ff een paar vraagjes.

Forumindex Forums Modellen Corsa ff een paar vraagjes.

6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
  • Auteur

De klauwen van de corsa-B GSi en de zwaardere 2liter remmen schelen kwa montage maat bijna niks.

alleen remt het 2 liter spul een stukkie lekkerder.

bij de Weg, zelfs de corsa-Trommeltjes kunnen Ruim voldeonde remmen.

gewoon je remdruk regelaar iets strakker zetten, gaat echt niks onder doen van Schijven kwa remkracht.

Willem

oke, dan ga ik toch is ff na vragen aan frank wat hij onder zijn b heeft. volgensmij heeft hij ook 2 liter remmerij en dat past op een haar na in zijn 15 inch velgjes..

if zijn dat dan weer die turbo klauwen??

@ sr-landgraaf, fototjes komen er nog aan hoor.. moet ff nog de fotos op me pc zetten :D ze passen trouwens prima die borbetjes en rijden heerlijk :wors

corsageak

Vectra-B1: 2.0 16V, 2.2 16V, V6en, en 2.0 en 2.2 diesels hebben voor 288x24mm remmerij voor, en zelfs dat past in 15 inch

Willem

oke dan ja zoiets heeft hij ook.
    maar ik kan bij corsa b gsi een set remmerij ophalen van een gsi tje, word denk ik ff een tijdelijke oplossing, en dan weer fff door sparen voor 2 liter remmerij als het dan toch past :D

want bij geleidelijk remmen trilt me stuur een beetje, dus ben bang dat tijdens het warme weer en goed rem werk me schijven iets krom zijn getrokken..

corsageak

hmm ik zou het dan direct goed doen
    en blijven sparen voor de 2liter remmen

anders ga je alles 2x omzetten voor niks :P

en zo is t

op de sloop kost zo’n setje niet veel..

6 berichten aan het bekijken - 26 tot 31 (van in totaal 31)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.