Fearless Oldschool Customs, Rekord C *c30ne + Vems*

Forumindex Forums Overige Restauratie, verbouwingen en styling Fearless Oldschool Customs, Rekord C *c30ne + Vems*

25 berichten aan het bekijken - 301 tot 325 (van in totaal 785)
  • Auteur
    Berichten
  • #17684429

    denk dat je op een of ander manier eerst met een schuurschijfje de losse chroom moet verwijderen

    #17684430

    We proberen eerst grid. Dat is het grove werk, daarmee krijg je normaal alles wel los. Die chroomlaag zit er niet best op dus die is er zo af.
    Mocht dat niets worden gaan breng ik hem even langs een verchromer hier in de buurt, die zal er vast wel wat ervaring mee hebben om de laag er af te krijgen :D

    Maar mijn insteek was eers grof met grid, daarna met parel voor het fijne.

    Wil eerst nog even een mooie slang maken voor de carterventilatie. Die wil ik op een potje maken tegen het schutbord aan of ergens verstopt.
    Zal wel iets van een sanitair koppelingsslang worden :thumb

    #17684431

    anders eerst dit is proberen voor je gaat stralen

    effe googlen op ontchromen

    http://www.wetenschapsforum.nl/index.php/topic/151839-verwijderen-van-chroom/page__utm_source__topic__utm_medium__cf-redir__utm_campaign__cf” onclick=”window.open(this.href);return false;

    #17684432

    Goeie tip, wou zoiets al eens gaan doen met andere metalen.
    Beetje chemisch maar wel lekker king:

    Maar nu het volgende….
    Het kleppendeksel zal waarschijnlijk gewoon decoratie gaan worden in de huiskamer….want…..:

    De sedan wordt een 6cilinder :wub

    #17684433

    @Fearless wrote:

    Goeie tip, wou zoiets al eens gaan doen met andere metalen.
    Beetje chemisch maar wel lekker king:

    Maar nu het volgende….
    Het kleppendeksel zal waarschijnlijk gewoon decoratie gaan worden in de huiskamer….want…..:

    De sedan wordt een 6cilinder :wub

    hahah heb je al een goeie carterpan want die heb ik dan nog wel liggen ;)

    #17684434

    ik weet nog niets over die 6 cilinder, weet ook nog niet hoe het zit qua steunen en pannen enz…
    Radiateur zal wel verplaatst moeten worden denk ik.

    Zal wel een lange baan project worden omdat ik m op webers wil hebben…3x dubbele weber is wat prijzig, maar wel heul erg…broawp :wub
    Ondertussen kan ik gewoon de 1900 weer fatsoenlijk laten draaien dus ik heb geen haast ;)

    #17684435

    @Fearless wrote:

    ik weet nog niets over die 6 cilinder, weet ook nog niet hoe het zit qua steunen en pannen enz…
    Radiateur zal wel verplaatst moeten worden denk ik.

    Zal wel een lange baan project worden omdat ik m op webers wil hebben…3x dubbele weber is wat prijzig, maar wel heul erg…broawp :wub
    Ondertussen kan ik gewoon de 1900 weer fatsoenlijk laten draaien dus ik heb geen haast ;)

    motorsteunen van je 1900 overzetten dan komt hij op dezelfde plek iets naar voren en naar achter dan boven op je front een gat maken waar je radiateur door komt andere carterpan er onder van een a commodore die heb ik dus met de bult bijna achteraan. want de senator pan past niet die heeft de bult aan de voorkant en lassen is niet mooi en bijna nooit 100% dicht.heb zo,n pan ook onder de c30ne zitten van mijn c kadett city ;) en dat loopt super zo,n 6 pitter

    #17684436

    Goeie tips hans, daar heb ik wat aan.
    Die dingen hadden alleen wat oliedrukproblemen he?

    zon 6 in lijn klinkt zo fijn….
    en op webers is het helemaal een feest, dat roffeltje uit de uitlaat.
    Op de meeting bij Romijn hoorde ik al wat 6 cilinders. Dat klinkt origineel al heel lekker, maar dan ook nog eens het snorkelen van de webers…. :afro Wordt ff een investeren, maar wordt dan wel een goed geluidje. en lekker rijden zon 6 pitter

    #17684437

    @Fearless wrote:

    Goeie tips hans, daar heb ik wat aan.
    Die dingen hadden alleen wat oliedrukproblemen he?

