fotoshootje van onze nieuwe aanwinst, Astra G

Forumindex Forums Modellen Astra fotoshootje van onze nieuwe aanwinst, Astra G

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 32)
  • Auteur

Met dit mooie weer ff een paar pics gemaakt van onze nieuwe aanwinst, een 2003 Astra Njoy caravan.
    Ik weet het, hij is nog helemaal standaard, maar ik heb hem net.. :D dat gaat de komende tijd wel veranderen.

Zier er goed uit! Nice!

Mooie auto met een heerlijk (veilig) motortje.

Veel plezierige en veilige km’s toegewenst !

zeker een veilig motortje.
    in een 3 deurs al niet snel, in een station al helemaal niet.
    op dat na, kan die makkelijk 3 ton draaien

leuke uitvoering :wors

nice pics, heel netjes :kewlpics

Hele nette station… :thumb
    Heel veel plezier ermee en veel veilige km toegewest…

Helemaal standaard is hij niet ?, andere autoradio zo te zien en leuke velgen er al onder, zo te zien ook deurgrepen en stootstrips in kleur meegespoten en chrome tellerringen.

En hij ziet er netjes strak uit.
    Ik hoop dat je er nog veel plezier mee mag hebben.

Mark
    http://www.AstraTuningClub.nl” onclick=”window.open(this.href);return false;

vdo radio, info op de bc, (had ik ook orgineel) ringen zijn standaard bij de njoy, net als op de versnellingspook
    velgen zijn ook van de njoy uitvoering, helemaal orgineel dus

handgrepen waren standaard mee gespoten, stootstrips een optie.

njoy is de leukste uitvoering: alles electrisch, 6 airbags als ik mij niet vergis (0f 8) (stoel, dashboard, stuur, a stijl en boven het raam)
    speciale tint van de middenconsole, cruise controll, chrome teller ringen en een mooiere versnellingspook o.a

hey
    Ik heb exact dezelfde gehad, beviel erg goed. Veel plezier ermee

mooie astra station wens je veel veilige kilometers toe

Ziet er netjes uit Kim :thumb

Mooie station hoor :thumbup

Thx voor de reacties :thumb is altijd leuk.
    het is idd een nette auto met minimale gebruikerssporen, volgens het boekje tot vorig jaar bij Opel dealer Eef en Huub onderhouden.
    4 bijna nieuwe dure Michelin banden eronder dot code 0911, remvloeistof pas vervangen, daaraan kan je zien dat de vorige eigenaar geen kosten bespaart heeft.
    en ja hij is niet snel idd… maarja dat heb ik al allemaal gehad, dat hoeft nu niet meer zo.

mooie station . past je hond er wel in ?

@turbootje wrote:

haha leuk dat je dat nog weet, Ja onze Hummer past er wel in hoor, Astra heeft ook een lekkere lage instap.

@Silver wrote:

@turbootje wrote:

haha leuk dat je dat nog weet, Ja onze Hummer past er wel in hoor, Astra heeft ook een lekkere lage instap.

tsja die hond zie je niet over het hoofd he :wub

Het enige punt waar ik al snel problemen mee had was de achtervering die je met lucht omhoog kon laten komen, dat hield al snel zijn druk niet meer.

Leuk hond trouwens

Mark
    http://www.astratuningclub.nl” onclick=”window.open(this.href);return false;

Wat voor hond is het trouwens ? lijkt een beetje op een boxer

Mark

@opel-mark wrote:

Wat voor hond is het trouwens ? lijkt een beetje op een boxer

Mark

Das een bordeaux dog Mark ;)

En dit is een boxer …

Bordeaux dogs zijn mijn favoriete honden. Wij hebben er zelf ook 1tje. Mooi exemplaar Silver!

En wat betreft je auto, perfecte keus. Ziet er erg mooi uit. De X16SZR gaat jou niet in de steek laten.
    Heb er zelf ook 1.

Boxers heb je in verschillende maten/soorten, maar niet vaak in die kleur bruin vandaar mijn vraag, mooie hond hoor.

@blue astra: het is een z16se, multipoint injection:D
    jij heb een single point.
    verder is het blokje bijna gelijk

@BlueAstraG wrote:

Bordeaux dogs zijn mijn favoriete honden. Wij hebben er zelf ook 1tje. Mooi exemplaar Silver!

En wat betreft je auto, perfecte keus. Ziet er erg mooi uit. De X16SZR gaat jou niet in de steek laten.
    Heb er zelf ook 1.

THX :thumb
    en Pink is ook een schatje king:

Mooie auto… kleur is gewoon zwart, of die met de paarsige gloed er overheen ???

@robert_corsa wrote:

Handgrepen meegespoten is op het eerste facelift model… stootstrips meegespoten is op het 2de facelift model.
    Deze is waarschijnlijk ergens in de eerste 8 maanden 2003 gemaakt, en pas eind 2003 voor het eerst op kenteken gezet.

Nieuwe modeljaar begint bij Opel rond september/oktober…

@Rob-Epe wrote:

Mooie auto… kleur is gewoon zwart, of die met de paarsige gloed er overheen ???

@robert_corsa wrote:

Handgrepen meegespoten is op het eerste facelift model… stootstrips meegespoten is op het 2de facelift model.
    Deze is waarschijnlijk ergens in de eerste 8 maanden 2003 gemaakt, en pas eind 2003 voor het eerst op kenteken gezet.

Nieuwe modeljaar begint bij Opel rond september/oktober…

idd met die paarsige gloed er overheen, in de showroom bij de handelaar was ie gewoon zwart, en buiten in het daglicht, bij aflevering was ie idd zwart paarsig :D :D

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 32)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.