Foto's schroefset en 8J gemonteerd en afgesteld..

Forumindex Forums Modellen Corsa Foto's schroefset en 8J gemonteerd en afgesteld..

15 berichten aan het bekijken - 51 tot 65 (van in totaal 65)
  • Auteur

Ik las at je ze verkocht ,
    Zo ja wat mg het kosten :sleeping ?

Zie boven…

blijven er lekker onder liggen :D

mooi corsaa gtjes ook mijn smaak strak:kewlpics

Vandaag een dikke gouwe Corsa gespot op de Antwerpseweg in Roosendaal, mooi laag, verbreed, zwart staal er onder, zag er goed uit man!! :wors:wors:wors

Loopt het bij jou niet aan?

Als ik mijn brock B2 7,5J et 35 voor eronder zet, komt hij tegen me schroefset aan.

G*dver,. da zal ik dan wel geweest zijn… ;)

Was je met de werk auto.?, meestal let ik wel op of ik Opeltjes zie.. (al zijn dat er nooit veel in Roosendaal)

?

Had je reactie niet gezien, ik reageerde op Maurice.

Hij loopt bij mij niet aan tegen mijn schroefset nee, wel af en toe achter in de wielkast

Ik heb een KW set, weet niet of hier nog verschil in zit..? E rzit hier ook iemand met een corsa A en een schroefset en daarbij lopen ook de astra gsi waaiers aan..

Maar ik heb er (gelukkig) geen last mee.

Hmmm okee,

Ik heb ook een schroefset voor dus,

en als ik die velgen eronder gooi, komen ze tegen me schroefset aan.
    ik moet spacers gebruiken anders wil het niet,

en achter lopen ze bij mij aan de binnenkant (bij de schrokbrekerkant) aan.

Haha das wel grappig. Hele dikke corsa zo!! ik rijd in een zelfde kleur corsa B, ook met schroefset, alleen onverbreed zwart staal.

Ik ben met grote regelmaat in je woonplaats te vinden, dus wie weet kom ik je eens tegen.

Gr. Eelco

@ Gsi frak, nee daar heb ik total geen last van gelukkig. alleen dat ie af en toe bij een kuil, aanloopt in de wielkast maar das de buitenkant.

@ EelcoJJ Haahaha das inderdaad toevallig, jij had eerst een zwarte corsa A volgens mij, heb weleens een set calibra wielen opgehaald bij je.

Ik zie wel regelmatig een blauwe corsa b met Keskins rijden die zit ook bij de ott volgens mij..

dat klopt ook. ik heb de B nog niet zo heel lang. en die blauwe met die keskins is van mijn vriendin.
    ik kom je vast nog wel eens tegen.

gr. Eelco

Die blauwe zie ik ook wel vaak rijden. Ziet er erg netjes uit hoor!

origineel gepost door custom
    G*dver,. da zal ik dan wel geweest zijn… ;)

Was je met de werk auto.?, meestal let ik wel op of ik Opeltjes zie.. (al zijn dat er nooit veel in Roosendaal)

Yep, reed in mijn werkwagen. Viel dus niet mee om je ‘even’ in te halen :D.

Ahaaa Heb je niet gezien.. volgende keer beter :D

15 berichten aan het bekijken - 51 tot 65 (van in totaal 65)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.