het op. sorry…..

Groet, Rik

code 93: Motorregelmodule: Signalen controle lampje, toerental, brandstofverbruik Storing in Circuit

Probleem in: Motorregelmodule of bedrading.

Probeer eens een GOEDE massa te verzorgen, vaak word dit veroorzaakt door slechte massa op de motor of aan de carroserie.

Willem

Rik in ieder geval bedankt voor het zoeken.:thumbup
    Willem bedankt voor het verlossende antwoord:thumbup zal morgen eens even kijken naar de massa kabel en eventueel schoonmaken. Als dit niet helpt is het dan verstandig om de motorregelmodule te vervangen en zo ja past een module van een 1.4 8v ook of moet ik echt eentje van een 1.6 8v hebben.

Mvg,Gerrit

alleen kabelboom van een X14SZ, vergeet als je originele startonderbreker hebt, niet de sleutel lezer (kastje onder slot), en transponder in de sleutel ook mee te nemen, anders doet de Computer niks.

Willem

[rquote=1878506&tid=143514&author=Gerrit78]Rik in ieder geval bedankt voor het zoeken.:thumbup
    Willem bedankt voor het verlossende antwoord:thumbup zal morgen eens even kijken naar de massa kabel en eventueel schoonmaken. Als dit niet helpt is het dan verstandig om de motorregelmodule te vervangen en zo ja past een module van een 1.4 8v ook of moet ik echt eentje van een 1.6 8v hebben.

Mvg,Gerrit
    [/rquote]

Graag gedaan !

Rik

[rquote=1878511&tid=143514&author=wim-v6]alleen kabelboom van een X14SZ, vergeet als je originele startonderbreker hebt, niet de sleutel lezer (kastje onder slot), en transponder in de sleutel ook mee te nemen, anders doet de Computer niks.

Willem[/rquote]
    Is goed bedankt voor de info kan ik weer even verder zoeken.

Mvg, Gerrit

[rquote=1878490&tid=143514&author=wim-v6]code 93: Motorregelmodule: Signalen controle lampje, toerental, brandstofverbruik Storing in Circuit

Probleem in: Motorregelmodule of bedrading.

Probeer eens een GOEDE massa te verzorgen, vaak word dit veroorzaakt door slechte massa op de motor of aan de carroserie.

Willem[/rquote]

Klopt het dat deze code niet in de vraagbaak staat ??

Rik

zou het niet weten, heb geen vraagbaak als de jouwe, heb een van P.J. Olving.

maar de info komt uit Autodata 2010

willem

Ha ha, ik heb er zelfs 2.

Groet, Rik :D:D

alleen die olving heb ik dan.

nog uit de tijd dat ik in een Astra-F 2.0i CD-station reed van 1993.

met unieke combi Airco EN Schuifkanteldak

Willem

Vind het wel jammer dat ik geen airco heb had het op mijn vorige auto ook maar was toch wel lekker in de zomer.

Gerrit

liep er ook tegenaan, tegen deze astra, was eigenlijk op zoek naar een 1.8 16V in de Sport of CDX uitvoering.

liep tegen deze 2.0 8klepper aan met Airco en Schuifkanteldak, en nog veel meer moois, namelijk;

airco – stuurbekrachtiging – ABS – Verbruikscomputer met Check control – gekoeld dahboard kastje – leeslampjes voor + achter – Schuifkanteldak – Electrisch verwarmde en verstelbare buitenspiegels – hoofdsteunen achter – LM velgen origineel incl reserve LM – Mistlampen voor – koplamphoogte verstelling (1993!) – blauw interieur en dash incl vloerkleden etc etc.

was mijn eerste loaded auto eigenlijk.

willem

Niet verkeerd was dit allemaal optie of was de cd uitvoering de meest luxe uitvoering.

Gerrit

CD-uitv met opties: opties waren:

– schuifkanteldak
    – Airco
    – Koplamphoogte regeling

Ik zie al 12 opties die ik niet op mijn astra heb:jerry
    Ik kom niet verder dan de stuurbekrachtiging.

Gerrit

de CD uitvoering was voor de Astra-F1 (allereerste type astra-F) ook de dikste uitvoering.

Willem

Oke weer wat geleerd.:)

Mvg, Gerit

[rquote=1878687&tid=143514&author=Gerrit78]Ik zie al 12 opties die ik niet op mijn astra heb:jerry
    Ik kom niet verder dan de stuurbekrachtiging.

Gerrit[/rquote]

Dan heb jij waarschijnlijk de GL versie ?
    Staat op de zijkant van de auto.

Groet, Rik

Klopt ik heb de Gl versie.

Mvg, Gerrit

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 30)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.