FKsport ASTRA H OPC (update 29 Juli; no wiper + sticker)

Forumindex Forums Modellen OPC-Modellen FKsport ASTRA H OPC (update 29 Juli; no wiper + sticker)

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 30)
  • Auteur

De zoektocht heeft even geduurd om de gewenste OPC tegen te komen. (technische staat en ONK Origineel Nederlands Kenteken)
    Inmiddels helemaal happy met mijn Astra H OPC.

Hieronder mijn vorige Astra OPC en de nieuwe aanwinst:

Ik ken het lange zoeken, veel plezier ermee

Heel veel plezier met je nieuwe aanwinst.

Heel veel plezier met deze dikke OPC in de enige echte OPC kleur. :wors :wors :wors :thumb

Veel plezier ermee !!

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk

Thanks allemaal, ben er ook zeer blij mee.
    Gisteren al een update gekocht om hem helemaal naar de zin te maken; 19 inch Opc velgen nurburgring editie.

Die laat ik nu opknappen en dan is alles weer spik en span :D

Zo druk bezig geweest de complete auto te polijsten; zie resultaat! Binnenkort meer foto’s met mijn nieuwe 19 inch opgeknapte velgen :)

Zoals beloofd; zeer tevreden!
    (Detail; blauwe ventieldopjes :) )

:thumb :thumb :thumb :thumb :thumb

Hele dikke set, ik heb nog geen mooie kunnen vinden

Super! heb deze set nog in de schuur liggen voor de vec.

Velgen zijn ook weer helemaal nieuw gemaakt! Dus nu kwestie van stoepranden vermijden :D

Nieuw pookhoesje en automatten zijn ook binnen

Mooie bak, hoor. De Nurburgring-velgen in 19″ zijn inderdaad de mooiste (heb ze uiteraard zelf ook ;-).
    Succes met je pookhoesje!

@FKsport wrote:

Velgen zijn ook weer helemaal nieuw gemaakt! Dus nu kwestie van stoepranden vermijden :D

Kwestie van spiegels helemaal naar beneden draaien! Het is mij al 2 jaar zo gelukt geen schade te maken aan mijn nieuwe velgen :afro

@Shane_Astra_g wrote:

@FKsport wrote:

Kwestie van spiegels helemaal naar beneden draaien! Het is mij al 2 jaar zo gelukt geen schade te maken aan mijn nieuwe velgen :afro

Already done that!
    Parkeergarage in de stad is echt een kartbaan met te smalle bochten en hoge randen :hmmz

Dus daar ging de spiegel naar beneden ;)

mooie opvolger voor de g :thumbup :thumbup

En nieuwe upgrade;
    Van CD30 naar CD70 inclusief navigatie en een riant groter kleurenscherm;

Ik wil ook dat opc opstart logo maar dat moet een heel gedoe zijn

Liviu2004 berichten, die kan van de astra/zafira de schermen programmeren zodat je het gemiddelde verbruik op je display krijgt en een opc/vxr opstart logo.

Die heb ik er al eens over gesproken. Maar daar leidde ik aan uit dat je het scherm eerst eruit moet halen om aan het serienummer te kunnen zien of het überhaupt wel gaat

Klopt ligt aan de uitvoering van het scherm of dit kan, het moet een BN-scherm zijn.

En dan kun je via de opcom programmeren wat je wil; Opel, Opc, vauxhall, of holden..zijn dan meerdere opties.

Vandaag hebben we dat ook meteen gedaan en ik koos uiteraard voor OPC logo ;)

@Opeltje17 wrote:

Liviu2004 berichten, die kan van de astra/zafira de schermen programmeren zodat je het gemiddelde verbruik op je display krijgt en een opc/vxr opstart logo.

Correct, het is een kwestie van programmeren en opnieuw coderen van de auto.

@FKsport
    , moi auto en kleur ook.

Mooie update, zeg. Ziet er stukken beter uit dan de standaard-versie.
    Veel plezier er mee.

Mooie update ja :thumb

Nieuwe update;

Knipperlicht surroundings geplaatst:
    (Met Carbon motief)

25 berichten aan het bekijken - 1 tot 25 (van in totaal 30)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.