foto’tje motorswap op verzoek.

Forumindex Forums Overige Restauratie, verbouwingen en styling foto’tje motorswap op verzoek.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #17240443

    hier effe een foto’tje van mijn nieuwe motorblok..ben van een 1600 8v met 71 pk naar een 2.0 l 16v met 134 pk gegaan.
    Verder is de voorkant meteen verlaagd met vier cm.Zitten calibra veerpoten onder. Heb dit blok voor 300 euro gekocht van iemand die astra’s ombouwt naar rally auto’s.

    mijn oude veerpoten.

    verlaging van de voorkant.

    zo zag mijn auto eruit voordat ik een ongeluk er mee kreeg.. Heb nu even alles standaard weer.Zodra het geld er is word de complete voorkant opnieuw gespoten, komen er weer angel eyes in, komt een schoefsetje onder voor de voor en achterkant.Met de tijd nog andere wielen, sideskirts in kleur mee gespoten, cleaned achterklep,veerpootbrugje, en een nieuw intrieur



    #17908428

    sonde van het neusje
    maar mooi karretje en goed bezig :thumbup

    Mario

    #17908427

    zeker zonde van het neusje.. maar hobby’s kosten nou eenmaal geld he :jerry

    #17908430

    Doe je ook nog iets met je remmen nu je het vermogen bijna hebt verdubbeld?

    #17908429

    Hier een linkje voor je ;) buysell/single_ad.php?ad_id=106
    mocht je nog niet voorzien zijn

    #17908426

    dank je voor het aanbod, maar zitten veerpoten en remschijven/remklauwen van een calibra op.. zit alleen nog te denken om de achteras te veranderen in remschijven.. dit zijn nu nog trommelremmen.wat is het beste? en zijn achter remschijven nog een beetje te betalen?

    zit ook nog met een ander probleem. heb de veerpoten van de calibra vast gemaakt met de veerschotels van mijn oude veerpoten. is dit ook mogelijk om gewoon de orginele veerschotels van een calibra te gebruiken?

    #17908431

    Zal ik je een geheimpje verklappen
    de voorpoten van een calibra vectra a astra f kadett e zijn het zelfde
    de veerschotel van zo’n veerpoot kan niet los zit gelast
    vergelijk bv de gm nummers maar op mijnautoonderdelen.nl

    Kleine edit,

    verschil zit in de topdelen maar deze zijn van genoemde modellen uitwisselbaar

    #17908425

    ok dat is een nieuw geheimpje wat je nu voor mij verklapt :jerry maar als ik de veerpoten van mijn oude 1600 pak.. dus bedoel het deel wat bovenop door je chassis heen gaat… daar zitten 2 bouten waar ik hem aan het chassis vast kan zetten. als ik die van een calibra bekijk heb je die 2 bouten niet die je vast moet zetten maar daar komt alleen dat bolletje van de veerschotel door het chassis heen. hangt die er dan gewoon los of hoe moet ik dat zien?

    #17908432

    Nee, bij een calibra draai je hem vast met dat topdeel
    deze zijn wel verschillend indd
    maar de poten zelf zijn het zelfde en alles is uitwisselbaar
    mocht je nu speling hebben door dat calibra topdeel
    kun je gewoon die van de astra 1.6 poot er op zetten :thumb

    en zo zit bij de astra f het veerpootlager er los tussen
    en bij de kadett e verwerkt in het topdeel, maar ook uitwisselbaar :D

    Opel is net lego :D

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.