Ff voorstellen + mijn nieuwe vectra + update’s

Forumindex Forums Modellen Vectra, Signum Ff voorstellen + mijn nieuwe vectra + update’s

19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)
  • Auteur

Hallo ik ben Edwin en woonachtig in de achterhoek,
    sinds dat ik auto mag rijden rijdt ik al Opel en heb er al mening versleten.

Ik heb 2 maanden geleden een vectra gts 3.2 gekocht, half leer interieur en verder in standaard look,
    de auto heeft pas 94.000km gelopen en is in absolute nieuwstaat ( wel geluk mee gehad).

http://s1253.photobucket.com/albums/hh597/EdwinTeGrotenhuis/?action=view&current=132705318601.jpg

Vorige week nieuwe 19 inch (audi s5 look velgen gekocht) 8,5 x 19 met 235/35r19 banden,
    en gisteren heb ik de auto voor verlaagd met 45mm en achter 40mm.

En hieronder de foto’s van hoe hij er nu bij staat.

http://s1253.photobucket.com/albums/hh597/EdwinTeGrotenhuis/?action=view&current=DSC00143.jpg
    http://s1253.photobucket.com/albums/hh597/EdwinTeGrotenhuis/?action=view&current=Afb1199.jpg

Misschien een stomme vraag maar heb nu de foto’s geplaatst maar ik kan ze zelf niet zien, weet iemand hoe dit kan Gr.

Welkom mede Vectra rijden :thumb

Verkeerde link gebruikt denk ik. Als je in Photobucket op een foto gaat staan komt er een menutje klink op de onderste IMG code copieerd vanzelf dan kun je die link hier plakken
    Of als je op een foto klinkt staat het menutje ernaast kies ook in voor de onderste IMG code

Heb net even de foto´s bekeken. Super mooie auto. Zeker nu die verlaagd is + mooie velgen :kewlpics :thumb

@Edwin te Grotenhuis wrote:

Misschien een stomme vraag maar heb nu de foto’s geplaatst maar ik kan ze zelf niet zien, weet iemand hoe dit kan Gr.

Bedankt ik ben er uit.

Waauuuww! Echt dikke vec!! :wors

Waar heb je die velgen besteld? ben ook op zoek naar velgen vandaar :wub

Veel plezier metje vecc!!

Zoals ik altijd al zeg: velgen maken de auto…

Ziet er goed uit :thumb

@musti20 wrote:

Ze komen bij wheelpoint.nl vandaan, je zult wel naafringen moeten bestellen en met schuifbouten gaan werken
    dan passen bijna alle Audi 5×112 velgen onder een Gts.

@Edwin te Grotenhuis wrote:

@musti20 wrote:

Ze komen bij wheelpoint.nl vandaan, je zult wel naafringen moeten bestellen en met schuifbouten gaan werken
    dan passen bijna alle Audi 5×112 velgen onder een Gts.

Nog even sparen en dan ga ik ook velgen kijken voor onze vectraa.

Zo krijg ik wel leuke inspiraties door verschillende velgen te zien onder een vec!

En inderdaad denk dat ik ook op schuifbouten moet rijden :hmmz

welkom hier :thumbup
    Zeer nette vec.
    En die wielen staan hem zeer goed, een goede keus :thumb

Groeten,
    Patrick

Goed om te zien dat je een auto gekocht hebt bij Westerveld haha :thumb Ik werk daar namelijk, alleen niet in Sinderen maar in Doetinchem ;)

@martklanderman wrote:

Goed om te zien dat je een auto gekocht hebt bij Westerveld haha :thumb Ik werk daar namelijk, alleen niet in Sinderen maar in Doetinchem ;)

Ja hij stond daar toevallig en toen ik hem zag was ik verkocht, alleen hij oogt nu wat anders. :thumb

Is wel een HELE mooie C GTS hoor..

VEEL plezier ermee!!!

Willem

Welkom,en mooie vec :thumb

Gr. Gts32v6

Welkom en zeker een geslaagde keus die velgen! Goeie verlaging ook, ziet er netjes uit. Ga ik toch weer twijfelen om m’n lip er af te halen en de auto te verlagen…

Super mooie auto, velgen staan en cker erg goed. En de verlaging maakt em echt af. :kewlpics :kewlpics :kewlpics :kewlpics

mooi vectra en lekkere dikke velgen er onder staan echt mooi heb bij de mijne nu ook andere gemonteerd staan stukken beter
    twijvel alleen om hem te verlagen ivm drempels en de kuilen bij ons in het dorp
    by the way welke verlagings set heb je gemonteerd

veilige km gr fishing4ever

mooie auto zeg … wow :kewlpics
    owja, en natuurlijk welkom :thumb

Netjes mooie vec
    Lekker hoor met zo’n 3.2 v6

Veel fijne km toegewenst :thumbup

19 berichten aan het bekijken - 1 tot 19 (van in totaal 19)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.