fotoshoot

Forumindex Forums Modellen Manta fotoshoot

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 89)
  • Auteur

Is er binnenkort nog ergens een fotoshoot, net zoiets als vorig jaar bij radio Kootwijk

In Den Bosch was toch een mooie locatie? een oude fabriek ofzo..

Zodra ik het compleet heb hoor jullie van me :thumbup

Maar mooi dat er al animo is! Dit keer hopelijk met 10 auto’s ofzo.

Ik neem dan namelijk ook een model mee, is even voor m’n eigen promotie. Beter is het weer net zo mooi als vorig jaar.
    Gaat muizenisse dan ook weer mee?

Ik wil in ieder geval mee!

@JOZO wrote:

In Den Bosch was toch een mooie locatie? een oude fabriek ofzo..

Da’s de oude leerfabriek :).

Ja das ook gaaf zeg, alleen heb je daar weinig (zon)licht…

Buiten is er gewoon zonlicht hoor :) En binnen kan je gewoon fotograferen (bovenstaande zijn ZONDER flits genomen). Het is een mooie plek voor industrial fotografie in elk geval..

Ik heb een aantal locaties in de kijker.

Ik ben zeer benieuwd

Kan je al een tipje van de sluiers lichten wbt de locaties? ;)

Ik ben dan ook van de partij, als ik mee mag king:

Ik kom ook met m’n army-style A4 :agent

(ja ja ik kom jullie Opels op de prent zetten)

Heel goed Muizenissen!!!

En Stender, kan je al wat nieuws vrij geven?

Als het in den bosch is ben ik er zeker bij!!!
    Natuurlijk met mijn groene A.

Ik vrees dat men moet opschieten, tenzij men naar regen/grunge foto’s wil kijken :). ’t Weer is niet bepaald veelbelovend voor de komende tijd, en het jaar vliegt hard om..

Nou dat zeg jij….vorig jaar was het 10 oktober….

Maar inderdaad wordt de kans (misschien) wel kleiner op mooi weer

Ja het weer is altijd afwachten. Qua locaties heb ik wat dingen die ik nog op wil gaan zoeken.

Wordt iets ouds in ieder geval. Ik weet ook nog niks zeker in ieder geval. ;)

Ivm schorsen, hoop ik wel dat het ergens in september, begin oktober zal plaatsvinden ;)

Ik denk dat ik zondag naar Gorinchem rijdt om een locatie te bekijken.

Als het kan zo ik ook graag meegaan, ook heb nog een kameraad die graag foto’s maakt hij wil vast mee om van jullie wagens foto’s te maken :thumb

Gorinchem is mooi in de buurt voor me zou mooi zijn als het wat is…

Overigens met model bedoel ik niet een kleine Manta trouwens….

als het in mijn planning past (ga binnenkort verhuizen), ben ik ook weer graag van de partij!

Ik wil ook dat model van MOOK wel eens zien ;)

Opschieten is wel degelijk nodig Stender en Mook – ik deed het in 2009 zo laat omdat het op korte termijn was, en ondanks dat het resultaat in de fabriek goed was, was het een stuk lastiger om de rolling shots in Duitsland goed te krijgen door de, jawel, regen!

Ik vind het resultaat alsnog erg gaaf, maar naarmate de middag vorderde werden de foto’s bij iedereen donkerder, en was de succes-rate een stuk minder. Ter indicatie, deze foto’s staan op volgorde van het nemen – de eerste rond 13:00 ’s middags, de latere rond 16:00.

Je ziet duidelijk dat de hele toon anders wordt, en vooral bij die laatste A4 (de lichte) zie je dat het ronduit duister is. Eerder op de dag heb ik van dezelfde A4 deze foto geschoten:

Deze is véél lichter qua tint / feel. Nu is dat niet altijd even erg, als het wat donkerder wordt, maar het is niet prettig fotograferen. Je kan een lichtere foto makkelijker donkerder maken, indien gewenst, dan een te donkere ophelderen. Daarnaast begint het qua tijd ook steeds meer te dringen – ik ga nog wel eens een weekendje weg, bijna heel september is al volgepland, en zo zal ik niet de enige zijn.

Ik zou zeggen: prik ASAP een datum, en regel bij je locaties of die datum kan. Prik naast een main-date ook 1 of 2 reserve data (1 week ervoor, 1 week erna, bijvoorbeeld) zodat je wat kan schuiven met de locaties.

Mensen. Actie actie. Hhaha. Ik wil graaaaag komen.
    Hoop snel wat meer te weten te komen!.

mvg

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 89)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.