    zon 6 in lijn klinkt zo fijn….
    en op webers is het helemaal een feest, dat roffeltje uit de uitlaat.
    Op de meeting bij Romijn hoorde ik al wat 6 cilinders. Dat klinkt origineel al heel lekker, maar dan ook nog eens het snorkelen van de webers…. :afro Wordt ff een investeren, maar wordt dan wel een goed geluidje. en lekker rijden zon 6 pitter

    de 2,8 had bij mij oliedruk probleem. die city met 2,8 kwam bij romijn vandaan. maar ik heb naderhand de 3,0 er in gehangen en om laten keuren en een lekkere 63,5 rvs uitlaat er onder gehangen ;) geeft een diepe sound :agent

    http://www.youtube.com/watch?v=P5b9qqPuUuQ” onclick=”window.open(this.href);return false;
    hier liep alleen af en toe 1 van de 6 niet mee kapotte kabel

    hier een met webers

    http://www.youtube.com/watch?v=dH18h4a39k0&feature=fvwrel” onclick=”window.open(this.href);return false;

    http://www.youtube.com/watch?v=hSFeoHgudWs&playnext=1&list=PL2DA56D2DAAA8E20B&feature=results_main” onclick=”window.open(this.href);return false;

    #17684438

    6 cilinder :wub
    Webers :wub .
    6 cilinder + webers :wub :wub :wub :wub :wub

    #17684439

    3 x 45 mm webers….prijs € :cry

    maar wel heul fijn lopen/geluidje enz.

    #17684440

    6 cil webers prijs van pomp naar pomp maar wel vet king:

    #17684441

    webers op een 6 pitter :wub :wub :wub

    http://www.youtube.com/watch?v=DhPF0HELX-o” onclick=”window.open(this.href);return false;

    #17684442

    deze wil ik ook nog hebben :thumb goeie keuze

    #17684443

    goede keuze van de 6 cilinder
    beieuwd naar de vorderingen

    #17684444

    Ik kocht de 2.0s al met twijfels…de 1900 reedt goed hoor daar niet van. Maar wil gewoon een fris betrouwbaar blok maken. En toevallig kwam die manta op de sloop binnen. Ja doe mij die motor dan maar om klaar te maken.

    En nu die 6 cilinder in beeld :D, zal alleen wel wat langer gaan duren om hem te reviceren. Ook omdat de carburateurs zo machtig duur zijn :D

    #17684445

    A.s maand weer Apk op de station.
    Dan gaan we verder met strakmaken/plamuren en schuren van de auto.
    Daarna zijdeglans zwart rollen :wub
    Als alles klaar is gaat de auto (of enkel de beide deuren) naar een kennis voor een airbrush op de deuren

    king:

    #17684446

    gaaf hoor

    #17684447

    was al fan maar met die airbrush gaat de rekord nog knapper maken

    #17684448

    t wordt waarschijnlijk een sticker….

    3.5 uur per deur gokte ie. Wordt te duur voor die bak.

    #17684371

    Zonde ik zag het idee van die airbrush wel zitten, moet met een stencil goed te doen zijn lijkt me :thumb

    #17684449

    Ik denk dat ik 1 stencil laat drukken. Dan spritz ik m zelf :thumbup
    ns even bij de stickerboer vragen of zoiets kan.

    #17684450

    Dit is ook wel een optie voor die 2 tientjes :

    http://www.ebay.com/itm/Large-Vinyl-Wall-Art-Decor-Jack-Daniels-decal-sticker-/180962586785?pt=Decals_Stickers_Vinyl_Art&hash=item2a2235f0a1″ onclick=”window.open(this.href);return false;

    Of een échte big ass-variant van 110cm bij 140cm…. :shock: Ze hebben ‘m ook kleiner,dus ook voor minder! :D

    http://www.ebay.com/itm/Jack-Daniels-Whiskey-Wall-Sticker-Decal-Transfer-Tattoo-Vinyl-Stencil-Mural-/180941329607?pt=UK_Wallpaper&var=480182581808&hash=item2a20f194c7″ onclick=”window.open(this.href);return false;

    Mzzl L!

    #17684451

    Nice nice!
    Maar ik vind dat altijd zo lelijk zon achtergrond., dan laat ik liever een zeefdruk maken zodat je geen achtergrond hebt.

    #17684452

    gewoon een lekker v8 geluidje met de juiste demper

    deze uitlaat bestond uit een rechte pijp met alleen een achterdemper (een of andere goedkope racedemper)

    resultaat: heerlijk diepe v8 roffel uit een 2500 6cilinder cih

    http://youtu.be/4uSaNK7gk-A” onclick=”window.open(this.href);return false;

25 berichten aan het bekijken - 301 tot 325 (van in totaal 785)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.