Fearless Oldschool Customs, Rekord C *c30ne + Vems*

Forumindex Forums Overige Restauratie, verbouwingen en styling Fearless Oldschool Customs, Rekord C *c30ne + Vems*

25 berichten aan het bekijken - 176 tot 200 (van in totaal 785)
  • Auteur
    Berichten
  • #17684328

    Het golfje leeft ook weer. Nu nog fatsoenlijk afstellen op de co-kast.
    Met de 1.3gk nokkenas er in trekt ie toch mooi door.
    Maar loopt nog niet optimaal. Het begin is er.

    Volgende week van de schuur een garage maken en dan weer door aan de Rekord king:

    #17684329

    Dat heb je snel gefixt :thumb

    #17684330

    Gewoon niet een al te moeilijk spruitje gemaakt, alleen de binnenste 2 moesten iets een bochtje.

    heb alleen een week moeten wachten op de poedercoater. T moest ook goedkoop dus hij heeft het met ander spul mee gecoat.

    Helaas nog niet geheel probleemloos het motortje zo, maar er zit verbetering in.

    #17684331

    2 dagen van 10 tot 5 bezig… en ze zitten.
    2 zelfbouwdeuren in de muur.
    Nu nog de schuur opruimen, gelukkig heb ik 1 extra schuur (klein rommelhok van zon beetje 3 bij3) dus daar maar alless heen gooien king:

    Nu alleen nog een drempel storten met hoekijzers en de boel in de verf zetten.
    Later zullen er geblindeerde ramen in komen zodat ik ook wat te zien heb als ik in mn hok zit.

    Gisteren:

    Vandaag:

    #17684332

    Vandaag even snel op Dumpd wezen kijken, viel me op dat er maar weinig opels op het terein en binnen zelf stonden.
    Heb alleen de wagen van john zien staan :wors
    en natuurlijk vele andere dikke machines zien staan, golfjes 1 en een inmens lage mercedes :thumbup

    En zoals gebruikelijk na zon dagje krijg ik dr weer schik van om weer verder te gaan aan de Oldy.

    Dus vanmiddag nog even een nieuw stuk in het achterscherm gelast. Van binnen en buiten.
    Heb zitten twijfelen om er een nieuw deel voor te kopen, maar er zit niet zo heel veel rotterij in dat stuk.

    Aankomende dagen dus weer verder met de hoek rechtsachter.

    #17684333

    He dennie,

    goed bezig weer hoor! Rekord wordt stukkie voor stukkie weer gezond haha :thumb

    #17684334

    Alle kleine beetjes helpen he :jerry
    Heb iig het grootste laswerk al gehad.

    Als alles gelast is komt het strakmaken met plamuur….dat wordt ook een flinke klus. Maar gelukkig is dat schoner werken dan de hele tijd met die slijptol en bende erbij :vertag

    #17684335

    Kijk dat begint er op te lijken.

    Blijven super dikke wagens:)

    #17684336

    En weer doorrr :D

    Hij past dus wel in de garage :duim:

    En weer een stukje gelast:

    Hier zie ik tegen op, binnenkort maar door :|

    #17684337

    Ben gisteren begonnen aan het rotte gedeelte van het chassisbalkje rondom de wielbak.
    Moet zeggen dat het me mee valt en dat het nog wel te doen is. Vond het een lastig ding om mee te beginnen.
    Vanavond weer verder.

    Heb voor de Rekord nu een 2.0s klaar liggen uit een manta. Nu nog zoeken naar een leuke 5 bak.
    Motortje ga ik nakijken en fris maken zodat ie later de 1.9 kan vervangen :thumbup
    De manta liep al op gas, mengstukje onder de carburateur. Dat was voor mij al een reden om hem te kopen.
    Als het goed is heeft ie altijd goed gelopen, maar de manta is in de schuur gezet om hem op te knappen….gestrand projectje dus.

    #17684338

    en de manta zelf dan? :jerry

    #17684339

    Die is rijdende de schuur in gezet, en ze hebben alle rotte stukken er uit geslepen. Daarna is er niets meer aangedaan en nu staat ie in Wezep op de sloop. Zat niet heel veel leuks meer aan.

    Hopen dat het blokje nog in goeie staat is. Zal vrijdag eens het een en ander controleren.

    Hier een foto vers uit de schuur:

    Nu het stukje chassisbalk zelf en dan kan het buitendeel er om.

    #17684340

    A.s weekend een leuke update, de sedan krijgt een als het door gaat een grote broer bij. De ultieme boodschappenkar voor de meid king:

    #17684341

    Mooi hokje geworden zo met die deuren :thumb

    #17684342

    De familieuitbreiding kwam eerder dan gepland.

