Fotoshoot topic

Forumindex Forums Modellen Manta Fotoshoot topic

12 berichten aan het bekijken - 151 tot 162 (van in totaal 162)
  • Auteur

@Stender wrote:

Ja de eerste poging was niet helemaal perfect maargoed was voor mij ook de eerste keer.

Dit jaar komt er sowieso weer wat. Hoe en wat moet ik nog uitzoeken. Mijn buurman is vastgoedbeheerder dus wellicht dat ik weer wat leuks kan uitzoeken. Die loods in Venlo had ik ook geregeld samen met Stefan van de Mantaclub, echt enorm zonde dat ik toen niet erbij kon zijn.

Maar, jullie horen van mij. En iedereen is uiteraard welkom, maar wie het eerst komt, wie het eerst maalt.

Ik pleit ook voor een sticky :thumb . Ik weet nu niet goed of “Wie rijdt welke Manta” het fotodumptopic is of het fotoshoot topic? Mijn inziens is het “Wie rijd welke Manta” meer een voorsteltopic.

Btw, je avatar is dood :P

@BlitzKicker wrote:

@Stender wrote:

Ja de eerste poging was niet helemaal perfect maargoed was voor mij ook de eerste keer.

Dit jaar komt er sowieso weer wat. Hoe en wat moet ik nog uitzoeken. Mijn buurman is vastgoedbeheerder dus wellicht dat ik weer wat leuks kan uitzoeken. Die loods in Venlo had ik ook geregeld samen met Stefan van de Mantaclub, echt enorm zonde dat ik toen niet erbij kon zijn.

Maar, jullie horen van mij. En iedereen is uiteraard welkom, maar wie het eerst komt, wie het eerst maalt.

Ik pleit ook voor een sticky :thumb . Ik weet nu niet goed of “Wie rijdt welke Manta” het fotodumptopic is of het fotoshoot topic? Mijn inziens is het “Wie rijd welke Manta” meer een voorsteltopic.

Ik had Danny al een bericht gestuurd maar daar hoor ik niks over (voor dat sticky). En ja, Photobucket doet lastig, had de foto’s van het Olde Opels ook alweer ergens anders ondergebracht.

:wub :wub :wub

@Stender wrote:

@BlitzKicker wrote:

@Stender wrote:

Ik had Danny al een bericht gestuurd maar daar hoor ik niks over (voor dat sticky). En ja, Photobucket doet lastig, had de foto’s van het Olde Opels ook alweer ergens anders ondergebracht.

Modereert die “Danny” wel eigenlijk? Ik zie hem nooit, hoor hem nooit. Maar dan nog, ik kom hier ook weer niet zo vaak. Mijn inziens hoeft een antwoord, ten behoeven van het forum, geen maanden op zich te laten wachten?

Eindelijk weer eens een shootje met mijn eigen auto.

Welke zou ik insturen voor de fotowedstrijd van de Mantaclub?

3e of de 5e, maar zijn zowiezo allemaal mooie foto’s stender :thumb

Welke zal ik opsturen voor de fotowedstrijd.????………… :D :D

Sowieso die laatste, die eerste 2 zijn niet zo bijzonder. :thumbup

Klein probleempje……………..

Ik mag niet meedoen :cry :cry

Maar…………ik mag wel beoordelen (samen met andere bestuursleden) :jerry :jerry

EIndredactie is ook leuk :thumb

Ik denk dat ik de laatste instuur, aangezien dat echt een goede foto is van de strakke lijnen en het lange ontwerp van de B1. Als een hommage aan de ontwerpers.

Stuur je alles naar Stefan die zoekt wel de mooiste uit :jerry

:wub :wub :wub

12 berichten aan het bekijken - 151 tot 162 (van in totaal 162)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.