Foto voor en na verandering koplampen

Forumindex Forums Modellen Tigra Foto voor en na verandering koplampen

25 berichten aan het bekijken - 151 tot 175 (van in totaal 175)
  • Auteur

origineel gepost door groenetijger
    Een eindje rijden is het vaak wel waard ja :D :worsking:king:

En auto rijden is toch ook leuk? :D :P

origineel gepost door R°bin
    Trouwens,,

Hoe werkt zo’n meeting eigenlijk? Moet je van tevoren reserveren voor een plekje of gooi je gewoon alle ”tijgers” bij elkaar? Hoe zit het met de kosten en wat gebeurt er allemaal op zo’n meeting? Mensen bekijken elkaars wagen,, dat begrijp ik maar verderrest..?:P

Dit soort meetings kom je gewoon. Parkeert de tigra ertussen en dan ga je ff socializen enzo :D Andere wagens bekijken, kennis maken, beetje praten, beetje lopen, beetje praten met andere bekenden die je tegenkomt enz enz :D

Gewoon gezellig, omdat je ook vaak weer mensen ziet die je niet dagelijks ziet :)

Zulk soort meets als deze zijn gewoon gratis.

origineel gepost door Sandra
    Yeah :D

Is gewoon leuk. En leer je meteen wat mensen kennen, van hier en van de TigraFreaks. En mensen die overal zitten ;)

Keep us posted king:

Ja inderdaad :D Zal ik doen ^^

Trouwens,,

Hoe werkt zo’n meeting eigenlijk? Moet je van tevoren reserveren voor een plekje of gooi je gewoon alle ”tijgers” bij elkaar? Hoe zit het met de kosten en wat gebeurt er allemaal op zo’n meeting? Mensen bekijken elkaars wagen,, dat begrijp ik maar verderrest..?:P

Dit soort meetings kom je gewoon. Parkeert de tigra ertussen en dan ga je ff socializen enzo :D Andere wagens bekijken, kennis maken, beetje praten, beetje lopen, beetje praten met andere bekenden die je tegenkomt enz enz :D

Gewoon gezellig, omdat je ook vaak weer mensen ziet die je niet dagelijks ziet :)

Zulk soort meets als deze zijn gewoon gratis.

Oh ok klinkt gezellig :P Is het indoor of hebben ze buiten een groot grasveld ofzo :P?

Deze is buiten. Naast NL Power (tuningzaak) is een parkeerplaats waar genoeg autos passen :)

Deze is buiten. Naast NL Power (tuningzaak) is een parkeerplaats waar genoeg autos passen :)

Oh ok :P bedankt voor de info :wors

Ik heb daar toevallig vandaag op de site van NL Power een mooie motorkap gezien :D Ik zit er over na te denken (aangezien in het interieur wat carbon fiber verwerkt zit) dat fiber ook naar buiten te brengen,, bijvoorbeeld zo’n motorkap en dak ^^

Zeker weten! :D
    En daarnaast nog een lekker stukje muziek opzetten. Gewoon complete ontspanning!

Zeker weten! :D
    En daarnaast nog een lekker stukje muziek opzetten. Gewoon complete ontspanning!

Daar ben ik het compleet mee eens :D

Daarom proberen je ouders maar is over te halen voor januari :D
    Zelf weet ik nog niet of ik er bij ben, maar dat zie je tegen die tijd dan wel hehe

Zelf weet ik nog niet of ik er bij ben, maar dat zie je tegen die tijd dan wel hehe

Haha ja,, ik zal letten op een donkergroene tigra met gele nummerplaten :P

Dan staat er een donkergroene met een groen kentekenplaat met witte letters ‘groene’ ;)

Ik heb daar toevallig vandaag op de site van NL Power een mooie motorkap gezien :D Ik zit er over na te denken (aangezien in het interieur wat carbon fiber verwerkt zit) dat fiber ook naar buiten te brengen,, bijvoorbeeld zo’n motorkap en dak ^^

Nóg een reden dus om die kant op te gaan ;)

Ik ben er trouwens wel ;) En dat weet ik nu al :P

Dan staat er een donkergroene met een groen kentekenplaat met witte letters ‘groene’ ;)

Haha leuk gevonden :P Ik zal erop letten :P Hoe duur is zo’n kentekenplaat en waar heb je ‘em vandaan?

Ik ben er trouwens wel ;) En dat weet ik nu al :P

Haha :P Ik hoop dat ik ook kan :P

:agent

Haha leuk gevonden :P Ik zal erop letten :P Hoe duur is zo’n kentekenplaat en waar heb je ‘em vandaan?

Ik heb ze voor 13 euro (als ik me niet vergis) gekocht. Hebben ze gewoon gemaakt, maar dat is via via prijs zonder bon geweest :P

Bij elke plaats waar ze kentekens kunnen maken, kan dat. Alleen kost het over het algemeen +- 10 tot 15 euro per stuk. In allerlei kleuren en varianten te krijgen..

Ik heb ze voor 13 euro (als ik me niet vergis) gekocht. Hebben ze gewoon gemaakt, maar dat is via via prijs zonder bon geweest :P

Bij elke plaats waar ze kentekens kunnen maken, kan dat. Alleen kost het over het algemeen +- 10 tot 15 euro per stuk. In allerlei kleuren en varianten te krijgen..

Oh ok bedankt voor de tip :D!! ^^ Lekker goedkoop ook :P

En heb je ze al overtuigd dat je er gewoon heen moet? :P

En heb je ze al overtuigd dat je er gewoon heen moet? :P

Nouw,, het ziet er misschien wel naar uit dat we er naartoe gaan ^^ M’n moeder had zo’n idee om met z’n vieren te gaan met allebei de tigra’s.. ik dacht ook al,, nou leuk mee genomen :P dus misschien dat het wel doorgaat :P dan maken we er gewoon een dagje uit ervan :P

Nou kijk es aan. Drop je ouders in het centrum (koopzondag) en kom met je zus en de tigras naar NL Power :D

En je ouders haal je ’s avonds pas op (behalve als je thuis een nachtje een feestje wilt vieren, dan laat je ze daar staan :jerry)

En je ouders haal je ’s avonds pas op (behalve als je thuis een nachtje een feestje wilt vieren, dan laat je ze daar staan :jerry)

Haha ja goeie :angel:P

Nou kijk es aan. Drop je ouders in het centrum (koopzondag) en kom met je zus en de tigras naar NL Power :D

Ja idd,, dan kunnen ze ook es een x zwolle van dichtbij bekijken :D king:

Jah psies :D Komt vast goed dus ;)

25 berichten aan het bekijken - 151 tot 175 (van in totaal 175)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.