    We hebben het golfje geruilt met de rekord station van superkadettje hier op het forum. Ben zelf toch meer een liefhebber van de oude opeltjes….denk ik.
    De wagen is beter bekend als de ex-cookie customs station.

    Morgen eens op de brug bekijken.

    Ik zit te twijfelen om hem weer in de menie te verfen, offfffff zijdeglans zwart natuurlijk….
    Mn vriendin is er iig al helemaal wild van. De ultieme boodschappenkar zei ze al.

    Zal hem hier en daar wat aanpassen, maar ga er geen geld in pompen. Zal het een en ander uitwisselen met de station, zoals mischien de 2.2 motor wel :D
    We zullen wel zien wat er allemaal gebeuren gaat, de 66er rekord sedan is iig nog altijd een blijvertje en wordt weer helemaal netjes. De station zal mn vriendin dan gaan rijden denk ik….

    #17684343

    gaaf hoor rekord station

    #17684344

    Al heb ik niets tegen VW, maar deze Rekord station past toch stukken beter in het totaalplaatje. Zal je sedan ook blij mee zijn. Vette bak. Zou hem ook zijdeglans zwart verven om de match helemaal af te maken.

    #17684345

    Nice, gewoon 2 Rekords in bezit nu, ben jaloers :vertag

    #17684346

    Golfje wou ik altijd al hebben voor het circuit rijden. Maar we willen thuis zoveel dus dat kwam er niet meer van voorlopig. Tis dat willem wou ruilen anders was ie gebleven.

    Vind het ook wel mooi 2 rekords. Stacy wordt ook zijdeglans zwart….lijkauto plus volgwagen lijkt t dan:grin:

    #17684347

    beetje jammer van de mk1
    maar ach die zijn er nog best veel
    en zo,n rekord station al niet meer
    zal n mooi gezicht zijn als ze dadelijk beide op de oprit staan :wors
    beide zelfde kleur en zelfde wielen is ook heel niet gek ;) ;)

    soms mis ik m,n d rek station ook wel :(
    was ook n erg leuke bak cker met die 6pitter automaat ;)

    maar ook te weinig tijd en te veel te doen ;)

    #17684348

    Och ja..zon golf 1 is zo weer gevonden. Meeste zijn ingevoerd, mijne was origineel nederlands. Was een voorkeur voor me.
    Helaas is Stacy een importwagen, maar dat zie je gelukkig niet aan het kenteken.

    Heb de wagen na werktijd nog even op de brug gehad. Eind van het jaar moet ie weer voor de keuring.
    Vergeleken met mn sedan is deze gelijk al beter onderop, komt ook omdat ie al eens gelast is…en dat was de sedan niet (dat waren plakplaatjes :jerry

    Klein lijstje:

    Laswerk dorpel R (is vermelding maar fix m toch ff)
    Laswerk chassisbalkje (nog geen eens afkeur maar fix m toch)
    Fuseekogelrubbers vervangen (4 stuks)
    Geen handrem aanwezig
    keienvanger fatsoeneren.
    Trekt naar rechts met remmen, terwijl alle remmen gangbaar zijn en remmen….wordt ff zoeken waar dat aan ligt.
    Uitlaat fixen.
    En nog wat pieleprutsdingetjes

    AL met al valt het me reuze mee, wordt wel weer wat.

    Als ie weer apk heeft gaan we hem terugschuren/bijwerken met plamuur en zijdeglans zwart rollen.

    Foto’s

    Cookie customs!! :thumbup

    #17684349

    mijn rekord e2 trok met het remmen ook naar rechts.
    heb toen de schijven laten afdraaien en daaruit bleek dat ze hol waren gesleten en rechts meer dan links daarom trok hij ook naar rechts.
    en heb er nieuwe blokjes in gegaan

    gr Wybe.

    #17684350

    ALs het goed is was alles nieuw…
    Heb er nog niet echt naar gekeken.
    Het moet er iig uit, want dit kan nog eens gevaarlijk worden :D

    #17684351

    officieel jaloers een rekord break en sedan :wub
    deze blijf ik zeker volgen

    #17684352

    heb t eens gehad dat hij scheef bleef trekken
    bij t remmen

    ook alles nieuw

    uiteindelijk bleek t in de linker remslang te zitten??

    waren ook nieuw maar 1 toch niet goed???

    verder goedbezig
    vind beide wagens wel stoer :thumb

25 berichten aan het bekijken - 176 tot 200 (van in totaal 785)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.